Budowa turbo K14
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Budowa turbo K14
Witam
Chciałbym się dowiedzieć do czego służy wskazany czerwoną strzałką przewód? Turbo to K14. Z góry dziękuje za informacje
Chciałbym się dowiedzieć do czego służy wskazany czerwoną strzałką przewód? Turbo to K14. Z góry dziękuje za informacje
Ostatnio zmieniony wt sie 15, 2006 21:02 przez euglen, łącznie zmieniany 1 raz.
To się pośpiesz,ja olałem temat i mam po uszczelce pod głowicą.....(i niewiem co jeszcze).euglen pisze:I tak też myslałem. Ale w tym momencie to wychodzi na to, że mam uszkodzony w jakiś sposób westgate, bo nawet jak wykręcę całkowicie tą srubkę od regulacji to mi pokazuje cisnienie nawet 1,4 bar... Albo jest jakaś nieszczelność na tym przewodzie...
Moja na fulu dobija nawet ponad 1,5bara.
Podobno w tych turbawkach często przycinał się zawór.
Turbinę Musisz wyciągać (niestety)
Powodzenia
- marcinoGTI
- Ma gadane
- Posty: 227
- Rejestracja: pn maja 15, 2006 16:39
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
- marcinoGTI
- Ma gadane
- Posty: 227
- Rejestracja: pn maja 15, 2006 16:39
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Miałem taki sam problem z cisnieniem i rzeczywiscie zacina sie ten zawór. Zanim ktos sciagnie turbine niech spróbuje dmuchnąć cisnieniem z kompresora rzedu 4 barów w ten przewód i powinien sie ruszyc zawór. Co do regulacji cisnienia doładowania to przy wkrecaniu sruby cisnienie wzrasta a przy wykrecaniu maleje.
grewcio
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 166 gości