Obroty na biegu jałowym - Nowe info
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Ma gadane
- Posty: 210
- Rejestracja: ndz lip 16, 2006 16:25
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: 2017 Golf MK 7.5 Highline Variant
- Silnik: CZDA
- Kontakt:
no dobra...
pomierzylem troche...
czujnik polozenia przepustnicy od zera(rowniutkie zero) do nieskonczonosci...
nie potrafilem ustawic polozenia zeby wskazal inne wartosci bo zaraz bylo "cyk" i wartosc nieskonczona
przeplywomierz powietrza miedzy stykami 2 i 4 ok 1k Ohm (na wylaczony silniku)
aaa no i gdzie jest ten czujnik temp? nigdzie nie moge sie doczytac
i jak go moge sprawdzic?
pomierzylem troche...
czujnik polozenia przepustnicy od zera(rowniutkie zero) do nieskonczonosci...
nie potrafilem ustawic polozenia zeby wskazal inne wartosci bo zaraz bylo "cyk" i wartosc nieskonczona
przeplywomierz powietrza miedzy stykami 2 i 4 ok 1k Ohm (na wylaczony silniku)
aaa no i gdzie jest ten czujnik temp? nigdzie nie moge sie doczytac
i jak go moge sprawdzic?
Kurcze nie wiem jak w 1,3, ale powinny być gdzieś w okolicy wejść węży z płynem chłodzącym do bloku silnika.
Trochę info o tym jakie informacje zbiera komp w Digijet masz tutaj http://www.vanagonparts.com/digiject_fi_check.html
a tu masz manual haynesa w którym cały rozdział 4 part E jest o Digijet
http://www.sendspace.com/file/yi3xnb
Trochę info o tym jakie informacje zbiera komp w Digijet masz tutaj http://www.vanagonparts.com/digiject_fi_check.html
a tu masz manual haynesa w którym cały rozdział 4 part E jest o Digijet
http://www.sendspace.com/file/yi3xnb
TDPower
cycu767 pisze:czujnik polozenia przepustnicy od zera(rowniutkie zero) do nieskonczonosci...
nie potrafilem ustawic polozenia zeby wskazal inne wartosci bo zaraz bylo "cyk" i wartosc nieskonczona
w NZ niema TPSu to jest przelacznik biegu jałowego i szerokiego otwarcia przepustnicy noga z gazu 0V jak troche ruszysz to 5V
jest na obudowie termostatu (pod aparatem zaplonowym) a sprawdzisz go tak:cycu767 pisze:aaa no i gdzie jest ten czujnik temp? nigdzie nie moge sie doczytac
i jak go moge sprawdzic?
napiecie zasilania: 5 V
opor: 2.000 - 3.000 omow / 20 °C
opor: 200 - 300 omow / 90 °C
Ostatnio zmieniony czw sie 17, 2006 10:03 przez emgrala, łącznie zmieniany 1 raz.
W NZtkach za podniesienie obrotow na zimnym silniku jest odpowiedzialny zawor powietrza pomocniczego (pod kolektorem dolotowym) a tak mozna go sprawdzic:
Wyjac zawor powietrza pomocniczego bez odlaczania zlacza. Wlaczyc zapłon i sprawdzic czy zawor zamyka się w miare jak element grzejny rozgrzewa tasme bimetaliczna
opor tasmy: 30-50 omow
Wyjac zawor powietrza pomocniczego bez odlaczania zlacza. Wlaczyc zapłon i sprawdzic czy zawor zamyka się w miare jak element grzejny rozgrzewa tasme bimetaliczna
opor tasmy: 30-50 omow
-
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: sob sty 24, 2009 18:08
- Lokalizacja: ŁÓDŻ
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google [Bot] i 140 gości