opinie o produktach MTS-technik
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
MTS technik, warte:)?
patryk173, tu nie chodzi o to czy amor dobry czy nie... do większego obniżenia powinno się zastosować odboje krótsze bo inaczej będzie na springu -50mm luka między odbojem a amorem z 1cm i przez to na każdej większej dziurze będzie dobijanie i uczucie twardości.
MTS technik, warte:)?
patryk173, -50 seryjny amorek i Ty się dziwisz że się jeżdzić nie dało
[url=http://www.ratlook.pl][img]http://images31.fotosik.pl/364/d5ade2bfa65858dd.gif[/img][/url]
MTS technik, warte:)?
Hehe kupowalem jakie byly w tamty sezonie. Wtedy nie wiedzialem ze -30 a -50 to spora roznica. A mtsy sa w miare twarde? Bo musze kupic coś na tył. Mam z tylu kolo 7,5 cala et35 + dystans 20mm opona 205/45/17 i boje sie ze jak ktos siadzie z tylu zeby nie zacieralo
MTS technik, warte:)?
Słuchaj to, że masz seryjne amortyzatory nie wpłynie na to, że będzie beton. Na seryjnych amortyzatorach może auto jedynie podskakiwać jak piłeczka i być niestabilne (brak amortyzacji). Chyba, że faktycznie masz taką glebę, że się skok amortyzatora kończy i dobija fizycznie tłoczysko - przy -50 śmiem wątpić w tą teorię.
Skróć fabryczne odboje o 3-5cm, zależy ja długie są (tak, żeby coś zostało do tłumienia). Producenci sportowych sprężyn zalecają aby skrócić odboje o wartość obniżenia sprężyn.
I Twoje ostatnie pytanie. Z moich doświadczeń wynika, że amortyzatorem tarcia nie powstrzymasz - chyba, że będzie to jakiś mega beton, którym mts napewno nie jest. U mnie na seryjnych amortyzatorach i na mts trze tak samo. Różnica jest natomiast w prowadzeniu auta no i komforcie. Tarcie jest zależne od samych sprężyn i odbojów. A dopóki się boisz, żeby obcierało to się nie bój. Zacznij myśleć dopiero jak faktycznie zacznie trzeć
Skróć fabryczne odboje o 3-5cm, zależy ja długie są (tak, żeby coś zostało do tłumienia). Producenci sportowych sprężyn zalecają aby skrócić odboje o wartość obniżenia sprężyn.
I Twoje ostatnie pytanie. Z moich doświadczeń wynika, że amortyzatorem tarcia nie powstrzymasz - chyba, że będzie to jakiś mega beton, którym mts napewno nie jest. U mnie na seryjnych amortyzatorach i na mts trze tak samo. Różnica jest natomiast w prowadzeniu auta no i komforcie. Tarcie jest zależne od samych sprężyn i odbojów. A dopóki się boisz, żeby obcierało to się nie bój. Zacznij myśleć dopiero jak faktycznie zacznie trzeć
MTS technik, warte:)?
Na przod juz mam mtsy zobaczymy jak sie bedzie jezdzic . Szukam tylko czegos na tył. Myslalem zeby dac jeszcze poduszki pod kielichy od polo ale moze by juz troche malo komfortowo
Ostatnio zmieniony czw mar 07, 2013 17:13 przez patryk173, łącznie zmieniany 1 raz.
MTS technik, warte:)?
Wsadziłem amory mts-a do sprężyn eibach pro kit, zrobiło się naprawdę twardo. Zamiast jeździć szybciej, jadę teraz wolniej... wracam do nowej serii, sprężyny zostają bo są świetne.
- szakulvip
- Gadatliwa bestia
- Posty: 603
- Rejestracja: pt sty 02, 2009 23:09
- Lokalizacja: WP
- Auto: Audi a4 b8
- Kontakt:
MTS technik, warte:)?
no przestań... jak ty to nazywasz "naprawdę twardo" to ja nie wiem czego oczekiwałes...i co za rok, dwa lata bedziesz szukał nowych amorków i znów seria? a tak wogóle to jest jakiś związek między: prędkość a twardosć?mitusm pisze:Wsadziłem amory mts-a do sprężyn eibach pro kit, zrobiło się naprawdę twardo. Zamiast jeździć szybciej, jadę teraz wolniej... wracam do nowej serii, sprężyny zostają bo są świetne.
MTS technik, warte:)?
nie wiem czego ludzie oczekuja po obnizeniu auta - komfortu? przeciez to bez sensu
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
- Paviarotti
- Lord GTI
- Posty: 3931
- Rejestracja: wt paź 18, 2011 22:39
- Lokalizacja: Jędrzejów
- szakulvip
- Gadatliwa bestia
- Posty: 603
- Rejestracja: pt sty 02, 2009 23:09
- Lokalizacja: WP
- Auto: Audi a4 b8
- Kontakt:
MTS technik, warte:)?
to niech sobie fotel obniżą to bedzie niżej hehePaviarotti pisze:Chcą żeby było niżej i komfort jak na serii, a tak się niestety nie da.
MTS technik, warte:)?
czy przednie amory MTS mają obniżone gniazdo sprężyny w porównaniu do serii ? widzialem swego czasu na forum amory obnizajace o 2 cm (przy sprezynach -80 ma się -100mm)ale wyglądały mi na normalne MTS. A może amory od Polo 6n są krótsze? chcę zejść autem niżej niż -80mm ale nie jestem wogole przekonany do gwintów... a sprezyn ciac nie bede ...
- k0nr4d
- _
- Posty: 6258
- Rejestracja: ndz lis 12, 2006 15:28
- Lokalizacja: Łódź
- Auto: GSXR/A8
- Silnik: R4V8
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 47 gości