Witam, kolega kupił golf 4 1999 silnik AGR jak wykazują dokumenty. Natomiast zauważył on ze na bloku ma oznaczenie ASV. Wiadomo ze skrzynia była zmieniana z automatu na manualna. teraz pytania:)
1) jak zidentyfikować jaki to silnik ?
2) jeśli silnik był zmieniany to sterownik silnika też by był od ASV(w vagu pokazuje sterownik od agr) ?
3) z powodu szarpania na niskich obrotach na dwójce zmieniłem na vagu kod bloku engine z 0001 na 00002 czy jakoś tak, problem znikł związany z tą dwójka natomiast jakby gorzej kreci i trzyma niskie obroty na jałowym biegu, aż dziwnie pracuje. Czym to może być spowodowane i jak bym mógł mu podkręcić obroty vagiem ? chodzi o dokładny blok i wartość.
Pozdrawiam
Problem z identyfikacja silnia w MK 4
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- ->|<-
- Posty: 1750
- Rejestracja: sob mar 20, 2010 16:44
- Lokalizacja: northern
Problem z identyfikacja silnia w MK 4
1. Na obudowie rozrządu jest jeszcze oznaczenie, ewentualnie po oznaczeniu turbawy jeśli jest fabryczna.
Kupię:
- HBM'y,
- W8 pod szyber,
- kratki nawiewów z Bory.
" What does the World, mean to You ? "
- HBM'y,
- W8 pod szyber,
- kratki nawiewów z Bory.
" What does the World, mean to You ? "
Problem z identyfikacja silnia w MK 4
Ja to widzę tak - był zmieniany słupek na asv (te silniki konstrukcyjnie są identyczne, różnią się tylko wydajnością wtryskiwaczy). Jakbyś pojechał do ogarniętego tunera na program to by Ci ocenił czy wtryski są z agr'a czy asv
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 91 gości