jakie wybrac amorki sportowe mk4?

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Shmatan
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6972
Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Doradzcie w wyborze :)

Post autor: Shmatan » wt mar 12, 2013 19:00

Yaro1981, kolejny raz będziesz trollował, po czym przestaniesz dopiero jak dostaniesz dowody od kogoś innego jak już wielokrotnie było (chociażby w temacie o wspólnej przelotowej śrubie przy 5x100/5x112)?

szakulvip, zapraszam w takim razie do testów - każdy jest bardzo mądry kiedy sam nie spróbuje ;]



Shmatan
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6972
Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Doradzcie w wyborze :)

Post autor: Shmatan » śr mar 13, 2013 10:42

szakulvip, "Ty" a nie "ty"

Nie robiłem testów tylko wiem z doświadczenia - tuleje są bardzo sztywne i jeżeli pracują skręcone to "odkręcają" belkę w strone wyższego zawieszenia. Przy małych obniżeniach różnica jest mała, przy kosmicznych - znacznie większa.

Tak czy inaczej na prawdę polecam test u Siebie, a stwierdzenie że na kicie zawsze tył jest wyżej to bzdura, co potwierdza m.in. temat o MTS'ie w którym wielokrotnie to tył siadał niżej i... wyglądało to znacznie gorzej ;] więc z dwojga złego lepiej mieć tył za wysoko



Awatar użytkownika
szakulvip
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 603
Rejestracja: pt sty 02, 2009 23:09
Lokalizacja: WP
Auto: Audi a4 b8
Kontakt:

Doradzcie w wyborze :)

Post autor: szakulvip » śr mar 13, 2013 13:10

Shmatan pisze:szakulvip, "Ty" a nie "ty"
na "Ty" to sie moge do ciebie zwrócic ale w realu.
Jak nie robiłes sam testów to po cholere każesz mi je robić, sam sobie je zrób to może przestaniesz wtedy wciskać bujdy.
Shmatan pisze:temat o MTS'ie w którym wielokrotnie to tył siadał niżej
fakt, zapomniałem o tym, ale to tylko w mtsie jest tak, w każdym innym kicie tył zawsze jest wyżej.


Obrazek

Shmatan
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6972
Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Doradzcie w wyborze :)

Post autor: Shmatan » śr mar 13, 2013 16:46

szakulvip, w realu nie da się rozpoznać czy "mówisz wielką" czy "mówisz małą literą" - takie zwroty pisze, a nie mówi się wielką literą. Oczekujesz że będę Ci udowadniał to co sam wiem bo Ty nie chcesz mi uwierzyć? daj spokój :hmm: ; widziałem jak to się odbywa, widziałem różnice i mi to wystarcza. I nie tylko w mts'ie tył nie stoi wyżej - miałem h&r race i tył siadł idealnie równo ;] tak że sam "wciskasz bujdy" i nie denerwuj mnie, proszę, takimi hasłami.



Awatar użytkownika
fisitko
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: ndz wrz 04, 2011 13:47

Doradzcie w wyborze :)

Post autor: fisitko » śr mar 13, 2013 17:08

pytanie do kolegów: chodzi mi po głowie utwardzenie zawiechy i noszę się z zamiarem Eibach Pro-Kit -30mm
mam ori koła 205/55 na 16" - w związku z tym czy nie będą mi obcierać przy normalnej eksploatacji z 4-5 osobach na pokładzie i dziurach?
a jak sprawa wygląda kiedy dokupię dystanse k25mm?
dzięki za odpowiedzi



Shmatan
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6972
Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Doradzcie w wyborze :)

Post autor: Shmatan » śr mar 13, 2013 17:20

Nie powinno nic obcierać, ale 25mm dystansu na przodzie na pewno się nie zmieści, a z tyłu moim zdaniem może zacząć trzeć.

takie pytania zadajemy w temacie opony i koła do mk4



Awatar użytkownika
Baryla000
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: śr gru 12, 2012 20:58
Lokalizacja: Bydgoszcz

Doradzcie w wyborze :)

Post autor: Baryla000 » śr mar 13, 2013 17:46

Ja mam -45 tylko same sprężyny kola 17 225/45 i przy załadowanym, wyjazd nad morze( 4 osoby, bagażnik zapchany) nic nie obcierało :)



Awatar użytkownika
szakulvip
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 603
Rejestracja: pt sty 02, 2009 23:09
Lokalizacja: WP
Auto: Audi a4 b8
Kontakt:

Doradzcie w wyborze :)

Post autor: szakulvip » śr mar 13, 2013 21:17

Shmatan pisze:szakulvip, w realu nie da się rozpoznać czy "mówisz wielką" czy "mówisz małą literą"
hehe to mnie rozwaliłeś tym, widać własnie jakie masz "myslenie"a może chcesz przeprowadzić test na to?
Shmatan pisze:Oczekujesz że będę Ci udowadniał to co sam wiem bo Ty nie chcesz mi uwierzyć?
przecież to ty pierwszy wyjechałes z tymi testami, jak jestes taki wszechwiedzący to zrób fotorelacje i udowodnij nam, że tuleje belki obniżają
Shmatan pisze:widziałem jak to się odbywa, widziałem różnice i mi to wystarcza.
...a świstak siedzi i zawija je(tuleje) w te sreberka


Obrazek

Shmatan
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6972
Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Doradzcie w wyborze :)

Post autor: Shmatan » czw mar 14, 2013 15:08

Yaro1981, znów trollujesz? miło mi. Gdyby nie to że mi się zupełnie nie chce, to aż bym poszukał reszty tematów gdzie próbowałeś mnie dojechać a potem spuszczałeś ogon i ucinałeś rozmowę.

szakulvip, znowu chciałeś zabłysnąć inteligencją i znowu nie wyszło. Cóż - to może ja Ci przyznam racje, faktycznie myliłem się a Ty piszesz prawdę :hmm: . A wnioski z dyskusji każdy sam wyciągnie



Awatar użytkownika
szakulvip
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 603
Rejestracja: pt sty 02, 2009 23:09
Lokalizacja: WP
Auto: Audi a4 b8
Kontakt:

jakie wybrac amorki sportowe mk4?

Post autor: szakulvip » pt mar 15, 2013 11:12

Shmatan pisze:A wnioski z dyskusji każdy sam wyciągnie
tutaj musze przyznać ci racje.


Obrazek

Awatar użytkownika
Baryla000
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: śr gru 12, 2012 20:58
Lokalizacja: Bydgoszcz

jakie wybrac amorki sportowe mk4?

Post autor: Baryla000 » sob mar 30, 2013 18:51

Witam :) Jako ze dzis miałem trochę wolnego czasu zabrałem sie od rana za zawieszkę. Kupilem amorki mtsa z przekonaniem ze tu się poprawi ten tył troche opadnie a tu sie zawiodłem tył stanąl tak jak na seri i delikatnie przód podniosło no i zrobiło się ciut twardziej. Juz nawet z desperacji wypróbowałem ta metodę z odkręceniem tulei wahacza no i nie pomogło :banghead: jedym słowem lipa. Nie wiem czy to wina tych sprężyn "betatec" kupiłem je bo czytałem ze sa na licencji eibacha. Teraz juz chyba tak zostawie nie chce mi sie juz meczyc i wyrzucac kase... jednym zdaniem przy nastepnym autku napewo tego nie zrobie i pojdzie gwint :) Trudno człowiek uczy sie najlepiej na własnych błedach :)



Awatar użytkownika
szakulvip
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 603
Rejestracja: pt sty 02, 2009 23:09
Lokalizacja: WP
Auto: Audi a4 b8
Kontakt:

jakie wybrac amorki sportowe mk4?

Post autor: szakulvip » ndz mar 31, 2013 13:18

Baryla000 pisze:kupilem amorki mtsa z przekonaniem ze tu się poprawi ten tył troche opadnie a tu sie zawiodłem tył stanąl tak jak na seri
przecież było wałkowane setki razy na forum, że amorki nie obniżają to nie wiem dlaczego nastawiłes sie inaczej :/
Baryla000 pisze:Juz nawet z desperacji wypróbowałem ta metodę z odkręceniem tulei wahacza no i nie pomogło
przecież pisałem w tym temacie, że to nic nie pomoże ale dobrze, że to zrobiłes to chociaz dowiodłes, że kolega Shmatan pisał bzdury i może bedzie miał nauczkę, żeby nie pisać na przyszłośc pseudoporad. Ciekawe co teraz napisze na swoje usprawiedliwienie...
Baryla000 pisze:Nie wiem czy to wina tych sprężyn "betatec"
po cholere kupowałeś te sprężyny ja na twopim miesjcu celowałbym w sprawdzone eibach np sportline które obniżają coś koło -50


Obrazek

Shmatan
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6972
Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

jakie wybrac amorki sportowe mk4?

Post autor: Shmatan » ndz mar 31, 2013 19:03

szakulvip pisze:Shmatan pisał bzdury i może bedzie miał nauczkę, żeby nie pisać na przyszłośc pseudoporad. Ciekawe co teraz napisze na swoje usprawiedliwienie...
Oj kolego kolego... po raz kolejny stwierdzam że nie będę Ci niczego udowadniał bo nie leży to w moim interesie. I po raz kolejny stwierdzam że daje się wciągnąć trollowi w bezsensowną dyskusję. I na tym temat kończę.

A - i nie jeździj więcej po kielichu



Awatar użytkownika
Baryla000
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: śr gru 12, 2012 20:58
Lokalizacja: Bydgoszcz

jakie wybrac amorki sportowe mk4?

Post autor: Baryla000 » pn kwie 01, 2013 16:44

kupywalem poniewaz czytałem opinie ze są dobre i ze są na licencji eibach i tym się pokierowałem najpierw kupiłem sprężyny i jeździłem na amorkach seryjnych ale się skończyły.. i przyszła pora żeby je wymienić wiec szkoda było mi te springi wywalić i tez nie miałem sianka na gwint. Gdybym od razu wiedział ze tak wyjdzie bez zastanowienie wybrałbym gwint ;) teraz moze pozostaje mi szukac w przyszlosci jakiej okazji na sprezyny obnizajace. :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości