[zewnątrz] polerowanie lakieru
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
[zewnątrz] polerowanie lakieru
no ok ok dlatego pytam;) mam tą maszyne do polerowania to pomyślałem, zeby to jakoś wykorzystać, poza tym warto sie czegoś samemu nauczyc niż za wszystko płacić komuś;)
rozumiem ze pierwsza (najostrzejsza pasta) to pad najtwardszy? a w jakis jednostkach sie go sprawdza?
a gdybym zastosował zieloną i tą ff3000?
bo podejrzewam, ze zielony korek i fg400 mają podobne wlaściwości ?
glinkuje auto przed, tak dla jasności
w każdym razie, dziekuje za rady
rozumiem ze pierwsza (najostrzejsza pasta) to pad najtwardszy? a w jakis jednostkach sie go sprawdza?
a gdybym zastosował zieloną i tą ff3000?
bo podejrzewam, ze zielony korek i fg400 mają podobne wlaściwości ?
glinkuje auto przed, tak dla jasności
w każdym razie, dziekuje za rady
-
- Użytkownik
- Posty: 386
- Rejestracja: ndz cze 13, 2010 11:05
- Lokalizacja: Wyszków
- Kontakt:
[zewnątrz] polerowanie lakieru
Dobrze rozumiesz. Nie ma jakiś jednostek. Jest cutting polishing finishing. Nazwy mówią same za siebie. Dobiera się pasty i jazda..Polo.. pisze:rozumiem ze pierwsza (najostrzejsza pasta) to pad najtwardszy? a w jakis jednostkach sie go sprawdza?
VCDS, VAG K+CAN COMMANDER, VAG-COM, OP-COM
[zewnątrz] polerowanie lakieru
..Polo.., zielony korek chyba zostawia gorsze wykończenie niż fg400. Jeżeli trzymasz się 3m to raczej wszystkie 3 etapy. Za padami rozglądnij się np. od flexipads (dobry stosunek jakości do ceny) w dwóch rozmiarach (np. 130 i 80mm)
[zewnątrz] polerowanie lakieru
Z zielonym ja bym uważał ja wolę g3 potem 3m zółty i fioletowy korek (próbowałem zielonym to aby przypaliłem na przetłoczeniu lakier i malowanie jeszcze raz a g3 przetłoczeniach więcej wody i jest git) prócz tego że więcej jest syfu od 3m ale coś za coś
[zewnątrz] polerowanie lakieru
g3 raczej odpada, za dobrych opinii chyba nie ma ;P
chociaz to pewnie zależy kto naklada ;D
chociaz to pewnie zależy kto naklada ;D
[zewnątrz] polerowanie lakieru
Jak po płaskich elementach to bym robił 3m zielonym korkiem ale rzadko się trafiją i muszę sie męczyć 3g takie to moje zdanie może nie potrafię zielonym korkiem polerować na przetłoczeniach
[zewnątrz] polerowanie lakieru
Na mojej Borze koloru ciemnej zieleni wpadającej w odcień niebieskiego też widać lekkie koliste ryski pod słońce.
Czy pasta lekko ścierna to załatwi w zupełności na jakiś czas? I czy dam rade to zrobić ręcznie? Chciałbym uzyskać efekt lustra na lato...
Czy pasta lekko ścierna to załatwi w zupełności na jakiś czas? I czy dam rade to zrobić ręcznie? Chciałbym uzyskać efekt lustra na lato...
- miko
- black point
- Posty: 1408
- Rejestracja: pn kwie 07, 2008 13:12
- Lokalizacja: Poznań/Dąbrówka
- Kontakt:
[zewnątrz] polerowanie lakieru
Coś tam załatwi - coś usunie coś zamaskuje ale abykrystek21 pisze:Czy pasta lekko ścierna to załatwi w zupełności na jakiś czas?
to tylko maszyną i co najmniej dwuetapowa polerka.krystek21 pisze:uzyskać efekt lustra
- maj0nez
- VR6 user
- Posty: 3229
- Rejestracja: pn lis 17, 2008 10:27
- Lokalizacja: LOP
- Auto: Skoda Octavia 1.8T + DSG
- Silnik: AUQ
- Kontakt:
Re: [zewnątrz] polerowanie lakieru
Spróbuj Megsa UC na tri padzie. Jak nie pomoże to można UC pojechać maszyną. Ale najlepszy efekt i tak będzie po pełnej korekcie lakieru i później dbanie o niego.krystek21 pisze:Na mojej Borze koloru ciemnej zieleni wpadającej w odcień niebieskiego też widać lekkie koliste ryski pod słońce.
Czy pasta lekko ścierna to załatwi w zupełności na jakiś czas? I czy dam rade to zrobić ręcznie? Chciałbym uzyskać efekt lustra na lato...
[zewnątrz] polerowanie lakieru
A czy ktoś mógłby mi napisać po kolei etapowo jak postępować z renowacją, jakich maszyn użyć, jakie kosmetyki? Lakier nie jest zniszczony tylko widać delikatne koliste ryski, głębokich brak póki co.
[zewnątrz] polerowanie lakieru
Byłoby super gdyby ktoś ogarnięty w temacie zrobił coś jakby tutorial z przykładowymi, popularnymi kosmetykami, ich zdjęciami i opisał krok po kroku co kiedy użyć. Niby wszystko jest w temacie, internecie, youtubie ale takiego poradnika od a-z nie znalazłem.
- maj0nez
- VR6 user
- Posty: 3229
- Rejestracja: pn lis 17, 2008 10:27
- Lokalizacja: LOP
- Auto: Skoda Octavia 1.8T + DSG
- Silnik: AUQ
- Kontakt:
[zewnątrz] polerowanie lakieru
Kolega wyżej napisał.
Shmatan pisze:1. przed polerką glinkowanie
2. polerka 3 pastami na 3 twardościach padówq (ew. można przejśc na menzerne fg400 i ff3000 jak mają być 2 pasty)
3. po polerce IPA i mycie APC (wtedy zobasczysz ile holo wyszło po zielonym)
4. pod wosk cleaner albo aio
5. wosków poniżej 60-70zł innych niż marketowe poza samplerami na kilka uzyć NIE MA
[zewnątrz] polerowanie lakieru
ok... a ile wody? Jaka gąbka do danej pasty? Od jakich obrotów zacząć i jakie trzymać na danej paście? Proszę o rozwinięcie skrótów IPA, APC, AIO.
- miko
- black point
- Posty: 1408
- Rejestracja: pn kwie 07, 2008 13:12
- Lokalizacja: Poznań/Dąbrówka
- Kontakt:
[zewnątrz] polerowanie lakieru
Wody do czego? Jeśli do past to obecne pasty polerskie nie wymagają dodawania do nich wody.inozbik pisze:a ile wody?
Tu znajdziesz odpowiedzi - miłej laktury: http://www.detailer.pl/blog/poradnik/" onclick="window.open(this.href);return false;inozbik pisze:Jaka gąbka do danej pasty? Od jakich obrotów zacząć i jakie trzymać na danej paście?
Za forum KA:inozbik pisze:Proszę o rozwinięcie skrótów IPA, APC, AIO
IPA:
AIOIsopropyl Alcohol - przeważnie jest mieszany z wodą destylowaną i używany jako środek po polerowaniu celem sprawdzenia czy powierzchnia jest dobrze wypolerowana. Wyciąga wszystkie olejki i fillery, które pozostały po środkach polerskich dzięki czemu możemy przeprowadzić dokładną inspekcję lakieru.
Czyli cleaner + politura + woskAll In One - produkt typu "wszystko w jednym"
APC
All Purpose Cleaner (uniwersalny środek do mycia)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości