MBC problem pilna prosba
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
MBC problem pilna prosba
w AGU nie masz czujnika EGT i moze stopić tłoki jak przesadzisz z doładowaniem ponadto AGU nie jest najlepszy do modyfikacji, bo ma jedno z najstarszych ECU ...
Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"
MBC problem pilna prosba
wiem ze mozna stopic tloki ale doladowanie ok 0,8 bar nie powinno tego spowodowac
MBC problem pilna prosba
zauważ że w AGU jest wąskopasmowa sonda lamba, nie sprawdzisz czy AFR jest w rozsądnych granicach .... ale to Twoje auto ... rób co chcesz, my Cie ostrzegamy
Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"
MBC problem pilna prosba
jak chcesz już koniecznie podnieść sobie doładowanie o te 0.2b to kup zawór n75 z s2 i po problemie
- ADi997
- Gadatliwa bestia
- Posty: 771
- Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
- Lokalizacja: Leicester - UK
- Kontakt:
MBC problem pilna prosba
To, że nie ma map sensora i jest wąskopasmowa sonda lambda nie znaczy, że ecu nie zrobi korekty dawki. W AGU ciśnienie jest obliczane z pomiarów przepływomierza i różne zabezpieczenia w sterowniku będą starały się zapobiec uszkodzeniu silnika, oczywiście wszystko w pewnych granicach. Popieram zdanie przedmówców o ostrożności z ciśnieniem. Jak chcesz tak eksperymentować to zainwestuj w dobre wskaźniki afr i egt pomijając fakt większego kosztu od dobrego programu u specjalisty.
Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
MBC problem pilna prosba
co do założenia i regulacji masz tu " onclick="window.open(this.href);return false;
MBC problem pilna prosba
ej dobra temat mial polegac na tym czy ktos wie jak to madrze zamontowac a nie czy silnik po tym padnie tak jezeli nie ma osoby co sie z tym bawila i odpowiedzi nie uzyskam to temat ulega zamknieciu
MBC problem pilna prosba
temat jest bez sensu bo w tych silnikach sie podnosi doladowanie i podlanie paliwa programowo a nie recznie. MBC sie stosuje do starych kiblowatych silnikow sterowanych na linke najlepiej jakiegos turbo diesla. PRzeladowanie bedzie ECM widzial jako niesprawnosc wiec ten MBC bedzie mieszal i ECM zareaguje odpowiednio zdlawieniem jednostki. Poza tym od powietrz amocy nie przybedzie a silnik musi miec meiszanke stechiomertyczna bo inaczje to beda cyrki.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości