Mk5 gti 2.0 tfsi nierówna praca silnika na biegu jałowym
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: wt lut 26, 2013 22:00
Mk5 gti 2.0 tfsi nierówna praca silnika na biegu jałowym
witam
jak w temacie mam problem.
pacjent; Golf Mk5 Gti 2005 silnik 2.0 tfsi AXX z dsg
objawy: silnik zaczyna "świrować" pare minut po odpaleniu. na obrotomierzu nie widać żadnych skoków obrotów pod komputerem cały czas pokazuje 720 obrotów/min. a silnik pracuje nierówno, tylko na postoju, w czasie jazdy nie ma spadków mocy itp. po podłączeniu komputera nie ma żadnych kodów usterek. silnik zaczyna inaczej pracować po wyciągnięciu bagnetu do sprawdzania oleju lub odkręcenia korka oleju tzn. lekko nim zabuja i wskakuje na wyższe obroty ok 1100 1200 (trzyma równo 30 sekund) po chwili spada i tak w kółko
do tej pory sprawdziłem dolot, świece, ciśnienie na każdym garze 13-14, popychacz pompy paliwa i nic...
help!
jak w temacie mam problem.
pacjent; Golf Mk5 Gti 2005 silnik 2.0 tfsi AXX z dsg
objawy: silnik zaczyna "świrować" pare minut po odpaleniu. na obrotomierzu nie widać żadnych skoków obrotów pod komputerem cały czas pokazuje 720 obrotów/min. a silnik pracuje nierówno, tylko na postoju, w czasie jazdy nie ma spadków mocy itp. po podłączeniu komputera nie ma żadnych kodów usterek. silnik zaczyna inaczej pracować po wyciągnięciu bagnetu do sprawdzania oleju lub odkręcenia korka oleju tzn. lekko nim zabuja i wskakuje na wyższe obroty ok 1100 1200 (trzyma równo 30 sekund) po chwili spada i tak w kółko
do tej pory sprawdziłem dolot, świece, ciśnienie na każdym garze 13-14, popychacz pompy paliwa i nic...
help!
Mk5 gti 2.0 tfsi nierówna praca silnika na biegu jałowym
Nie wykazało żadnych usterek? A logi dynamiczne robiłeś? Poszukaj Elektromechanika który zna się na rzeczy i posprawdza wartości. Te spadki i wzrosty obrotów sa równomierne, powtarzalne ?
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: wt lut 26, 2013 22:00
Mk5 gti 2.0 tfsi nierówna praca silnika na biegu jałowym
nie ma ani jednego kodu usterki. może lepiej będzie jak nakręce filmik i tu wstawie tak to ciężko wytłumaczyć jak to jest.
Mk5 gti 2.0 tfsi nierówna praca silnika na biegu jałowym
na pewno nie zaszkodzi. Z checia to zobaczę.
Mk5 gti 2.0 tfsi nierówna praca silnika na biegu jałowym
http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=83985" onclick="window.open(this.href);return false; wklep ten link może to Ci trochę pomoże, nie chce tego przepisywać bo to nie moja wiedza. Ale przeczytaj warto.
Od siebie dodam żebyś dokładniej przyjrzał się przepływomierzowi i sondzie lambda.
Od siebie dodam żebyś dokładniej przyjrzał się przepływomierzowi i sondzie lambda.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Mk5 gti 2.0 tfsi nierówna praca silnika na biegu jałowym
A dolot jak sprawdziłeś? Niema syfu? Czytałeś coś o największej wadzie tych silników czyli tendencji do tworzenia się osadów w dolocie i na okolicy zaworów dolotowych?
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości