AHF - co to za wajcha? Do czego sluzy?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

McBoss
1.9 SSJ
1.9 SSJ
Posty: 282
Rejestracja: sob wrz 12, 2009 15:31
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie

AHF - co to za wajcha? Do czego sluzy?

Post autor: McBoss » czw mar 14, 2013 16:08

Obrazek

Pordzewiale w ksztalcie litery "L" .

Do czego to sluzy?



gkliszcz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 77
Rejestracja: ndz sie 22, 2010 20:44
Lokalizacja: LWL

AHF - co to za wajcha? Do czego sluzy?

Post autor: gkliszcz » czw mar 14, 2013 16:38

Ułatwia on wbijanie biegów coś w typie wyważenia.


Passat vr5 2.3 AZX 170ps

McBoss
1.9 SSJ
1.9 SSJ
Posty: 282
Rejestracja: sob wrz 12, 2009 15:31
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie

AHF - co to za wajcha? Do czego sluzy?

Post autor: McBoss » czw mar 14, 2013 16:46

lepiej jak jest w strone silnika czy odchylic go na zewnatrz?



gkliszcz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 77
Rejestracja: ndz sie 22, 2010 20:44
Lokalizacja: LWL

AHF - co to za wajcha? Do czego sluzy?

Post autor: gkliszcz » czw mar 14, 2013 16:55

A co ci się dzieje że chcesz go regulować.


Passat vr5 2.3 AZX 170ps

McBoss
1.9 SSJ
1.9 SSJ
Posty: 282
Rejestracja: sob wrz 12, 2009 15:31
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie

AHF - co to za wajcha? Do czego sluzy?

Post autor: McBoss » czw mar 14, 2013 16:56

Strasznie ciezko biegi wchodza, wsteczny i "1".



gkliszcz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 77
Rejestracja: ndz sie 22, 2010 20:44
Lokalizacja: LWL

AHF - co to za wajcha? Do czego sluzy?

Post autor: gkliszcz » czw mar 14, 2013 17:05

W najlepszym przypadku masz luz na cięgle, lewarek od zmiany biegów bardzo lata, przy wrzucaniu biegów potrafi chrupnąć. Spróbuj na początek wyregulować.


Passat vr5 2.3 AZX 170ps

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Re: AHF - co to za wajcha? Do czego sluzy?

Post autor: Sztomel » pt mar 15, 2013 10:14

McBoss pisze:Strasznie ciezko biegi wchodza, wsteczny i "1".
Takie objawy daje również bardzo niski poziom oleju w skrzyni biegów - wiem to z autopsji. Warto zatem sprawdzić jego poziom zwłaszcza jeśli na skrzyni są ślady jego wycieku. Sprawdzić należy również pro-forma poziom płynu w zbiorniczku wyrównawczym układu hamulcowego.


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 153 gości