turbo z ATD DO ALH

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
dwajeden
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: ndz kwie 01, 2012 13:33

turbo z ATD DO ALH

Post autor: dwajeden » czw mar 07, 2013 19:42

216 juz zamontowane turbo asz też
wcześniej program był na wtryskach asv miał około 135koni wymieniłem na 216 i szczerze po za większym kopceniem nic nie doszczegłem.... turbo pompuje 2350mb w najbliszym czasie korekta ile obstawiacie?



Awatar użytkownika
odzim
...
...
Posty: 2156
Rejestracja: pn mar 12, 2007 11:59
Lokalizacja: Radom

turbo z ATD DO ALH

Post autor: odzim » sob mar 09, 2013 08:08

ze 150-160 mozesz uzysac jak masz zdrowa pompę


Obrazek

Awatar użytkownika
dwajeden
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: ndz kwie 01, 2012 13:33

turbo z ATD DO ALH

Post autor: dwajeden » sob mar 09, 2013 09:41

160 koni 380 nm

dwumas żadnych znaków nie daje także chyba go nie mam



Awatar użytkownika
odzim
...
...
Posty: 2156
Rejestracja: pn mar 12, 2007 11:59
Lokalizacja: Radom

Re: turbo z ATD DO ALH

Post autor: odzim » sob mar 09, 2013 12:44

dwajeden pisze:160 koni 380 nm

dwumas żadnych znaków nie daje także chyba go nie mam
a to co ktos go wymienił na jednomas


Obrazek

Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

turbo z ATD DO ALH

Post autor: italiano_83 » sob mar 09, 2013 12:48

dwajeden pisze:160 koni 380 nm
Ładny niuton jak na pompę 10 .. masz jakąś kreskę z hamowni :helm: Przy 380Nm to nie tylko dwumas by się zatrząsł, a i seryjne sprzęgło był klękło :grin:


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

turbo z ATD DO ALH

Post autor: munior » sob mar 09, 2013 13:53

italiano_83 pisze:Przy 380Nm to nie tylko dwumas by się zatrząsł, a i seryjne sprzęgło był klękło :grin:
Jak jeszcze nie klękło ,to przy takich parametrach ,o ile prawdziwe ,długo nie trzeba będzie czekać :chytry: no chyba że operator wie jak z tego mądrze korzytać :grin:


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

bosse
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 425
Rejestracja: ndz lis 07, 2010 15:25
Lokalizacja: Kraków

Re: turbo z ATD DO ALH

Post autor: bosse » ndz mar 10, 2013 15:42

Odswieze troche temat. Czy ta turbina http://allegro.pl/turbina-1-9-tdi-101km ... 12232.html" onclick="window.open(this.href);return false; podejdzie do mojego ALH? bez zadnych przerobek? Bo w porownaniu do mojego turba z ALH troszke sie rozni... (dodam ze moja to Garrett) a jesli bym chcial turbo z ASZ to bede potrzebowal tylko specjalna przesciowke i podpore turbo? czy cos jeszcze?



Awatar użytkownika
dwajeden
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: ndz kwie 01, 2012 13:33

turbo z ATD DO ALH

Post autor: dwajeden » ndz mar 10, 2013 16:21

w tym tygodniu postaram sie podjechać do tunera po wykres bo nie miałem ze soba pendrive ale wrażenia z jazdy bez porównania



Awatar użytkownika
odzim
...
...
Posty: 2156
Rejestracja: pn mar 12, 2007 11:59
Lokalizacja: Radom

turbo z ATD DO ALH

Post autor: odzim » ndz mar 10, 2013 17:02

dwajeden pisze:w tym tygodniu postaram sie podjechać do tunera po wykres
a to co na emaila nie moze ci wysłac ze trzeba jechac do niego osobiscie ???


Obrazek

Awatar użytkownika
odzim
...
...
Posty: 2156
Rejestracja: pn mar 12, 2007 11:59
Lokalizacja: Radom

turbo z ATD DO ALH

Post autor: odzim » ndz mar 10, 2013 17:04

bosse pisze:i podpore turbo?
jaka znowu podorę -przejsciowka ci potrzebna bo w asz jest szybkozlaczka ,a ta turbina ze zdjecia powinna passowac P&P tyle ze to jest KKK,tylko po co wymieniac garetta na KKK


Obrazek

bosse
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 425
Rejestracja: ndz lis 07, 2010 15:25
Lokalizacja: Kraków

Re: turbo z ATD DO ALH

Post autor: bosse » ndz mar 10, 2013 17:13

odzim pisze:
bosse pisze:i podpore turbo?
jaka znowu podorę -przejsciowka ci potrzebna bo w asz jest szybkozlaczka ,a ta turbina ze zdjecia powinna passowac P&P tyle ze to jest KKK,tylko po co wymieniac garetta na KKK
moja turbina z ALH padla calkowicie.... Dlatego zastanawiam sie jaka kupic zeby pasowalo wszystko. To czemu ludzie pisza ze cytuje "żeby wymienić na turbo od 130KM potrzebna jest turbina od ASZ + przejście od propera, podpora turbo i trzeba uciąć lekko ori waz który idzie do IC, reszta wszystko pasuje." to jakim cudem potrzebuje tylko przejsciowke? Moglby sie ktos wypowiedziec kto cos takiego robil w swoim ALH ze zakladal do niego turbo z ASZ?



Awatar użytkownika
odzim
...
...
Posty: 2156
Rejestracja: pn mar 12, 2007 11:59
Lokalizacja: Radom

turbo z ATD DO ALH

Post autor: odzim » ndz mar 10, 2013 19:50

turbiny od asz sa dwie Garrett albo KKK teraz zalezy do której sie przymierzasz ,osobiscie nie zakladalem do alh ale w a4 czy pasku zakaldałem kilka razy turbiny ze 130 i tylko zwezka byla potrzebna ,


Obrazek

bosse
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 425
Rejestracja: ndz lis 07, 2010 15:25
Lokalizacja: Kraków

turbo z ATD DO ALH

Post autor: bosse » ndz mar 10, 2013 20:04

to ja juz nie wiem co jest potrzebne wkoncu do wymiany tego turbo, jedni mowia co innego, natomiast inni znow cos innego:) potrzebuje poprostu wypowiedzi kogos kto cos takiego robil w swoim ALH



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

turbo z ATD DO ALH

Post autor: wesol » ndz mar 10, 2013 23:51

poszukaj na forum bo sporo ludzi to riobilo i sa nawet fotki. tylko to znależc to trzeba siasc pare godzin i wertowac. Teoretycznie wszytsko pasuje tylko potrzebny ci albo czerwony waż albo ta przejsciowka z allegro. Tyle ze w ALH i pokrewnych wyjscie z muszli zimnej masz poprzecznie do osi walka a w ASZ masz juz wylot przekrecony tak ze jest wzdłóż osi wirnika. Najlpiej to zakupic turbo AWX bo tam masz poprzecznie wylot, zakladasz przejsciowke z allegro tą za 60 zl i reszta jest taka sama.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Zablokowany

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 116 gości