opinie o produktach MTS-technik

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
D1_PITER
Forum Master
Forum Master
Posty: 1411
Rejestracja: wt paź 28, 2008 18:13
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

MTS technik, warte:)?

Post autor: D1_PITER » czw mar 07, 2013 14:33

Może na odbojach jeździłeś co?


Obrazek

Awatar użytkownika
patryk173
Forum Master
Forum Master
Posty: 1320
Rejestracja: pn lis 07, 2011 21:43
Lokalizacja: Biłgoraj

MTS technik, warte:)?

Post autor: patryk173 » czw mar 07, 2013 15:00

Nie mozliwe. Mam dobre amory :-)


Obrazek

Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

MTS technik, warte:)?

Post autor: marcinas1983 » czw mar 07, 2013 16:10

patryk173, tu nie chodzi o to czy amor dobry czy nie... do większego obniżenia powinno się zastosować odboje krótsze bo inaczej będzie na springu -50mm luka między odbojem a amorem z 1cm i przez to na każdej większej dziurze będzie dobijanie i uczucie twardości.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Yaro1981
Forum Master
Forum Master
Posty: 1621
Rejestracja: ndz mar 01, 2009 13:17
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

MTS technik, warte:)?

Post autor: Yaro1981 » czw mar 07, 2013 16:17

patryk173, -50 seryjny amorek :chytry: i Ty się dziwisz że się jeżdzić nie dało :helm:


[url=http://www.ratlook.pl][img]http://images31.fotosik.pl/364/d5ade2bfa65858dd.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
patryk173
Forum Master
Forum Master
Posty: 1320
Rejestracja: pn lis 07, 2011 21:43
Lokalizacja: Biłgoraj

MTS technik, warte:)?

Post autor: patryk173 » czw mar 07, 2013 16:48

Hehe kupowalem jakie byly w tamty sezonie. Wtedy nie wiedzialem ze -30 a -50 to spora roznica. A mtsy sa w miare twarde? Bo musze kupic coś na tył. Mam z tylu kolo 7,5 cala et35 + dystans 20mm opona 205/45/17 i boje sie ze jak ktos siadzie z tylu zeby nie zacieralo :grin:


Obrazek

Awatar użytkownika
D1_PITER
Forum Master
Forum Master
Posty: 1411
Rejestracja: wt paź 28, 2008 18:13
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

MTS technik, warte:)?

Post autor: D1_PITER » czw mar 07, 2013 17:06

Słuchaj to, że masz seryjne amortyzatory nie wpłynie na to, że będzie beton. Na seryjnych amortyzatorach może auto jedynie podskakiwać jak piłeczka i być niestabilne (brak amortyzacji). Chyba, że faktycznie masz taką glebę, że się skok amortyzatora kończy i dobija fizycznie tłoczysko - przy -50 śmiem wątpić w tą teorię.

Skróć fabryczne odboje o 3-5cm, zależy ja długie są (tak, żeby coś zostało do tłumienia). Producenci sportowych sprężyn zalecają aby skrócić odboje o wartość obniżenia sprężyn.

I Twoje ostatnie pytanie. Z moich doświadczeń wynika, że amortyzatorem tarcia nie powstrzymasz - chyba, że będzie to jakiś mega beton, którym mts napewno nie jest. U mnie na seryjnych amortyzatorach i na mts trze tak samo. Różnica jest natomiast w prowadzeniu auta no i komforcie. Tarcie jest zależne od samych sprężyn i odbojów. A dopóki się boisz, żeby obcierało to się nie bój. Zacznij myśleć dopiero jak faktycznie zacznie trzeć :)


Obrazek

Awatar użytkownika
patryk173
Forum Master
Forum Master
Posty: 1320
Rejestracja: pn lis 07, 2011 21:43
Lokalizacja: Biłgoraj

MTS technik, warte:)?

Post autor: patryk173 » czw mar 07, 2013 17:12

Na przod juz mam mtsy zobaczymy jak sie bedzie jezdzic :D . Szukam tylko czegos na tył. Myslalem zeby dac jeszcze poduszki pod kielichy od polo ale moze by juz troche malo komfortowo :grin:
Ostatnio zmieniony czw mar 07, 2013 17:13 przez patryk173, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek

Awatar użytkownika
mitusm
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 370
Rejestracja: sob mar 06, 2010 10:50
Lokalizacja: Myślenice/Limanowa

MTS technik, warte:)?

Post autor: mitusm » pn kwie 15, 2013 03:38

Wsadziłem amory mts-a do sprężyn eibach pro kit, zrobiło się naprawdę twardo. Zamiast jeździć szybciej, jadę teraz wolniej... wracam do nowej serii, sprężyny zostają bo są świetne.



Awatar użytkownika
szakulvip
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 603
Rejestracja: pt sty 02, 2009 23:09
Lokalizacja: WP
Auto: Audi a4 b8
Kontakt:

MTS technik, warte:)?

Post autor: szakulvip » pn kwie 15, 2013 10:14

mitusm pisze:Wsadziłem amory mts-a do sprężyn eibach pro kit, zrobiło się naprawdę twardo. Zamiast jeździć szybciej, jadę teraz wolniej... wracam do nowej serii, sprężyny zostają bo są świetne.
no przestań... jak ty to nazywasz "naprawdę twardo" to ja nie wiem czego oczekiwałes...i co za rok, dwa lata bedziesz szukał nowych amorków i znów seria? a tak wogóle to jest jakiś związek między: prędkość a twardosć?


Obrazek

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

MTS technik, warte:)?

Post autor: MAPET » pn kwie 15, 2013 10:46

nie wiem czego ludzie oczekuja po obnizeniu auta - komfortu? przeciez to bez sensu


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
Paviarotti
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3931
Rejestracja: wt paź 18, 2011 22:39
Lokalizacja: Jędrzejów

MTS technik, warte:)?

Post autor: Paviarotti » pn kwie 15, 2013 10:57

Chcą żeby było niżej i komfort jak na serii, a tak się niestety nie da. :)


Obrazek

Awatar użytkownika
szakulvip
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 603
Rejestracja: pt sty 02, 2009 23:09
Lokalizacja: WP
Auto: Audi a4 b8
Kontakt:

MTS technik, warte:)?

Post autor: szakulvip » pn kwie 15, 2013 11:34

Paviarotti pisze:Chcą żeby było niżej i komfort jak na serii, a tak się niestety nie da.
to niech sobie fotel obniżą to bedzie niżej hehe


Obrazek

szypki
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 245
Rejestracja: śr lut 11, 2009 22:43
Lokalizacja: wygnajewo

MTS technik, warte:)?

Post autor: szypki » wt kwie 16, 2013 05:05

czy przednie amory MTS mają obniżone gniazdo sprężyny w porównaniu do serii ? widzialem swego czasu na forum amory obnizajace o 2 cm (przy sprezynach -80 ma się -100mm)ale wyglądały mi na normalne MTS. A może amory od Polo 6n są krótsze? chcę zejść autem niżej niż -80mm ale nie jestem wogole przekonany do gwintów... a sprezyn ciac nie bede ...



Awatar użytkownika
k0nr4d
_
_
Posty: 6258
Rejestracja: ndz lis 12, 2006 15:28
Lokalizacja: Łódź
Auto: GSXR/A8
Silnik: R4V8
Kontakt:

MTS technik, warte:)?

Post autor: k0nr4d » wt kwie 16, 2013 08:38

Nie ma niższych kitów niż -80, tylko gwint.


"Nie każdy żart rodzi bekę, nie każda przyczepa ma plandekę."
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 54 gości