Pacjent to MK4 3.6 VR6 FSI. Chciałbym założyć do niego instalację podtlenku ponieważ jak wiadomo wolnossące FSI mają problem z nagromadzającym się nagarem/olejem w kanałach ssących i na zaworach. A strzał raz na jakiś czas ponoć pomaga utrzymać silnik w czystości...
Zdaje sobie sprawę, że konkretnie w takim silniku raczej nikt tego nie zakładał, ale może ma ktoś pojęcie i nakierowałby jaki zestaw N20 byłby odpowiedni do tego silnika ? Mile widziane linki, ceny.
			
									
									Instalacja podtlenku azotu N20 do 3.6 VR6
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- luki07
 - _

 - Posty: 2664
 - Rejestracja: czw maja 15, 2008 11:42
 - Lokalizacja: Żmigród k. Wrocławia
 - Kontakt:
 
Instalacja podtlenku azotu N20 do 3.6 VR6
Passat944, pogadaj z daniel1d on miał N2O w poprzednim mk4 2.8 turbo nitro, z tego co czytałem to instalacja to koszt ok 3-4tyś w zależności od wymagań
			
									
									- DanAr
 - Nowicjusz

 - Posty: 30
 - Rejestracja: śr sty 04, 2006 23:30
 - Lokalizacja: Olsztyn,Bartoszyce mianowicie-- warmia i mazury
 
Instalacja podtlenku azotu N20 do 3.6 VR6
gdzie ci tam się olej gromadzi  
  
  
 bardzo dziwne zjawisko  
 
PS: u mnie tylko w misce olejowej się gromadzi...
			
									
									PS: u mnie tylko w misce olejowej się gromadzi...
Instalacja podtlenku azotu N20 do 3.6 VR6
Witam.
Ja montowałem n2o w mojej podłubanej astrze v6 i jeżeli posiadasz troszkę umiejętności manualnych i znasz podstawy elektryki ( obwód elektryczny z włącznikiem ) to jesteś w stanie założyć to samemu. Kupujesz instalację (mokrą - czyli wtrysk n2o i dodatkowej dawki paliwa) i montujesz to samodzielnie. Mnie zajęło to ok 6 h. a największym problemem było przeprowadzenie przewodów elektrycznych i przewodu od butli z kabiny przez scianę grodziową do komory silnikowej.
			
									
									Ja montowałem n2o w mojej podłubanej astrze v6 i jeżeli posiadasz troszkę umiejętności manualnych i znasz podstawy elektryki ( obwód elektryczny z włącznikiem ) to jesteś w stanie założyć to samemu. Kupujesz instalację (mokrą - czyli wtrysk n2o i dodatkowej dawki paliwa) i montujesz to samodzielnie. Mnie zajęło to ok 6 h. a największym problemem było przeprowadzenie przewodów elektrycznych i przewodu od butli z kabiny przez scianę grodziową do komory silnikowej.
Sprzedam do Bory:
- ori grill LC9Z z ori znaczkiem
- zamiennik grill LC9Z ze znaczkiem (zamiennikiem)
						- ori grill LC9Z z ori znaczkiem
- zamiennik grill LC9Z ze znaczkiem (zamiennikiem)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości
