Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Jaka moc będzie to już zależy od turbo. A więc na k03s 200-230KM, k04 250-270KM.
Co do zmian na k04 to wiadomo, że kolektor, węże itp. Póki co tłumik zostaje seryjny i nie wiem czy kiedykolwiek będe coś z nim robił więc z tąd moje pytanie czy jest sens wkładać k04.
Moc na k04 celowałbym w granicach 270KM i 370Nm ale czy sprzęgło wytrzyma? Jest nowe...
Ps. Doszły hamulce z S3 312/256, jutro wtryski z rovera 460cc więc paliwa nie zabraknie choć nie wiem czy nie trzeba by było zmienić pompy na tą z S3 jeśli będzie k04
Co do zmian na k04 to wiadomo, że kolektor, węże itp. Póki co tłumik zostaje seryjny i nie wiem czy kiedykolwiek będe coś z nim robił więc z tąd moje pytanie czy jest sens wkładać k04.
Moc na k04 celowałbym w granicach 270KM i 370Nm ale czy sprzęgło wytrzyma? Jest nowe...
Ps. Doszły hamulce z S3 312/256, jutro wtryski z rovera 460cc więc paliwa nie zabraknie choć nie wiem czy nie trzeba by było zmienić pompy na tą z S3 jeśli będzie k04
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
270 km to jest taka granica, zależy w jakiej kondycji masz graty, a poza tym pamiętaj że wysilony silnik to również awarie na które musisz być gotowy. Pompę raczej będziesz musiał zmienić bo seryjnie masz wtryski chyba 320cc, no i ktoś będzie musiał Ci to dobrze wystroić. Jakie masz oznaczenie silnika ? Wydaje mi się że sprzęgło powinno wytrzymać ponad 200 km, ale przy ponad 250 to może być problem, zależy też ile niutków Ci wypluje
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
jednomas sachsa z g60 wytrzymuje do 440 nm, rzecz cieżko osiagalna w 1.8t wg mnie nieoplacalne jest inwestowanie w k04 ... za duzo wydatow za mało wysku mocy
idz w strone k03s , osiagniesz 230-240 km . Do samochodu z przednim napędem i masą okolo 1300 kg wystarcza w zupełnosci
idz w strone k03s , osiagniesz 230-240 km . Do samochodu z przednim napędem i masą okolo 1300 kg wystarcza w zupełnosci
Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Widzę, że Ty w swoim masz ~240KM i zmienioną pompę paliwa. Stara była już podjechana czy mało wydajna?
Ja osobiście nie sądze żebym osiągnął na seryjnym wydechu 230-240KM. Dużo osób pisze, że na k03-052 możliwe jest do uzyskania 250KM ale prawda jest taka, że jest to rekord Polski i 230KM powinno być zadowalające z przelotowym tłumiekiem. Do przelotu nie mam jakoś przekonania ponieważ nie chciałbym budzić pół wsi a większość km robię właśnie nocą
Co do sprzęgła G60 to 440Nm chyba też raczej niemożliwe. Kilku znawców 1.8T twierdzi, że 350Nm to optymalny moment Na k04 przy seryjnym wydechu więcej nie będzie jak 250-270KM a przy tych mocach jest już więcej jak 350Nm...
Ja osobiście nie sądze żebym osiągnął na seryjnym wydechu 230-240KM. Dużo osób pisze, że na k03-052 możliwe jest do uzyskania 250KM ale prawda jest taka, że jest to rekord Polski i 230KM powinno być zadowalające z przelotowym tłumiekiem. Do przelotu nie mam jakoś przekonania ponieważ nie chciałbym budzić pół wsi a większość km robię właśnie nocą
Co do sprzęgła G60 to 440Nm chyba też raczej niemożliwe. Kilku znawców 1.8T twierdzi, że 350Nm to optymalny moment Na k04 przy seryjnym wydechu więcej nie będzie jak 250-270KM a przy tych mocach jest już więcej jak 350Nm...
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Dobra firma robiaca uklady wydechowe jest w stanie zrobic ci wiekszy przelotowy wydech z glosnoscia porownywalna do seryjnego ukladu... dlatego tez nie rozumiem twoich obaw
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Pompa była juz stara ale nawet nówka nie ma wymaganej wydajnosci, szukaj czegos z s3, cupry albo r32, pasuje p&p ... ja mam na razie walbro ale bede zmienial bo są problemy z uszczeleniem i na szybkich łukach lubi przerwać, gdy nie mam pełnego baku.Mr Coffee pisze:Widzę, że Ty w swoim masz ~240KM i zmienioną pompę paliwa. Stara była już podjechana czy mało wydajna?
