Nowy Golf Mk7 R - opis prototypów
Moderatorzy: G0 Karcio, zlos, VIP
Nowy Golf Mk7 R - opis prototypów
W ramach ciekawostki rozkład momentu/mocy na kołach dla seryjnego sterownika w Golfie R20. Całkiem nieźle to wygląda, chociaż jest to pod obciążeniem więc podejrzewam, że sterownik spina Haldexa z tego powodu, ale w gruncie rzeczy o to chodzi (wykres ze strony HPA, już jakiś czas tam leży, ale dopiero teraz go zauważyłem). Pytanie co się dokładnie dzieje w zakręcie.
Nowy Golf Mk7 R - opis prototypów
Ja ciekaw jestem, czy VW zareaguje na Mesia klasy A AMG, 2 literki i 350 kunia... Jawna rękawica w VWTwarz
Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
Nowy Golf Mk7 R - opis prototypów
Rękawice podniesie nowe RS3zlos pisze:Ja ciekaw jestem, czy VW zareaguje na Mesia klasy A AMG, 2 literki i 350 kunia... Jawna rękawica w VWTwarz
Jest R32
BYŁ: GOLF MKVII R 2.0 DSG 2015 STG 2
BYŁ: Audi S3 8V1 S-Tronic 2014
był: Golf R 2.0 DSG STG 3 by CS
BYŁ: GOLF MKVII R 2.0 DSG 2015 STG 2
BYŁ: Audi S3 8V1 S-Tronic 2014
był: Golf R 2.0 DSG STG 3 by CS
Nowy Golf Mk7 R - opis prototypów
Mi się wydaje,że nie zareaguje,bo nie mają takiego "nadwornego"oficjalnego tunera...zlos pisze:Ja ciekaw jestem, czy VW zareaguje na Mesia klasy A AMG, 2 literki i 350 kunia... Jawna rękawica w VWTwarz
Odp: Nowy Golf Mk7 R - opis prototypów
Ale to chyba tak jak Lewart napisal: konkurencją dla tego mercedesa jest Audi. Dla VW to chyba bardziej Opel, Ford, Honda i takie tam ze swoimi usportowionymi hothatchami.
Byly: mk II 1.6D '86, mk II G60 '90, Rallye Golf '89, passat b5 1.8 '99, Passat TSI '11, Volkswagen CC TSI '13, Skoda Octavia RS TSI DSG '14, mk VI GTI Edition 35 '12,
Sa: Mk I vel Kermit '83, mk I cabrio 3.2 V6, Corrado VR6 '94 - "Japoniec", Focus RS mk III '16, Tiguan 2.0 TSI DSG 4Motion '17
Sa: Mk I vel Kermit '83, mk I cabrio 3.2 V6, Corrado VR6 '94 - "Japoniec", Focus RS mk III '16, Tiguan 2.0 TSI DSG 4Motion '17
Re: Odp: Nowy Golf Mk7 R - opis prototypów
dokładnie, mesio sobie konkuruje z bmw 1 i rs344FG pisze:Ale to chyba tak jak Lewart napisal: konkurencją dla tego mercedesa jest Audi. Dla VW to chyba bardziej Opel, Ford, Honda i takie tam ze swoimi usportowionymi hothatchami.
Nowy Golf Mk7 R - opis prototypów
zgadzam się, że mesiek konkuruje z audi/bmw, bo to ten segment cenowy rynku; nie miałbym jednak nic przeciwko mocnej odpowiedzi w aucie dla ludu
ałdi rs3 ma jeden cylinderek więcej
bmw 1m nie jest już produkowany a m3-ka ma też więcej cylindrów
ałdi rs3 ma jeden cylinderek więcej
bmw 1m nie jest już produkowany a m3-ka ma też więcej cylindrów
Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
Nowy Golf Mk7 R - opis prototypów
Poczekajmy na nowe cenniki, bo moze sie okazac ze taka R-ka bedzie w zblizonej cenie co A45AMG.
Nowy Golf Mk7 R - opis prototypów
A45 AMG w UK ma kosztować 36 tys funtów, nowe S3 Sportback 34 tys funtów, nowy Golf GTI mk7 25 tys funtów (świeże info z Genewy). Golf R będzie kosztował raczej mnie niż S3. Jest jeszcze trochę zapasu, żeby zrobić go odpowiednio droższym niż GTI i tańszym niż S3, w to chyba nikt nie wątpi ? Ciekawe, że stare RS3 kosztowało 39 tys Ł, a nowe RS Q3 43 tys Ł (jak dla mnie Q3 w wersji RS to jakaś pokraka, pseudo terenowe auto, obniżone, na gigantycznych felgach, taki niby koncept jak Forester XT, ale trochę przejaskrawiony i do tego RS, ten znaczek nie długo będzie równie popularny jak M-ka na 316). Z konkurentów jest jeszcze M135i czyli takie nie pełne M, ale z napędem 4x4, miło zamiatające tyłem, w cenie 30,5 tys funtów. Szkoda tylko, że u nas ceny tych aut (tzn RS3 i M135i) są podbite przez akcyzę 18,6%.
Re: Nowy Golf Mk7 R - opis prototypów
Dokładnie, M135i bardzo fajne autko. Ma z tego co kojarzę 320 kucy? Jeździłem tą nową jedynką tyle, że oczywiście z mniejszym silnikiem i wspominam "ją" bardzo dobrzeJJacek pisze:A45 AMG w UK ma kosztować 36 tys funtów, nowe S3 Sportback 34 tys funtów, nowy Golf GTI mk7 25 tys funtów (świeże info z Genewy). Golf R będzie kosztował raczej mnie niż S3. Jest jeszcze trochę zapasu, żeby zrobić go odpowiednio droższym niż GTI i tańszym niż S3, w to chyba nikt nie wątpi ? Ciekawe, że stare RS3 kosztowało 39 tys Ł, a nowe RS Q3 43 tys Ł (jak dla mnie Q3 w wersji RS to jakaś pokraka, pseudo terenowe auto, obniżone, na gigantycznych felgach, taki niby koncept jak Forester XT, ale trochę przejaskrawiony i do tego RS, ten znaczek nie długo będzie równie popularny jak M-ka na 316). Z konkurentów jest jeszcze M135i czyli takie nie pełne M, ale z napędem 4x4, miło zamiatające tyłem, w cenie 30,5 tys funtów. Szkoda tylko, że u nas ceny tych aut (tzn RS3 i M135i) są podbite przez akcyzę 18,6%.
Nowy Golf Mk7 R - opis prototypów
135i miało 3.0 litra R6 silnik, 306 kucy.
Ponoć ma być dostępne z napędem 4x4, wtedy to będzie killer
Ponoć ma być dostępne z napędem 4x4, wtedy to będzie killer
Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
Nowy Golf Mk7 R - opis prototypów
Już jest, M135i xDrive, 320 KM, w Polsce od 193 tys zł No i napęd teoretycznie nie różni sie dużo od Haldexa z tym, że dominuje oś tylnia, a nie przednia
ps. nie wiem co oni zrobili z tą ceną przy obecnej akcyzie, wychodzi taniej niż w Niemczech.
ps. nie wiem co oni zrobili z tą ceną przy obecnej akcyzie, wychodzi taniej niż w Niemczech.
Nowy Golf Mk7 R - opis prototypów
jest już nowe S3 po Genevie, potwierdziło ałdi ganz oficjal:
R4 2.0
300 kucy
380 niuta
nowy haldex
5.0 sek 0-100 km/h (0.5 lepiej od poprzedniej estrójki)
6.9 l/100km (jeśli korzystasz z 5 kucy i 295 ma urlop)
R4 2.0
300 kucy
380 niuta
nowy haldex
5.0 sek 0-100 km/h (0.5 lepiej od poprzedniej estrójki)
6.9 l/100km (jeśli korzystasz z 5 kucy i 295 ma urlop)
Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości