Witam,
nie mam w Golfie jednego przycisku na panelu CLIMATORINC. Kupiłem używany panel w celu przełożenia przycisku. Mam pytanie, jest jakiś skuteczny sposób żeby wyjąć i przełożyć przyciski na panelu ?
Panel CLIMATRONIC - demontaż / montaż przycisków
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Panel CLIMATRONIC - demontaż / montaż przycisków
Pytanie ? a czemu nie przekładasz całego panela ? nie sprawny czy jak ?
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
Panel CLIMATRONIC - demontaż / montaż przycisków
z tyłu panelu masz jak dobrze pamietam 8 wkrętów torx, wykrecasz i rozbierasz panel, przyciski zakładasz
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR
, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Re: Panel CLIMATRONIC - demontaż / montaż przycisków
Mój panel nie wykazuje żadnych błędów na vag-u - elektronicznie jest sprawny 100% i do tego z zewnątrz wygląda jak nowyHaki pisze:Pytanie ? a czemu nie przekładasz całego panela ? nie sprawny czy jak ?
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Panel, który kupiłem do Golfa IV okazał się być od Passata - sprzedający zapewnił że jest z Golfa IV
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
![hmm :hmm:](./images/smilies/hmm.gif)
A tak BTW jak ktoś potrzebuje taki panel bez jednego przycisku (nie wiem czy sprawny bo go nie podłączałem - sprzedawca mówił, że na pewno sprawny - ale jak widać wyżej nie bardzo można mu ufać) to mogę oddać za symboliczną kwotę
![pub :pub:](./images/smilies/pub.gif)
WKS Śląsk Wrocław
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 44 gości