Ja osobiście nie sądze żebym osiągnął na seryjnym wydechu 230-240KM. Dużo osób pisze, że na k03-052 możliwe jest do uzyskania 250KM ale prawda jest taka, że jest to rekord Polski i 230KM powinno być zadowalające z przelotowym tłumiekiem. Do przelotu nie mam jakoś przekonania ponieważ nie chciałbym budzić pół wsi a większość km robię właśnie nocą
Co do sprzęgła G60 to 440Nm chyba też raczej niemożliwe. Kilku znawców 1.8T twierdzi, że 350Nm to optymalny moment Na k04 przy seryjnym wydechu więcej nie będzie jak 250-270KM a przy tych mocach jest już więcej jak 350Nm...
Bez przelotu nie ma sensu nic robić, zrób na dwóch tłumikach i bedzie jako tako brzmiało
Sprzegło z G60 ma nominalnie wytrzymac 440 NM (wg specyfikacji producenta)
Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
G60 sprzęgło nie wiem czy wytrzyma 440nM raczej gdzieś na forum pisało okolice 360nM a sprzęgło z VR6 coś ponad 400nM. Pompa seryjna ponoć wytrzymuje do 250KM.
Wydech warto zrobić żeby odetkać go i obniżyć EGT. Wtryski z rovera też nie wiem czy na K04 + jakieś mody na 270KM będą starczyły raczej mogą się już zapętlać. Pompa na pewno do wymiany przy K04.
Na seryjnym wydechu spokojnie na K03-52 osiągniesz coś ponad 200KM.
Szpieg a ty w końcu jedz na hamownię i udowodnij ile Ci tych koni wyszło bo gadanie że na K03 uzyskamy 250KM to nie do końca tak jest. Jednemu wyjdzie drugiemu nie. Po za tym K03 jest kilka rodzai i nie każdy silnik jest w takiej samej kondycji.
Mr Coffee jak masz kasę i chcesz grubsze mody to idź w K04 jak chcesz auto na co dzień i mniejsze koszta K03-52 TIP FMIC i stroisz. Wtryski już masz sprzęgło też więc to odpada już. Będzie mało to zrobisz wydech i zyskasz jeszcze trochę mocy.
Wydech warto zrobić żeby odetkać go i obniżyć EGT. Wtryski z rovera też nie wiem czy na K04 + jakieś mody na 270KM będą starczyły raczej mogą się już zapętlać. Pompa na pewno do wymiany przy K04.
Na seryjnym wydechu spokojnie na K03-52 osiągniesz coś ponad 200KM.
Szpieg a ty w końcu jedz na hamownię i udowodnij ile Ci tych koni wyszło bo gadanie że na K03 uzyskamy 250KM to nie do końca tak jest. Jednemu wyjdzie drugiemu nie. Po za tym K03 jest kilka rodzai i nie każdy silnik jest w takiej samej kondycji.
Mr Coffee jak masz kasę i chcesz grubsze mody to idź w K04 jak chcesz auto na co dzień i mniejsze koszta K03-52 TIP FMIC i stroisz. Wtryski już masz sprzęgło też więc to odpada już. Będzie mało to zrobisz wydech i zyskasz jeszcze trochę mocy.
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
czaja skąd wiedze czerpiesz ? na forach w 90% informacje sa błędne ....
program robiłem u najlepszege speca w PL od 1.8t, wiec wierze w jego kalkulacje (to on zrobil rekordowe 250 KM ) poza tym mam osiagi lepsze niz R32 ... to chyba mowi samo za siebie
Mr Coffee, za okolo 5-6 k zł zrobisz u siebie 230-240 KM na k03s , na k04 trzeba wydac 10k zł i uzyskasz max 260-270
program robiłem u najlepszege speca w PL od 1.8t, wiec wierze w jego kalkulacje (to on zrobil rekordowe 250 KM ) poza tym mam osiagi lepsze niz R32 ... to chyba mowi samo za siebie
Mr Coffee, za okolo 5-6 k zł zrobisz u siebie 230-240 KM na k03s , na k04 trzeba wydac 10k zł i uzyskasz max 260-270
Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
szpieg bez spiny.
