1.6TD brak przyśpieszenia po 3tys. obr

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

chris4286
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 364
Rejestracja: ndz sty 17, 2010 13:45
Lokalizacja: Ropa

1.6TD brak przyśpieszenia po 3tys. obr

Post autor: chris4286 » ndz lut 24, 2013 03:10

Witam. więc tak. silnik ok rok po remoncie, pompa 1.9td (bost pin,dawka). turbo garrett t3 (1,7bar) skrzynia 4T. intercooler.tłumnik całkowity przelot kwas 6cm, filtr storzek.
Jadąc pod góre (na ok 1km szczyt wyżej o 150m) czyli taka dość górka, bieg 5. Gaz do spodu. i od 1tys-3,2tys idzie pieknie. ale po 120Km/h koniec przyśpieszania. ciśnienie turbo cały czas 1.7bar ale brak przyśpieszania, co mu brakuje? każda podpowiedz pomocna.
Mając wcześniej inną pompe i turbo t2 było identycznie ale myślałem że małe turbo i się dławi.
Ostatnio zmieniony ndz lut 24, 2013 17:08 przez chris4286, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14293
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

1.6TD brak przyśpieszenia po 3tys. obr

Post autor: Michał_1977 » ndz lut 24, 2013 10:17

Kąt wtrysku jaki?
Wygląda na to,że za wczesny.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

chris4286
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 364
Rejestracja: ndz sty 17, 2010 13:45
Lokalizacja: Ropa

1.6TD brak przyśpieszenia po 3tys. obr

Post autor: chris4286 » ndz lut 24, 2013 11:08

kolego nie mam przyżądu. ale na -10 pali bez ssania niezle, może troche go zatłucze przez 5 sek.



berthold61
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 443
Rejestracja: czw wrz 30, 2010 16:40
Lokalizacja: Ruda Śląska

1.6TD brak przyśpieszenia po 3tys. obr

Post autor: berthold61 » ndz lut 24, 2013 12:09

chris4286 pisze:ale na -10 pali bez ssania niezle,
to właśnie wskazuje na wczesny kąt wtrysku skoro wajchy nie musisz wyszarpywać ,,,cownij troszkę pompę od silnika i pod górkę pałer


było:syrena 105.mercedes123.golf2 1,3.sierra2,3 d.reno111,6reno kango 1,4 pb.vw golf3 1,9 tdi. audi 80 tdi.vw polo 1,9 d peugeot 307 1,6 hdi. kilka innych umkło uwadze a teraz ford fokus mk 2 2,0 tdci 136 ps już 170ps i 400 niutków oraz audi a2 1,4 tdi 105,9ps 232,8nm

chris4286
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 364
Rejestracja: ndz sty 17, 2010 13:45
Lokalizacja: Ropa

1.6TD brak przyśpieszenia po 3tys. obr

Post autor: chris4286 » ndz lut 24, 2013 12:40

czyli ze by go stopowało wczesnym?



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14293
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

1.6TD brak przyśpieszenia po 3tys. obr

Post autor: Michał_1977 » ndz lut 24, 2013 13:56

berthold61 pisze:to właśnie wskazuje na wczesny kąt wtrysku skoro wajchy nie musisz wyszarpywać
O to właśnie chodzi.
chris4286 pisze:czyli ze by go stopowało wczesnym?
Dokładnie.Suszara,żeby dawała solidnie bez zamułki w górze musi mieć odpowiednią ilość spalin pod odpowiednim ciśnienie,co raczej jest niemożliwe,przy wczesnym wtrysku.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

chris4286
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 364
Rejestracja: ndz sty 17, 2010 13:45
Lokalizacja: Ropa

1.6TD brak przyśpieszenia po 3tys. obr

Post autor: chris4286 » ndz lut 24, 2013 15:35

jutro się tym zajme i dam znać. jest jakieś ustawienie "na oko" żeby było dobrze czy lepiej zaopatrzyć się w przyżąd?



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14293
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

1.6TD brak przyśpieszenia po 3tys. obr

Post autor: Michał_1977 » ndz lut 24, 2013 17:00

Jeżeli pompa seria,to najlepiej zegarem lub lampą,a jak modzona,to tylko na słuch.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

chris4286
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 364
Rejestracja: ndz sty 17, 2010 13:45
Lokalizacja: Ropa

1.6TD brak przyśpieszenia po 3tys. obr

Post autor: chris4286 » ndz lut 24, 2013 17:11

a możliew jest że jak raz próbowałem dać jeszcze troche wiekszą dawke paliwa to więcej już mocy nie było i jak by się dławił. można dać za dużo?



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14293
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

1.6TD brak przyśpieszenia po 3tys. obr

Post autor: Michał_1977 » ndz lut 24, 2013 19:01

Kiedy zaglądałeś do filtra powietrza?


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

chris4286
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 364
Rejestracja: ndz sty 17, 2010 13:45
Lokalizacja: Ropa

1.6TD brak przyśpieszenia po 3tys. obr

Post autor: chris4286 » pn lut 25, 2013 01:05

2 tyg temu. bez filtra tak samo.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14293
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

1.6TD brak przyśpieszenia po 3tys. obr

Post autor: Michał_1977 » pn lut 25, 2013 07:42

Rusz tą pompą do tyłu.Tutaj timing robi złą robotę.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

chris4286
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 364
Rejestracja: ndz sty 17, 2010 13:45
Lokalizacja: Ropa

1.6TD brak przyśpieszenia po 3tys. obr

Post autor: chris4286 » wt lut 26, 2013 01:06

Dziś troche grzebałem, efekty.
jak pompe dałem o ok 1mm w tył patrząc na ten wypust to zaczął przerywać i utykac więc nie był zły kąt.wróciłem do tego co było. założyłem bost pina z 1.6TD i jeszcze troche dawke i jest lepiej ale musze założyć MBC bo przy 3,5tys mam 2Bar. ale teraz 1,60zł/h pod tą góre więc lepiej bo było 1,20zł/h



chris4286
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 364
Rejestracja: ndz sty 17, 2010 13:45
Lokalizacja: Ropa

1.6TD brak przyśpieszenia po 3tys. obr

Post autor: chris4286 » czw lut 28, 2013 00:22

koledzy a ile mogę wykrzesać koni i momentu tak zeby było bezpiecznie? czy jak założe końcówki DN0SD 265 będzie lepiej sobie radził?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości