1.6 na zimnym niebieska chmurka.

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Vii
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 978
Rejestracja: śr paź 21, 2009 13:54
Lokalizacja: Kalisz

1.6 na zimnym niebieska chmurka.

Post autor: Vii » pn mar 04, 2013 19:23

Witam problem z Golfem 4 1.6 AHL. Problem pojawia sie tylko rana lub po dłuższym postoju czyli na zimnym. Po odpaleniu ma problem z utrzymaniem obrotów, gaśnie i po przegazówce puszcza jedna dość sporą chmure dymu, niebieskiego, a poźniej już w ogole nie dymi chyba, ze znowu postoi z 12 H na dworze i "zmarznie". Co moze być problemem?



ozzy1979

uszczelniacze zaworowe

Post autor: ozzy1979 » pn mar 04, 2013 21:16

jaki przebieg i jaki olej?



Awatar użytkownika
MrSalieri
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 833
Rejestracja: wt gru 28, 2004 18:06
Lokalizacja: Okolice Krakowa
Kontakt:

1.6 na zimnym niebieska chmurka.

Post autor: MrSalieri » pn mar 04, 2013 21:42

Uszczelniacze zaworowe miałem to samo u siebie.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=45061]Moj Mk3[/url]
[img]http://img233.imageshack.us/img233/9594/golf1tot51om6.jpg[/img]

Vii
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 978
Rejestracja: śr paź 21, 2009 13:54
Lokalizacja: Kalisz

1.6 na zimnym niebieska chmurka.

Post autor: Vii » wt mar 05, 2013 09:42

ozzy1979 pisze:jaki przebieg i jaki olej?
No przebieg nie wielki właśnie. Realne 142 tyś KM ma nalatane, a olej to półsyntetyk mobila.
MrSalieri pisze:Uszczelniacze zaworowe miałem to samo u siebie.
Identyczne objawy kolego miałes? Tak samo na zimnym trzeba było przygazować żeby odpalił i puszczał jednorazową sporą niebieską chmurke, a poźniej już nie kopcił wcale? Interpretować to można w ten sposób, ze jak po przegazówce silnik sie nagrzeje to uszczelki robią się miekkie i wtedy uszczelniaja poprawnie, a jak stoi na mrozie to robią sie sztywne i puszczają tak? Bo rzeczywiście teraz jak jest ciepło to lepiej odpala, a w mrozy była tragediaaaaaa! .. Ile kolego płaciłes za wymiane tej bzdurki ?

Wie ktoś czy da rady uszczelniacze wymienić bez ściagania głowicy ? Bo nosensem jest ściagać głowice i płącić za planowanie, rozrząd i uszczelke + o wiele wiecej za robote bo padły uszczelki zaworów :chytry:



Awatar użytkownika
Fafik258
Forum Master
Forum Master
Posty: 1096
Rejestracja: wt mar 16, 2010 23:47
Lokalizacja: Starogard Gdański
Kontakt:

1.6 na zimnym niebieska chmurka.

Post autor: Fafik258 » wt mar 05, 2013 10:15

Vii pisze:Wie ktoś czy da rady uszczelniacze wymienić bez ściagania głowicy ? Bo nosensem jest ściagać głowice i płącić za planowanie, rozrząd i uszczelke + o wiele wiecej za robote bo padły uszczelki zaworów :chytry:
Owszem, w 8V ktoś kto już robił się podejmie. W 16V raczej czarno to widzę
Vii pisze:Tak samo na zimnym trzeba było przygazować żeby odpalił i puszczał jednorazową sporą niebieską chmurke
Tu raczej adaptacja przepustnicy skoro trzeba dodać gazu żeby odpalił ale to pogadanka na inny temat
Vii pisze:Bo rzeczywiście teraz jak jest ciepło to lepiej odpala, a w mrozy była tragediaaaaaa! .. Ile kolego płaciłes za wymiane tej bzdurki ?
Uszczelniacze nie są powodem złego odpalania. Jak benzynka źle w mrozy zapala to już raczej nie wesoło ale to pogadanka na inny temat



Vii
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 978
Rejestracja: śr paź 21, 2009 13:54
Lokalizacja: Kalisz

1.6 na zimnym niebieska chmurka.

Post autor: Vii » wt mar 05, 2013 17:14

Fafik258 pisze:Owszem, w 8V ktoś kto już robił się podejmie. W 16V raczej czarno to widzę
AHL, a wiec 8V ;)
Fafik258 pisze:Jak benzynka źle w mrozy zapala to już raczej nie wesoło ale to pogadanka na inny temat
A co nie wesołego jest w padnietym czujniku temperatury cieczy lub uszczelkach kolektora do wymiany bo nie wiem? Szukam powiązania z uszczelniaczami zaworowymi i ot co ;)
Fafik258 pisze:Tu raczej adaptacja przepustnicy skoro trzeba dodać gazu żeby odpalił ale to pogadanka na inny temat
To nie są objawy przepustnicy ani braku zaadoptowania. Przepustnica, przepływka itd wszystko GRA ! ;)



Awatar użytkownika
MrSalieri
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 833
Rejestracja: wt gru 28, 2004 18:06
Lokalizacja: Okolice Krakowa
Kontakt:

1.6 na zimnym niebieska chmurka.

Post autor: MrSalieri » wt mar 05, 2013 17:51

Tak dokładnie puszczał chmurkę tylko na zimnym np po nocy stania. Z garażu po odpaleniu było widać zadymę wychodzącą z bramy :jezor: Nie dziwne bo po wyciągnięciu uszczelniacze były twarde jak beton. Koszty ?
komplet uszczelniaczy 12 zl robocizna bez ściągania głowicy 150 zl i święty spokój przy tym zero zużycia oleju. Cena dotyczy mk3 8V 1,8 ADZ


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=45061]Moj Mk3[/url]
[img]http://img233.imageshack.us/img233/9594/golf1tot51om6.jpg[/img]

Vii
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 978
Rejestracja: śr paź 21, 2009 13:54
Lokalizacja: Kalisz

1.6 na zimnym niebieska chmurka.

Post autor: Vii » wt mar 05, 2013 18:28

MrSalieri pisze:Tak dokładnie puszczał chmurkę tylko na zimnym np po nocy stania.
Dokładnie, dokładnie, dokładnie to ten problem!
MrSalieri pisze:Koszty ?
komplet uszczelniaczy 12 zl robocizna bez ściągania głowicy 150 zl i święty spokój przy tym zero zużycia oleju. Cena dotyczy mk3 8V 1,8 ADZ
No u mnie pewnie podobnie bedzie bo AHL to żadna super generacja. Dzięki wielkie kolego za kompetentna odpowiedz, a nie porade w stylu "wymień silnik" :grin: Pozdrawiam serdecznie



Awatar użytkownika
MrSalieri
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 833
Rejestracja: wt gru 28, 2004 18:06
Lokalizacja: Okolice Krakowa
Kontakt:

1.6 na zimnym niebieska chmurka.

Post autor: MrSalieri » wt mar 05, 2013 18:55

Od tego jest forum żeby sobie pomagać :bajer: Mam nadzieje ze jak zrobisz uszczelniacze to się poprawi. Pozdro.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=45061]Moj Mk3[/url]
[img]http://img233.imageshack.us/img233/9594/golf1tot51om6.jpg[/img]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 154 gości