kopci po uruchomieniu. czy to wina uszczelaniczy zaworowych?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
stefano189
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 789
Rejestracja: śr gru 15, 2010 15:15
Lokalizacja: Gliwice

kopci po uruchomieniu. czy to wina uszczelaniczy zaworowych?

Post autor: stefano189 » pn mar 11, 2013 17:16

miałem to samo, głowica była po planowaniu, nowe zawory + uszczelniacze. Kopcił po odpaleniu dalej na niebiesko. Pierścienie były ok. Wtedy rozłożyłem ręce. Do czasu wymiany wtrysków na 216 od cowboya. Kopcenie ustało jak ręką odjął. Okazało się ze stare wtryski są zmęczone życiem i na zimno lały, co przy 870obr na zimnym silniku, objawiało sie błękitnym dymem. Także jak są wtryski do kitu, to nie tylko przy pełnym bucie bedą kopcić na czarno ale mogą na jałowym kopcić na niebiesko. :hmm:


MK3 bon jovi TDI + FMIC + heble R32 + 280 mm rear + 216-tki + VKLR + kolektor SDI+ 051C + "11 mm"
WYNIK :D = --- PS / --- Nm

LINK do mojego mk3 --->> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=462883
Zapraszam --> https://www.facebook.com/asostefan" onclick="window.open(this.href);return false;

Obrazek

vwmichal
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: sob maja 21, 2011 11:25
Lokalizacja: Bielsko-Biala SBI

kopci po uruchomieniu. czy to wina uszczelaniczy zaworowych?

Post autor: vwmichal » czw mar 14, 2013 22:27

Witam. W vw polo variant 2001r mam 1.9 ALH. Tez zakopci po odpaleniu po dluzszym postoju np.nocy. Wtryski mialem zalozone od ASV i tez na nich zakopcil jak na moich,wiec zbieg okol.ze dwa kpl.wtryskow leja?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 148 gości