Nie mogę odpalić auta po wyjęciu i włożeniu zegarów.

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
muzyk138
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: śr maja 05, 2010 21:25
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Nie mogę odpalić auta po wyjęciu i włożeniu zegarów.

Post autor: muzyk138 » śr kwie 11, 2012 12:06

Witam i liczę na waszą pomoc.
Postanowiłem wyjąć zegary aby założyć sobie te chromowane ringi. Wszystko ladnie odlaczylem, odpialem dwie kostki od zegarow. Załozyłem ringi. Kolejnego dnia poszedłem do auta aby zegary wlożyć spowrotem. Gdy ich jeszcze nie włozyłem przekrecilem kluczyk i chcialem odpalic zeby z garazu wyjechac-moze to miec jakis wplywa na dlasze sprawy.Pozostałem w garazu. Wlozylem zegary, podpialem kostki, przekrecam kluczyk, zapalaja sie normalne kontrolki, wszystkie gasną oprocz kontrolek ABS i ESP-delikatnie mrygaja, probuje odpalic auto lecz tez nie moge, odpala ala doslownie na 2s i gasnie. Kontrolka immobilaisera nie swieci sie czyli powinien odpalic. Gdzies poczytalem, ze to moze tryb awaryjny sie wlaczyl?? Nie mam pojecia co to moze byc i liczę na Waszą pomoc i rady. Z gory dzieki za POMOC. Pozdrawiam

Sprawdzilem Vagiem i ponizej bledy-obok napisane tam gdzei znalazlem znaczenie bledow


Elektronika silnika
2 Znalazłem Błąd:
18058 - ÄnăR#r,iUŐőƒÁ5%rqëV"Kˆg™×Ě5s73ă3+´‚9'dXq¤lś;^Ě™=-Cßq;XyB7*Y8
35-10 - Unknown Error Elaboration - Intermittent
17978 - Shareware Version. To Decode all DTC's
35-00 - Please Register/Activate

Wskaźniki
4 Znalazłem Błąd:
01312 - „GBFlqä9Đ|r>kyÚă€= Magistrala danych sterowników napędu pojazdu
37-10 - Unknown Error Elaboration - Intermittent
01314 - Shareware Version. To Decode all DTC's Sterownik silnika
49-10 - Please Register/Activate - Intermittent
01321 - Shareware Version. To Decode all DTC's
49-10 - Please Register/Activate - Intermittent
00476 - Shareware Version. To Decode all DTC's
49-00 - Please Register/Activate

Immobilizer
Brak Błędów! :-)
albo Kody Błędów nie Wspierane przez Sterownik
bo Błąd w komunikacji ze Sterownikiem

Can Getaway

6 Znalazłem Błąd:
01312 - „GBFlqä9Đ|r>kyÚă€=
37-10 - Unknown Error Elaboration - Intermittent
01314 - Shareware Version. To Decode all DTC's
49-10 - Please Register/Activate - Intermittent
01321 - Shareware Version. To Decode all DTC's
49-10 - Please Register/Activate - Intermittent
00476 - Shareware Version. To Decode all DTC's
49-00 - Please Register/Activate
00778 - Shareware Version. To Decode all DTC's Czujnik skrętu kół - G85, Czujnik kąta sterowania - G85
49-10 - Please Register/Activate - Intermittent
00463 - Shareware Version. To Decode all DTC's
49-00 - Please Register/Activate


Czekam na Waszą pomoc, czyzby to moglby byc czujnik skretu kol? Ale czy mialoby sie z nim cos stac akurat teraz i czy nawet przy nim nie mozna odpalic auta?
Gdzies poczytalem, ze moze trzeba od nowa zrobic kalibracje czujnika skretu kol? Tylko czy przy tym tez nie mozna by bylo odpalic auta?
A moze rozkodował się komputer? Jak zakodowac spowrotem?
Czekam na jakies propozycje


muzyk

Awatar użytkownika
JacekB
let it green.
let it green.
Posty: 780
Rejestracja: śr mar 09, 2011 14:57
Lokalizacja: DPL

Nie mogę odpalić auta po wyjęciu i włożeniu zegarów.

Post autor: JacekB » śr kwie 11, 2012 20:28

muzyk138, a klemy akumulatora odłączyłeś na czas odpinania licznika?


Obrazek

Kupię:
- fotele 5d recaro lub półkubły czarno-białe
- dystanse przelotowe 20mm 5x100 z śrubami

agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Nie mogę odpalić auta po wyjęciu i włożeniu zegarów.

Post autor: agrala » śr kwie 11, 2012 20:46

Nie trzeba wczesniej odlaczac akumulatora.
Wykrec licznik i wloz raz jeszcze wtyczki do licznika bo najprawdopodobniej zle je wlozyles lub nie docisnales do konca.



Awatar użytkownika
muzyk138
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: śr maja 05, 2010 21:25
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: Nie mogę odpalić auta po wyjęciu i włożeniu zegarów.

Post autor: muzyk138 » śr kwie 11, 2012 20:53

Witam panowie. Akumulatora nie odlaczalem, moze jakbym odlaczyl to by sie tak nie stalo ale teraz nie ma co dyskutowac na ten temat tylko teraz myslec co tu zrobic. Wlasnie dziwie sie, ze moglo cokolwiek sie stac bo przeciez to bylo tylko odlaczenie wtyczek i podlaczenie spowrotem. Chcociaz mysle czy nie moglo miec wplywu na to to, ze probowalem odpalic auto bez podlaczonego licznika bo chcialem najpierw z garazu wyjechac, chociaz tez dziwne, ze to moze miec wplyw. Auto odpala sie i gasnie na 2s tak jakby nie bylo immo w pilocie, ale kontrolka od immo sie nie swieci czyli powinno byc ok, jutro jeszcze odlacze kilka razy te wtyczki i bede probowal ponownie podlaczyc, moze faktycznie za slabo cos wkladam. NIe mam pojecia. JAk ktos mial podobny przypadek lub wie co to moze byc bede wdzieczny za pomoc. Pozdrawiam


muzyk

Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5945
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

Nie mogę odpalić auta po wyjęciu i włożeniu zegarów.

Post autor: grg474 » śr kwie 11, 2012 21:48

wypnij licznik i wepnij ponownie spowrotem mocno dociskając wtyczki :bigok:


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

Awatar użytkownika
Diagi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 243
Rejestracja: ndz lut 08, 2009 16:22
Lokalizacja: dolnośląskie
Kontakt:

Nie mogę odpalić auta po wyjęciu i włożeniu zegarów.

Post autor: Diagi » śr kwie 11, 2012 23:29

Również sądzę że jest to nieprawidłowe podłączenie wtyczek, zwłaszcza prawej. Zwróć uwagę na ten zaczep fioletowy przy wtyczce czy jest zapięty do końca, to nim dociskasz wtyczkę jeżeli on jest zapięty i niepołamany to dopiero wtedy wtyczka siedzi całkiem w gnieździe.



Awatar użytkownika
muzyk138
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: śr maja 05, 2010 21:25
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Nie mogę odpalić auta po wyjęciu i włożeniu zegarów.

Post autor: muzyk138 » ndz kwie 15, 2012 23:14

Witam. Temat można zakończyć. Okazało się, że były na szczęście tylko skrzywione dwa druciki we wtyczce w zegarze. Pewnie jak wyjmowałem lub wkładałem zostały skrzywione i nie wchodziły później w część żeńską wtyczki i dlatego te wszystkie ceregiele z autem. Wyprostowałem je tyle ile mogłem, włożyłem delikatnie ponownie i wszystko było już ok ;) Dzięki wszystkim za pomoc. Pozdrawiam


muzyk

Awatar użytkownika
Nero_82
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: ndz kwie 01, 2012 19:13
Lokalizacja: Gdansk

Nie mogę odpalić auta po wyjęciu i włożeniu zegarów.

Post autor: Nero_82 » sob mar 16, 2013 22:30

Witam.
Odswiezam temat poniewaz dotyka mnie ten sam problem - mianowicie wyjalem zegary przeczyscilem zalozylem chromowane ringi wlozylem bardzo starannie sprawdzalem wtyczki oraz wejscia w zegarze wtyczki cale wpiete dobrze do samego konca zatrzasniete klamerka, we wtyczkach z tylu zegara wejscia sa ok - wszystkie szpilki w ktore wchodza wtyczki sa cale i niepowyginane , auto nie odpala swieci sie lampka immo oraz na wyswietlaczu fis wyskakuja mi ( brak plynu spryskiwaczy,brak plynu chlodzacego ,otwarta klapa tylna itp )
PROSZE POMOCY !!! CO ROBIC ???


that's my MKIV dude :) http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=507451" onclick="window.open(this.href);return false;

agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Nie mogę odpalić auta po wyjęciu i włożeniu zegarów.

Post autor: agrala » ndz mar 17, 2013 08:37

Wyciagnac licznik i dokladnie obejrzec gniazda w liczniku czy nie pogiely sie w nim piny.



Awatar użytkownika
Nero_82
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: ndz kwie 01, 2012 19:13
Lokalizacja: Gdansk

Re: Nie mogę odpalić auta po wyjęciu i włożeniu zegarów.

Post autor: Nero_82 » ndz mar 17, 2013 11:24

agrala pisze:Wyciagnac licznik i dokladnie obejrzec gniazda w liczniku czy nie pogiely sie w nim piny.

sprawdzilem wszystkie piny sa proste , wszystkie sa (zaden nie jest wylamany) . po wlozeniu kluczyka i przekreceniu licznik jakby sie logowal - odpalaja sie po kolei komuniktay o braky plynu spryskiwaczy , chlodzenia itp po czym zostaje na wyswietlaczu ko9munikat o braku plynu spryskiwaczy miga kontrolka immo oraz hamulca recznego .
Prosze o pomoc nie wiem co robic a auto dzisiaj jest potrzebne a ciezko zebym w niedziele gdzies zlapal elektryka .
pomocy


that's my MKIV dude :) http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=507451" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5945
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

Nie mogę odpalić auta po wyjęciu i włożeniu zegarów.

Post autor: grg474 » ndz mar 17, 2013 12:50

Złącze wtykowe 5 T32 32-krotne, zielone
1 – wolny,
2 – cewka czytająca immobilisera 1
3 – lampka sygnalizacyjna świateł postojowych,
4 – magistrala danych BUS (CAN) osłona sygnałów
wejściowych,
5 – przewód W,
6 – brak płynu do mycia szyb,
7 – zużycie klocków hamulcowych,
8 – zewnętrzny brzęczyk,
9 – zewnętrzny gong (np. sygnał systemu ostrzegawczego
pasów bezpieczeństwa),
9 – zewnętrzny gong,
10 – sygnał ostrzegawczy rezerwy paliwa (tylko
dla niektórych krajów),
11 – sygnał czasu postoju,
12 – odłączenie układu klimatyzacji,
13 – lampka sygnalizacyjna ręcznego hamulca;,
14 – regulacja przeciwpoślizgowa/stabilizacja samochodu,
15 – lampka sygnalizacyjna usterki układu elektronicznego
sterowania przepustnicą,
16 – immobiliser, wyjście przekaźników,
17 – cewka czytająca immobilisera 2,


wtyczka zielona źle wpięta


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

Awatar użytkownika
Nero_82
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: ndz kwie 01, 2012 19:13
Lokalizacja: Gdansk

Nie mogę odpalić auta po wyjęciu i włożeniu zegarów.

Post autor: Nero_82 » ndz mar 17, 2013 13:42

wtyczki sprawdzone wpiete na 100% dobrze , klamerka zatrzasnieta . auto dalej nie odpala :-( :rozpacz: . dodam ze sprawdzilem bezpieczniki sa ok . odlaczalem akumulator , pozostawilem przekrecony zaplon z kluczykiem na okolo 20 -30 min . Auto nie odpala :rozpacz: .
Jestem zdesperowany bo auto potrzebne a nie chce odpalic :-( :-( :rozpacz: PROSZE O POMOC !!!


that's my MKIV dude :) http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=507451" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5945
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

Nie mogę odpalić auta po wyjęciu i włożeniu zegarów.

Post autor: grg474 » ndz mar 17, 2013 15:24

rozbieraj licznik - cuś upośledziłeś w nim


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

Awatar użytkownika
Nero_82
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: ndz kwie 01, 2012 19:13
Lokalizacja: Gdansk

Re: Nie mogę odpalić auta po wyjęciu i włożeniu zegarów.

Post autor: Nero_82 » ndz mar 17, 2013 16:32

grg474 pisze:rozbieraj licznik - cuś upośledziłeś w nim
ale co moze byc nie tak . nic nie bylo grzebane w liczniku poza odkreceniem i zdjeciem szybki - a robilem wszystkie procedury niezmiernie ostroznie zeby nic nie spier.lic a tu klops robilem i dorobilem :rozpacz: chcialem dobrze wyszlo jak zawsze :(


that's my MKIV dude :) http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=507451" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 65 gości