kopci po uruchomieniu. czy to wina uszczelaniczy zaworowych?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- stefano189
- Gadatliwa bestia
- Posty: 789
- Rejestracja: śr gru 15, 2010 15:15
- Lokalizacja: Gliwice
kopci po uruchomieniu. czy to wina uszczelaniczy zaworowych?
miałem to samo, głowica była po planowaniu, nowe zawory + uszczelniacze. Kopcił po odpaleniu dalej na niebiesko. Pierścienie były ok. Wtedy rozłożyłem ręce. Do czasu wymiany wtrysków na 216 od cowboya. Kopcenie ustało jak ręką odjął. Okazało się ze stare wtryski są zmęczone życiem i na zimno lały, co przy 870obr na zimnym silniku, objawiało sie błękitnym dymem. Także jak są wtryski do kitu, to nie tylko przy pełnym bucie bedą kopcić na czarno ale mogą na jałowym kopcić na niebiesko.
MK3 bon jovi TDI + FMIC + heble R32 + 280 mm rear + 216-tki + VKLR + kolektor SDI+ 051C + "11 mm"
WYNIK = --- PS / --- Nm
LINK do mojego mk3 --->> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=462883
Zapraszam --> https://www.facebook.com/asostefan" onclick="window.open(this.href);return false;
WYNIK = --- PS / --- Nm
LINK do mojego mk3 --->> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=462883
Zapraszam --> https://www.facebook.com/asostefan" onclick="window.open(this.href);return false;
kopci po uruchomieniu. czy to wina uszczelaniczy zaworowych?
Witam. W vw polo variant 2001r mam 1.9 ALH. Tez zakopci po odpaleniu po dluzszym postoju np.nocy. Wtryski mialem zalozone od ASV i tez na nich zakopcil jak na moich,wiec zbieg okol.ze dwa kpl.wtryskow leja?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 148 gości