Uproszczenie Vaccum przy EGR delete, ARL/ASZ/AXR
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Re: Uproszczenie Vaccum przy EGR delete, ARL/ASZ/AXR
Ciekawy temat nie powiem ale czy nie należałoby rozdzielić tej problematycznej kwestii w zależności od występującej pompy vacu ? tzn.że są różne pompy vacu w 1,9 tdi.
Ja jako posiadacz AFNa z pompą vacu z przodu bloku silnika moge stwierdzić że nie da się jeździć bez akumulatora podciśnienia ponieważ zahamuje tylko raz,potem hamulec jest jak beton a auto jak jechało tak jedzie.Nie wiem jak w innych 1,9 tdi bo nowsze mają pompe vacu przy wałku rozrządu a PD to chyba mają elektryczną, także w/g mnie wywalanie akumulatora podciśnienia należałoby uwarunkować od wydajności pompy vacu która pozwoli nie na jedno ale więcej po sobie następujących hamowań.Czy jestem w błędzie ?
Ja jako posiadacz AFNa z pompą vacu z przodu bloku silnika moge stwierdzić że nie da się jeździć bez akumulatora podciśnienia ponieważ zahamuje tylko raz,potem hamulec jest jak beton a auto jak jechało tak jedzie.Nie wiem jak w innych 1,9 tdi bo nowsze mają pompe vacu przy wałku rozrządu a PD to chyba mają elektryczną, także w/g mnie wywalanie akumulatora podciśnienia należałoby uwarunkować od wydajności pompy vacu która pozwoli nie na jedno ale więcej po sobie następujących hamowań.Czy jestem w błędzie ?
Powered by www.g-lab.pl stage 1-140KM/320Nm , stage 2-150KM/340Nm ,stage 3-180KM/400Nm ,stage 4-200KM/410Nm
Next step :Volvo S60 D5 185KM/400Nm stage 1 DPF out-210KM/500Nm.
Next step :Volvo S60 D5 185KM/400Nm stage 1 DPF out-210KM/500Nm.
Uproszczenie Vaccum przy EGR delete, ARL/ASZ/AXR
cos masz nie tak. Nawet bez akumulatora a nie powinno bez problemu i hamowac i ogarniac elementy wykonawcze jak gruszki itp. Niektore auta ni emaja tej puszki i dziala wszystko poprawnie. Owszem pomaga duzo jak jest juz pompka vaq na wykonczeniu tudzież male nieszczlenosci ale tak to nie jest jakas niezbedna. W PD to masz elektryczn apompke ale od spryskiwaczy. JEst mechaniczna. Zreszta nie zlyszalem zeby jakies auto mialo tą pompke elektryczna. Teraz sie ucieka raczj do sterowania elektryczneog poprzez silniczki itp sprawy- turbo sterowane silownikiem elektrycznym, egr elektryczne itd.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Re: Uproszczenie Vaccum przy EGR delete, ARL/ASZ/AXR
A to co ? http://allegro.pl/elektryczna-pompa-pod ... 05531.html" onclick="window.open(this.href);return false;
albo http://moto.allegro.pl/elektryczna-pomp ... 10630.html" onclick="window.open(this.href);return false;
albo http://moto.allegro.pl/elektryczna-pomp ... 10630.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Powered by www.g-lab.pl stage 1-140KM/320Nm , stage 2-150KM/340Nm ,stage 3-180KM/400Nm ,stage 4-200KM/410Nm
Next step :Volvo S60 D5 185KM/400Nm stage 1 DPF out-210KM/500Nm.
Next step :Volvo S60 D5 185KM/400Nm stage 1 DPF out-210KM/500Nm.
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
Re: Uproszczenie Vaccum przy EGR delete, ARL/ASZ/AXR
jaaano pisze:A to co ? http://allegro.pl/elektryczna-pompa-pod ... 05531.html" onclick="window.open(this.href);return false;
albo http://moto.allegro.pl/elektryczna-pomp ... 10630.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ciekawe opcja... wie ktoś czy do tego musi być jakiś sterownik lub jak to jest podłączone??
Uproszczenie Vaccum przy EGR delete, ARL/ASZ/AXR
czyli paski AWX i AVF nie maja pompy tandemowej?? Podobnie audi A4 i np A6??
A nie to pompka prózniowa do benzyniaków.
I tanie to to nie jest wbrew pozorom.
A nie to pompka prózniowa do benzyniaków.
I tanie to to nie jest wbrew pozorom.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Re: Uproszczenie Vaccum przy EGR delete, ARL/ASZ/AXR
U mnie z akumulatorem 5-6 pulsacyjne naciśnięcie ma bardzo osłabioną siłę hamowania. Wężyki zmienione, wszystko niby grajaaano pisze:Ciekawy temat nie powiem ale czy nie należałoby rozdzielić tej problematycznej kwestii w zależności od występującej pompy vacu ? tzn.że są różne pompy vacu w 1,9 tdi.
Ja jako posiadacz AFNa z pompą vacu z przodu bloku silnika moge stwierdzić że nie da się jeździć bez akumulatora podciśnienia ponieważ zahamuje tylko raz,potem hamulec jest jak beton a auto jak jechało tak jedzie.Nie wiem jak w innych 1,9 tdi bo nowsze mają pompe vacu przy wałku rozrządu a PD to chyba mają elektryczną, także w/g mnie wywalanie akumulatora podciśnienia należałoby uwarunkować od wydajności pompy vacu która pozwoli nie na jedno ale więcej po sobie następujących hamowań.Czy jestem w błędzie ?
Re: Uproszczenie Vaccum przy EGR delete, ARL/ASZ/AXR
Shmatan w tej chwili nie mogę znaleźć jaka powinna być min wartość podciśnienia w układzie ale wystarczy do jakiegoś dobrego speca,mechaniora podjechać i sprawdzić.Nie tylko wężyki mogą być przyczyną nieszczelności, np. u mnie był nadłamany króciec przy N75,może być zawór zwrotny walnięty,serwo lub sama pompa może już nie wyrabiać.
Powered by www.g-lab.pl stage 1-140KM/320Nm , stage 2-150KM/340Nm ,stage 3-180KM/400Nm ,stage 4-200KM/410Nm
Next step :Volvo S60 D5 185KM/400Nm stage 1 DPF out-210KM/500Nm.
Next step :Volvo S60 D5 185KM/400Nm stage 1 DPF out-210KM/500Nm.
Uproszczenie Vaccum przy EGR delete, ARL/ASZ/AXR
zapewne pompa juz nie wyrabia. AKumulator w duzym stopniu rekompensuje jej juz niewydolnosc. Cisnienie jakie powinno byc przy sprawnej pompie vaq to okolo -0.7 bara. Zazwyczja jest nawet -0.8
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Uproszczenie Vaccum przy EGR delete, ARL/ASZ/AXR
Witam , prośba czy ktoś może wkleić foto lub podać link który to zawór N75 w 1.9 tdi ARL bo są dwa obok siebie i nie wiem który to czy ten po prawej czy bardziej po lewej stojąc przed autem , bo przy 120 Km spadek mocy więc pewnie jest on do wymiany .
Uproszczenie Vaccum przy EGR delete, ARL/ASZ/AXR
ten ktorego jeden z przewodów z opisem out podłaczony jest z actuatorem na turbinie
Uproszczenie Vaccum przy EGR delete, ARL/ASZ/AXR
Nie wiem po o wywalać akumulator ciśnienia przecież np. przy zmianie biegu jak puszczasz gaz to turbo szybciej zaciągnie dźwignie może są to jakieś części sekundy alb może sekunda ale jednak jest.
Co do klapy gaszącej będę wywalał na stałe egr ale zamiast klapy która zwęża dolot myślałem o zastosowaniu przepustnicy o większej średnicy ( pewnie 50mm ) tylko nie wiem czy będzie mi nie puszczała ciśnienia w miejscu gdzie ma ośke...
Co do klapy gaszącej będę wywalał na stałe egr ale zamiast klapy która zwęża dolot myślałem o zastosowaniu przepustnicy o większej średnicy ( pewnie 50mm ) tylko nie wiem czy będzie mi nie puszczała ciśnienia w miejscu gdzie ma ośke...
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Uproszczenie Vaccum przy EGR delete, ARL/ASZ/AXR
JABcok20, czy ty uwazasz ze to jest az taka restrykcja zeby to usuwac?
w jaką moc idziesz?
w jaką moc idziesz?
Uproszczenie Vaccum przy EGR delete, ARL/ASZ/AXR
tyle na ile afn wytrzyma na wtryskach 205 egt skacze do 850 wiec one pojda na pierwszy ogień.
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości