Pierburg 2EE -szuka dobrego mechanika w Czestochowie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

janusz przybylski

Pierburg 2EE -szuka dobrego mechanika w Czestochowie

Post autor: janusz przybylski » pt lut 11, 2005 19:35

Mam prosbę do użytkowników Golfów z Częstochowy o namiarya na kogoś kto się zna na regulacji gaźnik 2EE w Częstochowielub okolicy.
Z góry serdecznie dziękuje.



Awatar użytkownika
Boo_Boo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: ndz wrz 26, 2004 10:56

Post autor: Boo_Boo » pt lut 11, 2005 19:39

cytat z ksiazki pt " obsluga i naprawa vw golf II 1,6/1.8 " :) :

"Regulacja gaznika Pierburg 2ee: NIE WOLNO PRZEPROWADZAC ZADNYCH REGULACJI...." koniec cytatu :)

a tak na marginesie dlaczego uwazasz ze gaznik wymaga regulacji ??


VW Golf II 1.6 PN 90r

janusz przybylski

Post autor: janusz przybylski » sob lut 12, 2005 17:22

Boo_Boo pisze:cytat z ksiazki pt " obsluga i naprawa vw golf II 1,6/1.8 " :) :

"Regulacja gaznika Pierburg 2ee: NIE WOLNO PRZEPROWADZAC ZADNYCH REGULACJI...." koniec cytatu :)

a tak na marginesie dlaczego uwazasz ze gaznik wymaga regulacji ??
gdy przejadę tak 10-20 km i np. staje na czerwonym świetle silnik nie schodzi mi z obrotów, no chyba ze go zgasze.Wymieniałem komputer ale było to samo wiec go oddałem. Doszedłem do wniosku że to gaźnik , z reszta tyle sie o nim naczytałem na tej stronie, że gdyby wymiana na wtrysk nie była tak kosztowna to bym wymienił



gofr2

Post autor: gofr2 » sob lut 12, 2005 22:49

Mialem podobne czary z tym gaznikiem !!! na poczatek sprawdz gumowa podkladke pod gaznikiem kosz tego dziadostwa to okolo 80pln!! Czasem lubi byc sparciala i nie uszczelnia dostatecznie! nawiase mowiac nie wiem co jest do regulacji w tym gazniku i czy wogule ktos podejmie sie takiego zabiegu !!!



gofr2

Post autor: gofr2 » sob lut 12, 2005 22:50

Mialem podobne czary z tym gaznikiem !!! na poczatek sprawdz gumowa podkladke pod gaznikiem kosz tego dziadostwa to okolo 80pln!! Czasem lubi byc sparciala i nie uszczelnia dostatecznie! nawiase mowiac nie wiem co jest do regulacji w tym gazniku i czy wogule ktos podejmie sie takiego zabiegu !!!



janusz przybylski

Post autor: janusz przybylski » ndz lut 13, 2005 10:56

gofr2 pisze:Mialem podobne czary z tym gaznikiem !!! na poczatek sprawdz gumowa podkladke pod gaznikiem kosz tego dziadostwa to okolo 80pln!! Czasem lubi byc sparciala i nie uszczelnia dostatecznie! nawiase mowiac nie wiem co jest do regulacji w tym gazniku i czy wogule ktos podejmie sie takiego zabiegu !!!
Czy duży jest problem ta podkładkę samemu wymienic , lewych rak nie mam , trochę kumam na majsterkowaniu , ale samochodów sie boje.



Awatar użytkownika
j_jasiu
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 205
Rejestracja: czw lis 25, 2004 12:28
Lokalizacja: W-wa, Tarchomin
Kontakt:

Post autor: j_jasiu » ndz lut 13, 2005 18:27

Normalna przypadłość gaźnika 2EE, Gaźnika 2EE się nie reguluje, dlaczego?? A no dlatego że jest on regulowany przez komputer. Poszukaj tutaj na forum były opisane naprawy tego gaźnika.


Pozdrawiam
Jasiu II

Kiedyś Mk II 1.6 MADISON i JETTA II 1.8 GT Opel Astra kombi 1.6 16V
Nissan Primera Kombi 2.0 TD
Teraz
Opel Vectra C Caravan 150 KM oraz BMW 316 compact (żony)
Volkswagen Golf GTI Klub Polska #104

Awatar użytkownika
marsell
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: czw sty 27, 2005 22:45
Lokalizacja: SosnoVWiec
Kontakt:

Post autor: marsell » ndz lut 13, 2005 20:35

W tym gaźniku można regulować tylko skład CO na wolnych obrotach.
Miałem podobny przypadek, silnik zachowywał się dziwnie, czasem wchodził sam na wysokie obroty, czasem gasł, przyczyną okazała się poluzowana nakrętka mocująca kilka kabli do silnika - do pokrywy zaworów. Kiedyś po czyszczeniu gaźnika i poskładaniu go do kupy też zdarzyło się, że silnik miał wysokie obroty i okazało się, że nie ma styku na złączu siłownika sterującego położeniem przepustnicy. Mam dokładny opis diagnostyki tego gaźnika, gdyby był Ci przydatny mogę przesłać mailem.
Pozdrawiam
Chalcik



janusz przybylski

Post autor: janusz przybylski » pn lut 14, 2005 11:24

chalcik pisze:W tym gaźniku można regulować tylko skład CO na wolnych obrotach.
Miałem podobny przypadek, silnik zachowywał się dziwnie, czasem wchodził sam na wysokie obroty, czasem gasł, przyczyną okazała się poluzowana nakrętka mocująca kilka kabli do silnika - do pokrywy zaworów. Kiedyś po czyszczeniu gaźnika i poskładaniu go do kupy też zdarzyło się, że silnik miał wysokie obroty i okazało się, że nie ma styku na złączu siłownika sterującego położeniem przepustnicy. Mam dokładny opis diagnostyki tego gaźnika, gdyby był Ci przydatny mogę przesłać mailem.
Pozdrawiam
Chalcik
Jeśli można Cię prosic o przysłanie instukcji :grin: przeczytałem całe forum z tej strony i chyba sam się wezmę za szukanie innych przyczyn wariacji 2EE , a lektura spora. Moje konto mailowe : januszmp@wp.pl



pawka26

Post autor: pawka26 » pn lut 14, 2005 17:36

chalcik pisze:W tym gaźniku można regulować tylko skład CO na wolnych obrotach.
Miałem podobny przypadek, silnik zachowywał się dziwnie, czasem wchodził sam na wysokie obroty, czasem gasł, przyczyną okazała się poluzowana nakrętka mocująca kilka kabli do silnika - do pokrywy zaworów. Kiedyś po czyszczeniu gaźnika i poskładaniu go do kupy też zdarzyło się, że silnik miał wysokie obroty i okazało się, że nie ma styku na złączu siłownika sterującego położeniem przepustnicy. Mam dokładny opis diagnostyki tego gaźnika, gdyby był Ci przydatny mogę przesłać mailem.
Pozdrawiam
Chalcik
jeśłi można to i ja poproszę.
vmalikv@wp.pl



Awatar użytkownika
tomileszek
VW.tomi.pl
VW.tomi.pl
Posty: 99
Rejestracja: śr gru 22, 2004 22:24
Lokalizacja: Kłobuck
Kontakt:

Dobry ....

Post autor: tomileszek » wt lut 15, 2005 11:34

...gosciu jest w Czewie na ul.Lwowska 60. R.Anioł Bosch Service.Koles jest dosc drogi ale dobry


Dude wher's your car?

janusz przybylski

Re: Dobry ....

Post autor: janusz przybylski » wt lut 15, 2005 11:59

tomileszek pisze:...gosciu jest w Czewie na ul.Lwowska 60. R.Anioł Bosch Service.Koles jest dosc drogi ale dobry
U Anioła byłem (dojazd jest piekny) , gość przemierzył jakimś komputerem , wcisnął mi przewody wysokiego napiecia z wymianą (jakies ciulowe ale drogie badziewie które po roku wymieniłem ) i powiedział że jest OK. Dopiero Mucha Bosch usunął awarie ,ale ten to dopiero jest drogi !!! Trzy razy droższy od Anioła. A koszt takiej naprawy z tego co czytałem na Forum powinien się zamknąc w 150 zł.



Awatar użytkownika
Boo_Boo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: ndz wrz 26, 2004 10:56

Post autor: Boo_Boo » wt lut 15, 2005 18:35

chalcik pisze:W tym gaźniku można regulować tylko skład CO na wolnych obrotach.
Miałem podobny przypadek, silnik zachowywał się dziwnie, czasem wchodził sam na wysokie obroty, czasem gasł, przyczyną okazała się poluzowana nakrętka mocująca kilka kabli do silnika - do pokrywy zaworów. Kiedyś po czyszczeniu gaźnika i poskładaniu go do kupy też zdarzyło się, że silnik miał wysokie obroty i okazało się, że nie ma styku na złączu siłownika sterującego położeniem przepustnicy. Mam dokładny opis diagnostyki tego gaźnika, gdyby był Ci przydatny mogę przesłać mailem.
Pozdrawiam
Chalcik
boo_boo@o2.pl prosilbym o ten opis . Thx ( w adresie jest boo_boo ... ) :)


VW Golf II 1.6 PN 90r

Awatar użytkownika
tomileszek
VW.tomi.pl
VW.tomi.pl
Posty: 99
Rejestracja: śr gru 22, 2004 22:24
Lokalizacja: Kłobuck
Kontakt:

mi

Post autor: tomileszek » sob lut 19, 2005 18:48

mi Aniol wzial 150 zeta za przeczyszczenie przepustnicy, ustawienie zaplonu i podlaczeniu do kompa


Dude wher's your car?

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 345 gości