[mkIII] Usterek kilka-proszę o pomoc.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

MisiekHultaj

Post autor: MisiekHultaj » czw lut 10, 2005 21:03

Corvax pisze:GT to wersja wyposażenia, tak jak GTI edition, najłatwiej poznać po plastikowych nakładkach na błotnikach.
Czyli mój jest jaki jeżeli na klapie ma GT i ma plastikowe nadkola i na listwach ma GTIedition?



MisiekHultaj

Post autor: MisiekHultaj » czw lut 10, 2005 21:04

Corvax pisze:GT to wersja wyposażenia, tak jak GTI edition, najłatwiej poznać po plastikowych nakładkach na błotnikach.
Czyli mój jest jaki jeżeli na klapie ma GT i ma plastikowe nadkola i na listwach ma GTIedition?

A Vaga mają na stacjach diagnostycznych?



majkel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 314
Rejestracja: pt sie 27, 2004 22:52
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: majkel » czw lut 10, 2005 21:42

GTI Edition występowały tylko z silnikami 2.0



majkel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 314
Rejestracja: pt sie 27, 2004 22:52
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: majkel » czw lut 10, 2005 21:44

Jeśli masz laptopa to możesz zakupic sobie interfejs i sam wszystko posprawdzać. Koszt interfejsu ok. 50 zł



pduren
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: czw paź 21, 2004 20:39
Lokalizacja: WGM

Post autor: pduren » pt lut 11, 2005 15:21

jesli chodzi o problem ze wspomaganiem to zlikwidowałe go zmieniając czerwony plyn do wspomagania na zielony(taki niby zaleca fabryka). nie bardzo wierzyłem że to pomoże ale naprawde pomogło. objawy miałem takie jak ty i nawet miałem już drugą maglownice na zmiane......



Awatar użytkownika
WarMachine18
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: śr gru 22, 2004 17:51
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: WarMachine18 » pt lut 11, 2005 16:10

NO a moze masz bude z GT a silnik jakis inny bo nie bylo modelu GT ani GTI z silnikiem 1600. zaczynaly sie od pojemnosci 1,8


Danger War Machine Incoming

pduren
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: czw paź 21, 2004 20:39
Lokalizacja: WGM

Post autor: pduren » pt lut 11, 2005 17:37

jesli chodzi o problem ze wspomaganiem to zlikwidowałe go zmieniając czerwony plyn do wspomagania na zielony(taki niby zaleca fabryka). nie bardzo wierzyłem że to pomoże ale naprawde pomogło. objawy miałem takie jak ty i nawet miałem już drugą maglownice na zmiane......



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 201 gości