Gti 8v (lpg) vs MKII 1z (90)

Opisy Waszych KILLów, tylko rzeczowe dyskusje, spam będzie tępiony.

Awatar użytkownika
Sopek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 654
Rejestracja: ndz wrz 24, 2006 17:37
Lokalizacja: Stettin

Gti 8v (lpg) vs MKII 1z (90)

Post autor: Sopek » wt mar 12, 2013 12:08

Znajomy kupił MKII z silnikiem 1z (90ps), więc postanowił sprawdzić jak sobie fruwa jego nowy nabytek.
Wracając ze spotku ciachneliśmy się z rolki. Na początku troszkę wysunał się na przód ,chwile potem szliśmy równo a następnie lekko zaczynałem go wyprzedzać. Napisałem remis ponieważ odcinek się kończył i nie dokończyliśmy zabawy :)

Dodam,że jechałem na lpg ;)


moje GTI ~~~~> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=439807

Awatar użytkownika
S7TDI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 576
Rejestracja: czw maja 21, 2009 02:52
Lokalizacja: SWD
Kontakt:

Re: Gti 8v (lpg) vs MKII 1z (90)

Post autor: S7TDI » śr mar 13, 2013 03:57

Sopek pisze:Dodam,że jechałem na lpg ;)
A co to za różnica, przecież zwolennicy gazu twierdzą, że auto ma identyczne osiągi na gazie i na benzynie i nie widać żadnej różnicy :satan: No więc jak to jest? :hmm:


MK3 GT TDI >>> A2 1.4 16V >>> A3 8L S-Line TDI

GolfBolf
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: wt lut 05, 2013 23:31

Re: Gti 8v (lpg) vs MKII 1z (90)

Post autor: GolfBolf » śr mar 13, 2013 09:13

Dokładnie, rys posiadacza lpg:
- przegra killa - "jechałem na gazie",
- wygra "dodam, że jechałem na gazie" (czyli na benzynie miałbym nie x a y długości przewagi),
- spróbujesz mu powiedzieć, że auto na lpg ma 5KM mniej to oczy wydrapie, że nie (a może i ma więcej :grin: ).


Koniec OT, ale taką zauważyłem prawidłowość.



Awatar użytkownika
xxxGlaDxxx
...
...
Posty: 1200
Rejestracja: śr wrz 23, 2009 23:50
Lokalizacja: Wrocław

Gti 8v (lpg) vs MKII 1z (90)

Post autor: xxxGlaDxxx » śr mar 13, 2013 11:41

Moim skromnym zdaniem 2.0 115 konne to i AFN-a powinno zgwałcić, a z 1Z sobie nie poradziło? Chyba czas zainteresować się instalacją ;)



zgredd
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 523
Rejestracja: ndz mar 08, 2009 01:27
Lokalizacja: Oborniki Śląśkie

Re: Gti 8v (lpg) vs MKII 1z (90)

Post autor: zgredd » śr mar 13, 2013 22:13

Tak jak piszesz wcześniej kolega zdrowe GTI wciąga AFN. Ostatnio jechałem za zdrowym GTI 115km, golfem 4 110 soft na 13xkm fakt że jechałem w 3 osoby a kierowca GTI sam i ledwo co go wyprzedziłem prędkości od 100 do 200. Następne podejście od 50km/h odchodziłem około 1 długość auta. Tak więc nawet mimo wagi golfa 2 powinieneś z niego zrobić wiatrak. Chyba że coś w tym golfie 1z jest pogrzebane.



Awatar użytkownika
S7TDI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 576
Rejestracja: czw maja 21, 2009 02:52
Lokalizacja: SWD
Kontakt:

Re: Gti 8v (lpg) vs MKII 1z (90)

Post autor: S7TDI » czw mar 14, 2013 02:57

GolfBolf pisze:Dokładnie, rys posiadacza lpg:
- przegra killa - "jechałem na gazie",
- wygra "dodam, że jechałem na gazie" (czyli na benzynie miałbym nie x a y długości przewagi),
- spróbujesz mu powiedzieć, że auto na lpg ma 5KM mniej to oczy wydrapie, że nie (a może i ma więcej :grin: ).


Koniec OT, ale taką zauważyłem prawidłowość.
:pub: :pub: :pub:

No może ten 1Z ma jakiś stożkowy filtr powietrza i naklejkę WRC - to minimum te 20KM dodaje ;)


MK3 GT TDI >>> A2 1.4 16V >>> A3 8L S-Line TDI

Awatar użytkownika
xxxGlaDxxx
...
...
Posty: 1200
Rejestracja: śr wrz 23, 2009 23:50
Lokalizacja: Wrocław

Gti 8v (lpg) vs MKII 1z (90)

Post autor: xxxGlaDxxx » czw mar 14, 2013 11:31

GolfBolf pisze:Dokładnie, rys posiadacza lpg:
- przegra killa - "jechałem na gazie",
- wygra "dodam, że jechałem na gazie" (czyli na benzynie miałbym nie x a y długości przewagi),
- spróbujesz mu powiedzieć, że auto na lpg ma 5KM mniej to oczy wydrapie, że nie (a może i ma więcej :grin: ).
Też nie zawsze. Dla przyjemności ścignąłem się z młodym chłopaczkiem w Vectrze 2.0 16V na gazie, ja jechałem Focusem i w sumie dość znacznie go odstawiłem do 130km/h. Chłopak na następnych światłach powiedział, że przełączy na benzyne. Na benzynie to już kompletnie nic nie jechało. Doszedł do wniosku, że albo musi się auta pozbyć, albo coś z instalacją zacząć robić, pozdrowił z uśmiechem na ustach i pojechał w swoją stronę :)



Awatar użytkownika
Sopek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 654
Rejestracja: ndz wrz 24, 2006 17:37
Lokalizacja: Stettin

Gti 8v (lpg) vs MKII 1z (90)

Post autor: Sopek » pt mar 15, 2013 21:39

GolfBolf pisze:Dokładnie, rys posiadacza lpg:
- przegra killa - "jechałem na gazie",
- wygra "dodam, że jechałem na gazie" (czyli na benzynie miałbym nie x a y długości przewagi),
- spróbujesz mu powiedzieć, że auto na lpg ma 5KM mniej to oczy wydrapie, że nie (a może i ma więcej :grin: ).
Stare instalacje (taką mam) powoduja utratę mocy- chyba ,że ktoś ma założonego blosa- ale to dalej można debatować . Nowe instalacje sekwencyjne powodują minimalną utrate mocy badź nie . Także mówiąc o użytkownikach gazu warto przyjrzeć się instalacji.
S7TDI pisze:
Sopek pisze:Dodam,że jechałem na lpg ;)
A co to za różnica, przecież zwolennicy gazu twierdzą, że auto ma identyczne osiągi na gazie i na benzynie i nie widać żadnej różnicy :satan: No więc jak to jest? :hmm:
hm, ja osobiście odczułem dużą różnice zakładając lpg :) w tym,że ja nie mam sekwencji- opinie na ten temat są więc mieszane
na benzynie niestety dużo lepiej się zbiera- może musze jechać na regulacje już

a czy w tym 1z było coś dłubnięte- no właśnie nie wiadomo :)
ciekawostką jest ,że objechałem już dwa GTI 115konne- z rolki jednego bardzo zadbanego mechanicznie- zdrowy silnik (znajomego z forum) a drugiego mniej zadbanego (też z forum) z kreski.
S7TDI pisze: No może ten 1Z ma jakiś stożkowy filtr powietrza i naklejkę WRC - to minimum te 20KM dodaje ;)
Całkiem możliwe, że miał ten program z allegro co 50 PS przyrostu można uzyskać. W dodatku dolewa uszlachetniacz z shella do ropy a to kolejne 5 KM.
Przypomniałem sobie też,że nie ma antenki bo odpadła, więc i tutaj ma przewage bo jest teraz bardziej aerodynamiczny gdyż antenka to istna bestia stawiająca silny opór powietrza :hehe:
Ostatnio zmieniony pt mar 15, 2013 22:00 przez Sopek, łącznie zmieniany 1 raz.


moje GTI ~~~~> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=439807

erwinszczak_
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 453
Rejestracja: sob sty 19, 2008 15:59
Lokalizacja: Otwock

Gti 8v (lpg) vs MKII 1z (90)

Post autor: erwinszczak_ » pt mar 15, 2013 21:54

Sopek pisze:hm, ja osobiście odczułem dużą różnice zakładając lpg w tym,że ja nie mam sekwencji- opinie na ten temat są więc mieszane
na benzynie niestety dużo lepiej się zbiera- może musze jechać na regulacje już
Na sekwencji auto tez bedzie ciut slabsze, przy dobrej instalacji roznice beda minimalne, w codziennej jezdzie prawie nie do zauwazenia, dlatego podczas wyscigu warto na benzyne przelaczyc. :bigok:
xxxGlaDxxx pisze:Też nie zawsze. Dla przyjemności ścignąłem się z młodym chłopaczkiem w Vectrze 2.0 16V na gazie, ja jechałem Focusem i w sumie dość znacznie go odstawiłem do 130km/h. Chłopak na następnych światłach powiedział, że przełączy na benzyne. Na benzynie to już kompletnie nic nie jechało. Doszedł do wniosku, że albo musi się auta pozbyć, albo coś z instalacją zacząć robić, pozdrowił z uśmiechem na ustach i pojechał w swoją stronę
Duzo osob zapomina, ze czasami trzeba czasami na benzynie pojezdzic troche, zeby przedmuchac wtryskiwacze/pompe w benzynie, bo innaczej sie zamula...



Awatar użytkownika
Sopek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 654
Rejestracja: ndz wrz 24, 2006 17:37
Lokalizacja: Stettin

Re: Gti 8v (lpg) vs MKII 1z (90)

Post autor: Sopek » pt mar 15, 2013 22:05

erwinszczak_ pisze: Na sekwencji auto tez bedzie ciut slabsze, przy dobrej instalacji roznice beda minimalne, w codziennej jezdzie prawie nie do zauwazenia, dlatego podczas wyscigu warto na benzyne przelaczyc. :bigok:
Dokładnie, Panowie zapisać i zapamiętać.


moje GTI ~~~~> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=439807

ODPOWIEDZ

Wróć do „KILLe”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości