Czyszczenie nastawnika
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
Czyszczenie nastawnika
JABcok20, np jakich ?
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Re: Czyszczenie nastawnika
np. Zdarzaja sie lewe i prawe gwinty ( zaleznie od koloru plytki wewnatrz ) , czasami gdzie trzeba podeprzec i puknac leciutko mloteczkiem zeby cos zeszlo, ze igla z maszyny do szycia to kiepski wybor.
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
Czyszczenie nastawnika
JABcok20, a to takie tam detale instrukcja jest stara
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Czyszczenie nastawnika
Odgrzewam temat...
Wczoraj podjąłem się próby wyczyszczenia nastawnika. Po 3,5 godziny walki udało mi się uruchomić VAGa i na tym czyszczenie nastawnika się zakończyło. W czym rzecz... w instrukcji by Adamm jest informacja że przed zabiegiem należy zapisać napięcie na RSW i odczytać dawkę paliwa na wolnych obrotach. Tu wystąpił u mnie problem. Wartość na RSW po każdym odpaleniu i zgaszeniu silnika była inna (0,800; 0,940; 0,900 ...), natomiast dawka paliwa wahała się od 0,5 do 11 :/. Fakt - silnik miał temp. ok 60st - nie rozgrzewałem go bo i tak było już za późno wczoraj, ale obawiam się że jak zabiorę się za to ponownie to będzie to samo na rozgrzanym silniku ponieważ na wolnych obrotach silnik tak się rzuca że chodzi cała buda auta (jak stoję na światłach to muszę trzymać nogę lekko na gazie bo na biegu jałowym jest maskra:/).
I jak tu spisać te dwie wartości które są niezbędne do późniejszej regulacji nastawnika??? Jakieś pomysły?:)
Wczoraj podjąłem się próby wyczyszczenia nastawnika. Po 3,5 godziny walki udało mi się uruchomić VAGa i na tym czyszczenie nastawnika się zakończyło. W czym rzecz... w instrukcji by Adamm jest informacja że przed zabiegiem należy zapisać napięcie na RSW i odczytać dawkę paliwa na wolnych obrotach. Tu wystąpił u mnie problem. Wartość na RSW po każdym odpaleniu i zgaszeniu silnika była inna (0,800; 0,940; 0,900 ...), natomiast dawka paliwa wahała się od 0,5 do 11 :/. Fakt - silnik miał temp. ok 60st - nie rozgrzewałem go bo i tak było już za późno wczoraj, ale obawiam się że jak zabiorę się za to ponownie to będzie to samo na rozgrzanym silniku ponieważ na wolnych obrotach silnik tak się rzuca że chodzi cała buda auta (jak stoję na światłach to muszę trzymać nogę lekko na gazie bo na biegu jałowym jest maskra:/).
I jak tu spisać te dwie wartości które są niezbędne do późniejszej regulacji nastawnika??? Jakieś pomysły?:)
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
Czyszczenie nastawnika
RSW ustam na 0.740 a dawke na 4 - 4.4 i po bolu
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Czyszczenie nastawnika
Just like that ??? są to jakieś wartości serwisowe? A skąd u mnie różne wartości RSW ?
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
Czyszczenie nastawnika
pewnie dlatego ze jak skacze dawka to i wartosc rsw
ustaw tak i bedzie dobrze
ustaw tak i bedzie dobrze
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
Czyszczenie nastawnika
polecam sie
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
-
- Nowicjusz
- Posty: 1
- Rejestracja: wt sty 30, 2007 09:24
- Lokalizacja: Świecie
- Kontakt:
Czyszczenie nastawnika
Witam.
Czy przy zasyfionym nastawniku może auto się wściekać tzn. wkręca się do końca obrotów po szybkich zmianach biegów i przy bucie pod górę; po chwili wraca do normy. Przy delikatnej jeździe nic tylko szarpie przy zmianach biegów.
Czy przy zasyfionym nastawniku może auto się wściekać tzn. wkręca się do końca obrotów po szybkich zmianach biegów i przy bucie pod górę; po chwili wraca do normy. Przy delikatnej jeździe nic tylko szarpie przy zmianach biegów.
Czyszczenie nastawnika
Dzisiaj wyczyściłem nastawnik - niebo a ziemia... Nie mogłem się przyzwyczaić do płynnej jazdy już zapomniałem jak do jest . Nie szarpie, równa praca na wolnych obrotach, nieznacznie dynamiczniejszy. Jest troche zabawy ale warto.
Mam pytanie - na początku RSW ustawiłem na 0,740 ale jak sie rozgrzeje to potrafi przeskakiwać (przy zgaszonym silniku!) z 0,740 na 0,780 martwić się tym? I czy obroty na jałowym powinny być 840? bo mi się wydaję (tak na słuch) że troche za duże...
Mam pytanie - na początku RSW ustawiłem na 0,740 ale jak sie rozgrzeje to potrafi przeskakiwać (przy zgaszonym silniku!) z 0,740 na 0,780 martwić się tym? I czy obroty na jałowym powinny być 840? bo mi się wydaję (tak na słuch) że troche za duże...
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
Czyszczenie nastawnika
maonp, sprawdzales w adaptacjach czy nie masz zmienionej dawki i obrotow?
rsw moze lekko sie ruszac
obroty dla manuala to 880 -903
rsw moze lekko sie ruszac
obroty dla manuala to 880 -903
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Czyszczenie nastawnika
w poprzeczniakach rpm =903
Ostatnio zmieniony śr mar 06, 2013 00:21 przez Fahoo, łącznie zmieniany 1 raz.
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Czyszczenie nastawnika
Przy 840 obr .mocno przenoszą się wibracje na budę ,wiec za duże to na pewno nie są ...pod warunkiem że te 840 widzisz na vagu ,bo na obrotku to wiesz Ale co za problem sprawdzić ustawienia obrotów w adaptacjach W ecu 8 bit masz ori wartość 128 ,a w 16 bitowych 32768 .Ja na zimę w audi 80 ustawiam sobie 900 obr .bo mi tak pasuje ,zawsze wyższe obroty są zdrowsze ,bo wyższe = mniejsze przenoszenie drgań na budęmaonp pisze:czy obroty na jałowym powinny być 840? bo mi się wydaję (tak na słuch) że troche za duże...
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 177 gości