Ale w R32 to i waga swoje robi jednak parę kg.
Co do kalkulacji z przejazdu samochodem to nie chce mi się wierzyć w takie rzeczy mimo że ktoś robi rekordy w chiptuningu.
Co do sprzęgła to sporo info można znaleźć na necie odnośnie tego ile może wytrzymać G60 a ile VR6 po za tym są różne sprzęgła. Trafiają się lepsze jakościowo i gorsze jakościowo.
Rozmawiałem ze znajomym z Niemczech to powiedział że za 100Euro nie kupi u nich sprzęgła do G60 a u nas spokojnie można znaleźć.
A co do wiedzy to różnie bywa ale na pewno nie jest to tylko moja wiedza bo człowiek wszystkiego nie wie, ale można sporo się dowiedzieć z internetu oraz osób które już mają porobione auta.
Zhamujesz auto i będzie wszystko jasne. Tylko poczekaj aż pogoda będzie lepsza bo przy niskich temp to i 250KM może pokazać.
Ale w R32 to i waga swoje robi jednak parę kg.
Co do kalkulacji z przejazdu samochodem to nie chce mi się wierzyć w takie rzeczy mimo że ktoś robi rekordy w chiptuningu.
Co do sprzęgła to sporo info można znaleźć na necie odnośnie tego ile może wytrzymać G60 a ile VR6 po za tym są różne sprzęgła. Trafiają się lepsze jakościowo i gorsze jakościowo.
Rozmawiałem ze znajomym z Niemczech to powiedział że za 100Euro nie kupi u nich sprzęgła do G60 a u nas spokojnie można znaleźć.
A co do wiedzy to różnie bywa ale na pewno nie jest to tylko moja wiedza bo człowiek wszystkiego nie wie, ale można sporo się dowiedzieć z internetu oraz osób które już mają porobione auta.
Zhamujesz auto i będzie wszystko jasne. Tylko poczekaj aż pogoda będzie lepsza bo przy niskich temp to i 250KM może pokazać.
- Kevin_mkII
- Gadatliwa bestia
- Posty: 768
- Rejestracja: sob lis 20, 2004 02:09
- Lokalizacja: Worthersee
- Kontakt:
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
szpieg pisze:czaja skąd wiedze czerpiesz ? na forach w 90% informacje sa błędne ....
program robiłem u najlepszege speca w PL od 1.8t, wiec wierze w jego kalkulacje (to on zrobil rekordowe 250 KM ) poza tym mam osiagi lepsze niz R32 ... to chyba mowi samo za siebie
Mr Coffee, za okolo 5-6 k zł zrobisz u siebie 230-240 KM na k03s , na k04 trzeba wydac 10k zł i uzyskasz max 260-270
człowieku skad ty te kwoty bierzesz??
- ADi997
- Gadatliwa bestia
- Posty: 771
- Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
- Lokalizacja: Leicester - UK
- Kontakt:
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Jak ktoś nie umie utrzymać śrubokręta w ręce i zleca wszystko fachowcą a części kupuje w ASO to można zrobić takie kwoty.Kevin_mkII pisze:szpieg pisze:czaja skąd wiedze czerpiesz ? na forach w 90% informacje sa błędne ....
program robiłem u najlepszege speca w PL od 1.8t, wiec wierze w jego kalkulacje (to on zrobil rekordowe 250 KM ) poza tym mam osiagi lepsze niz R32 ... to chyba mowi samo za siebie
Mr Coffee, za okolo 5-6 k zł zrobisz u siebie 230-240 KM na k03s , na k04 trzeba wydac 10k zł i uzyskasz max 260-270
człowieku skad ty te kwoty bierzesz??
Wiadomo, można sporo z tego urwać.
Szpieg, wrzuć loga z przepływki to będzie można mniej więcej przeliczyć ile to ma KM.
Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
- Kevin_mkII
- Gadatliwa bestia
- Posty: 768
- Rejestracja: sob lis 20, 2004 02:09
- Lokalizacja: Worthersee
- Kontakt:
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
jesli juz pakowac 10tyss zł zeby miec 270ps to juz lepiej zrobic 330+ na turbinie z evo
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości