Gti 8v (lpg) vs MKII 1z (90)
Gti 8v (lpg) vs MKII 1z (90)
Znajomy kupił MKII z silnikiem 1z (90ps), więc postanowił sprawdzić jak sobie fruwa jego nowy nabytek.
Wracając ze spotku ciachneliśmy się z rolki. Na początku troszkę wysunał się na przód ,chwile potem szliśmy równo a następnie lekko zaczynałem go wyprzedzać. Napisałem remis ponieważ odcinek się kończył i nie dokończyliśmy zabawy
Dodam,że jechałem na lpg
Wracając ze spotku ciachneliśmy się z rolki. Na początku troszkę wysunał się na przód ,chwile potem szliśmy równo a następnie lekko zaczynałem go wyprzedzać. Napisałem remis ponieważ odcinek się kończył i nie dokończyliśmy zabawy
Dodam,że jechałem na lpg
moje GTI ~~~~> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=439807
Re: Gti 8v (lpg) vs MKII 1z (90)
A co to za różnica, przecież zwolennicy gazu twierdzą, że auto ma identyczne osiągi na gazie i na benzynie i nie widać żadnej różnicy No więc jak to jest?Sopek pisze:Dodam,że jechałem na lpg
MK3 GT TDI >>> A2 1.4 16V >>> A3 8L S-Line TDI
Re: Gti 8v (lpg) vs MKII 1z (90)
Dokładnie, rys posiadacza lpg:
- przegra killa - "jechałem na gazie",
- wygra "dodam, że jechałem na gazie" (czyli na benzynie miałbym nie x a y długości przewagi),
- spróbujesz mu powiedzieć, że auto na lpg ma 5KM mniej to oczy wydrapie, że nie (a może i ma więcej ).
Koniec OT, ale taką zauważyłem prawidłowość.
- przegra killa - "jechałem na gazie",
- wygra "dodam, że jechałem na gazie" (czyli na benzynie miałbym nie x a y długości przewagi),
- spróbujesz mu powiedzieć, że auto na lpg ma 5KM mniej to oczy wydrapie, że nie (a może i ma więcej ).
Koniec OT, ale taką zauważyłem prawidłowość.
- xxxGlaDxxx
- ...
- Posty: 1200
- Rejestracja: śr wrz 23, 2009 23:50
- Lokalizacja: Wrocław
Gti 8v (lpg) vs MKII 1z (90)
Moim skromnym zdaniem 2.0 115 konne to i AFN-a powinno zgwałcić, a z 1Z sobie nie poradziło? Chyba czas zainteresować się instalacją
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 523
- Rejestracja: ndz mar 08, 2009 01:27
- Lokalizacja: Oborniki Śląśkie
Re: Gti 8v (lpg) vs MKII 1z (90)
Tak jak piszesz wcześniej kolega zdrowe GTI wciąga AFN. Ostatnio jechałem za zdrowym GTI 115km, golfem 4 110 soft na 13xkm fakt że jechałem w 3 osoby a kierowca GTI sam i ledwo co go wyprzedziłem prędkości od 100 do 200. Następne podejście od 50km/h odchodziłem około 1 długość auta. Tak więc nawet mimo wagi golfa 2 powinieneś z niego zrobić wiatrak. Chyba że coś w tym golfie 1z jest pogrzebane.
Re: Gti 8v (lpg) vs MKII 1z (90)
GolfBolf pisze:Dokładnie, rys posiadacza lpg:
- przegra killa - "jechałem na gazie",
- wygra "dodam, że jechałem na gazie" (czyli na benzynie miałbym nie x a y długości przewagi),
- spróbujesz mu powiedzieć, że auto na lpg ma 5KM mniej to oczy wydrapie, że nie (a może i ma więcej ).
Koniec OT, ale taką zauważyłem prawidłowość.
No może ten 1Z ma jakiś stożkowy filtr powietrza i naklejkę WRC - to minimum te 20KM dodaje
MK3 GT TDI >>> A2 1.4 16V >>> A3 8L S-Line TDI
- xxxGlaDxxx
- ...
- Posty: 1200
- Rejestracja: śr wrz 23, 2009 23:50
- Lokalizacja: Wrocław
Gti 8v (lpg) vs MKII 1z (90)
Też nie zawsze. Dla przyjemności ścignąłem się z młodym chłopaczkiem w Vectrze 2.0 16V na gazie, ja jechałem Focusem i w sumie dość znacznie go odstawiłem do 130km/h. Chłopak na następnych światłach powiedział, że przełączy na benzyne. Na benzynie to już kompletnie nic nie jechało. Doszedł do wniosku, że albo musi się auta pozbyć, albo coś z instalacją zacząć robić, pozdrowił z uśmiechem na ustach i pojechał w swoją stronęGolfBolf pisze:Dokładnie, rys posiadacza lpg:
- przegra killa - "jechałem na gazie",
- wygra "dodam, że jechałem na gazie" (czyli na benzynie miałbym nie x a y długości przewagi),
- spróbujesz mu powiedzieć, że auto na lpg ma 5KM mniej to oczy wydrapie, że nie (a może i ma więcej ).
Gti 8v (lpg) vs MKII 1z (90)
Stare instalacje (taką mam) powoduja utratę mocy- chyba ,że ktoś ma założonego blosa- ale to dalej można debatować . Nowe instalacje sekwencyjne powodują minimalną utrate mocy badź nie . Także mówiąc o użytkownikach gazu warto przyjrzeć się instalacji.GolfBolf pisze:Dokładnie, rys posiadacza lpg:
- przegra killa - "jechałem na gazie",
- wygra "dodam, że jechałem na gazie" (czyli na benzynie miałbym nie x a y długości przewagi),
- spróbujesz mu powiedzieć, że auto na lpg ma 5KM mniej to oczy wydrapie, że nie (a może i ma więcej ).
hm, ja osobiście odczułem dużą różnice zakładając lpg w tym,że ja nie mam sekwencji- opinie na ten temat są więc mieszaneS7TDI pisze:A co to za różnica, przecież zwolennicy gazu twierdzą, że auto ma identyczne osiągi na gazie i na benzynie i nie widać żadnej różnicy No więc jak to jest?Sopek pisze:Dodam,że jechałem na lpg
na benzynie niestety dużo lepiej się zbiera- może musze jechać na regulacje już
a czy w tym 1z było coś dłubnięte- no właśnie nie wiadomo
ciekawostką jest ,że objechałem już dwa GTI 115konne- z rolki jednego bardzo zadbanego mechanicznie- zdrowy silnik (znajomego z forum) a drugiego mniej zadbanego (też z forum) z kreski.
Całkiem możliwe, że miał ten program z allegro co 50 PS przyrostu można uzyskać. W dodatku dolewa uszlachetniacz z shella do ropy a to kolejne 5 KM.S7TDI pisze: No może ten 1Z ma jakiś stożkowy filtr powietrza i naklejkę WRC - to minimum te 20KM dodaje
Przypomniałem sobie też,że nie ma antenki bo odpadła, więc i tutaj ma przewage bo jest teraz bardziej aerodynamiczny gdyż antenka to istna bestia stawiająca silny opór powietrza
Ostatnio zmieniony pt mar 15, 2013 22:00 przez Sopek, łącznie zmieniany 1 raz.
moje GTI ~~~~> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=439807
-
- Użytkownik
- Posty: 453
- Rejestracja: sob sty 19, 2008 15:59
- Lokalizacja: Otwock
Gti 8v (lpg) vs MKII 1z (90)
Na sekwencji auto tez bedzie ciut slabsze, przy dobrej instalacji roznice beda minimalne, w codziennej jezdzie prawie nie do zauwazenia, dlatego podczas wyscigu warto na benzyne przelaczyc.Sopek pisze:hm, ja osobiście odczułem dużą różnice zakładając lpg w tym,że ja nie mam sekwencji- opinie na ten temat są więc mieszane
na benzynie niestety dużo lepiej się zbiera- może musze jechać na regulacje już
Duzo osob zapomina, ze czasami trzeba czasami na benzynie pojezdzic troche, zeby przedmuchac wtryskiwacze/pompe w benzynie, bo innaczej sie zamula...xxxGlaDxxx pisze:Też nie zawsze. Dla przyjemności ścignąłem się z młodym chłopaczkiem w Vectrze 2.0 16V na gazie, ja jechałem Focusem i w sumie dość znacznie go odstawiłem do 130km/h. Chłopak na następnych światłach powiedział, że przełączy na benzyne. Na benzynie to już kompletnie nic nie jechało. Doszedł do wniosku, że albo musi się auta pozbyć, albo coś z instalacją zacząć robić, pozdrowił z uśmiechem na ustach i pojechał w swoją stronę
Re: Gti 8v (lpg) vs MKII 1z (90)
Dokładnie, Panowie zapisać i zapamiętać.erwinszczak_ pisze: Na sekwencji auto tez bedzie ciut slabsze, przy dobrej instalacji roznice beda minimalne, w codziennej jezdzie prawie nie do zauwazenia, dlatego podczas wyscigu warto na benzyne przelaczyc.
moje GTI ~~~~> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=439807
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości