[mk2 1,6TD JR] Problemy po wymianie głowicy

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

dukem
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 687
Rejestracja: wt lis 30, 2004 14:46

[mk2 1,6TD JR] Problemy po wymianie głowicy

Post autor: dukem » śr sie 16, 2006 13:46

Zaczne od poczatku:

Po przejechaniu trasy w płynie chłodzącym pojawil mi sie olej- pomyslalem ze uszczelka pod glowica i oddalem samochod do magikow.

Po rozebraniu okazalo sie ze uszczelka jest wydmuchana ale dodatkowo glowica jest peknieta (w 3 miejscach) i nawet nie podejmuja sie spawania bo nie ma tam dojscia.

W kazdym razie kupilem glowice, ktora przeszla wszystkie testy i zostala splanowana...

Zlozyli mi to wszystko do kupy i dopiero sie zaczely problemy:

- bardzo ciezko odpala (wczesniej palil na dotyk a teraz trzeba nim krecic prawie jak przy 15 stopniowym mrozie)
- ma strasznie niskie obroty- nawet nagrzany
- jak wyciagne "ssanie" zeby mu podniesc obroty to slychac jakis dziwny stukot
- chodzi strasznie glosno w porownaniu z tym co bylo
- podczas jazdy jak sie troche przycisnie to czasami pojawiaja sie jakies dziwne tluczenia- strasznie glosne i raczej metaliczne

O co tu w ogole chodzi?

Nie mialem czasu jeszcze dluzej tym samochodem po remoncie pojezdzic bo musialem wyjechac i dopiero pod koniec tygodnia mam zamiar oddac go do poprawki, ale chcialbym wiedziec co mogli spi**** zebym ewentualnie mogl im jakis pomysl podsunac.

Dodam jeszcze ze cieknie olej- nigdy mi ani kropla nie pociekla, a tu jest pod spodem spora plama.

Jestem tak wkurzony ze mnie normalnie nosi i jestem bliski wparowania do tego zakladu i zrobienia tam dymu.

Macie jakies sugestie co do tego co tam sie moze dziac?



Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: tomogolf2 » śr sie 16, 2006 15:33

ze tak głosdno chodzi to moze byc wina paska rozrzadu, moze jak zakładali ti przestawili przez pomylke jakis zabek i teraz tłuka zawory, jedz jak naszybciej niech ci spowrotem to ustawia.


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

dukem
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 687
Rejestracja: wt lis 30, 2004 14:46

Post autor: dukem » śr sie 16, 2006 15:57

Tez wlasnie mi sie wydaje ze musieli rozrzad zle zlozyc...

Najbardziej mnie niepokoi to tluczenie...pojawia sie dosc nieregularnie, potlucze chwile i przestaje...jak wsiadlem z mechanikiem (bo od razu go wzialem) to mowil ze to musi byc zawieszenie...ale cos mi sie nie wydaje bo zanim go do nich odstawilem to czegos takiego nie bylo.

Martwie sie tez tym ze jezeli olej cieknie to znaczy ze uszczelke zle zalozyli i beda musieli to robic znowu.

A jaka jest szansa ze kiepskie odpalanie, stukanie na przesunietym kacie, niskie obroty i glosna praca- sa zwiazane ze zle zalozonym rozrzadem?



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » śr sie 16, 2006 18:34

duze sa szanse


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

dukem
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 687
Rejestracja: wt lis 30, 2004 14:46

Post autor: dukem » śr sie 16, 2006 19:45

A czym moze byc spowodowane to glosne stukanie ktore sie czasami pojawia?

Tekst o zawieszeniu odrzucam bo nie wierze ze z dnia na dzien cos takiego sie moze pojawic...

W ogole strasznie zly jestem na tych mechanikow i cos czuje ze bede ich musial porzadnie przycisnac...



Awatar użytkownika
adam16v
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 388
Rejestracja: pn lip 17, 2006 08:54
Lokalizacja: Łańcut

Post autor: adam16v » śr sie 16, 2006 22:01

U mnie tłukło się po zmienie pompy i paska rozrządu i jak się okazało to rozrząd był przestawiony o 3 ząbki...


[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]

dukem
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 687
Rejestracja: wt lis 30, 2004 14:46

Post autor: dukem » śr sie 16, 2006 22:10

adam16v pisze:U mnie tłukło się po zmienie pompy i paska rozrządu i jak się okazało to rozrząd był przestawiony o 3 ząbki...
Ale tluklo sie caly czas czy czasami?

Bo jak czasami to moze faktycznie to wszystko jest sprawa rozrzadu... :kac:
tomcio666 pisze:kledze tak stukało jak mu gaz założyli i się okazało że im jakaś nakrętka wpadła do cylindra!!!
Z tymi debilami to nic nie wiadomo...



Awatar użytkownika
adam16v
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 388
Rejestracja: pn lip 17, 2006 08:54
Lokalizacja: Łańcut

Post autor: adam16v » śr sie 16, 2006 22:56

Cały czas. Był bardzo głośny, miał jakiś taki twardy klekot.


[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
szerszeniak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 277
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 21:30
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: szerszeniak » śr sie 16, 2006 22:56

bo najlepiej wszystko usiebie robić samemu wtedy mi sie pewność z bedzie ok a nie partanina. zacznij od popchniecia pompy wtryskowej na silnik bo z tego co mówisz jak by miał za wczesny zaplon moze ją poprostu przykręcili jak im pasowalo i tu jest problem opuźnij zapłon i zobacz jak bedzie :bigok: a nie to niech robią rozrząd jeszcze raz jak nie potrafią za pierwszym razem ustawić.


sprzedam pompe wtryskową 1,6TD silnik SB
felgi 15" BBS i całe auto http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1942956

dukem
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 687
Rejestracja: wt lis 30, 2004 14:46

Post autor: dukem » śr sie 16, 2006 23:28

A pompe da sie przykrecic inaczej niz powinna byc?
adam16v pisze:Był bardzo głośny, miał jakiś taki twardy klekot
To samo jest tutaj...

Tylko dalej nie wiem co to za stukanie ktore sie pojawia i znika...moze idioci faktycznie cos zostawili w cylindrze...
szerszeniak pisze:bo najlepiej wszystko usiebie robić samemu wtedy mi sie pewność z bedzie ok a nie partanina
Niby tak by bylo najlepiej ale ja z zalozenia nie dotykam sie czegos o czym nie mam pojecia- jestem elektronikiem z wyksztalcenia i elektryki w samochodzie nie daje nigdy dotknac nikomu ale na tym sie po prostu nie znam i dlatego musialem komus zaufac...okazuje sie ze nie slusznie...



Awatar użytkownika
szerszeniak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 277
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 21:30
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: szerszeniak » czw sie 17, 2006 00:53

spróbuj ruszyć pompe tzn opuźnić zaplon moze pomoze


sprzedam pompe wtryskową 1,6TD silnik SB
felgi 15" BBS i całe auto http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1942956

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » czw sie 17, 2006 17:19

na szczescie moj mechanik takich zonkow nie odwala. dla niego rozlozyc silnik to zabawa. zaczynal takie zabawy jak byl dzieciakiem wiec jestem pewny tego co robi, bo to jego pasja.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 165 gości