Mk2 1.3 kat. 55 KM
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Mk2 1.3 kat. 55 KM
Witam od niedawna mam problem, a mianowicie wygląda to tak. Autko chodzi ładnie do momentu kiedy się troche rozgrzeje.. Opis problemu: na biegu jak ma opór poprostu zwalnia ja mu wciskam gaz a on nic zwalnia... wcisnę sprzęgło nacisne gaz i wchodzi na obroty... na biegu nie chce iść.. jak jest zimny ładnie chodzi.. Naprawdę nie mam pojęcia co nawaliło... gdyby była to wina układu zapłonowego na sprzęgle by nie wchodził na obroty.. Jeśli ktoś ma jakiś pomysł proszę o pomoc udziele odpowiedzi na wszelkie pytania chce to zrobić bo niedługo jadę w dłuższą trase.. Dziekuje za poświęcony czas i pozdrawiam Jacek.
Mk2 1.3 kat. 55 KM
Może być to też układ zapłonowy, bo do rozpędzenia samego silnika na sprzęgle potrzebujesz malutko mocy a do rozpędzenia samochodu dużo, wiec jeśli zaplon bylby fatalnie ustawiony to taki efekt mialby miejsce, ale wydaje mi sie ze wtedy cały czas. Sprawdź czujnik temperatury silnika i powietrza, moze dają sygnal jakby silnik mial -20* i się przylewa.
Jak tak ci muli to czuć z wydechu zapach benzyny?
Jak tak ci muli to czuć z wydechu zapach benzyny?
Re: Mk2 1.3 kat. 55 KM
Gaźnik czy mono?H4ry pisze:Witam od niedawna mam problem, a mianowicie wygląda to tak. Autko chodzi ładnie do momentu kiedy się troche rozgrzeje.. Opis problemu: na biegu jak ma opór poprostu zwalnia ja mu wciskam gaz a on nic zwalnia... wcisnę sprzęgło nacisne gaz i wchodzi na obroty... na biegu nie chce iść.. jak jest zimny ładnie chodzi.. Naprawdę nie mam pojęcia co nawaliło... gdyby była to wina układu zapłonowego na sprzęgle by nie wchodził na obroty.. Jeśli ktoś ma jakiś pomysł proszę o pomoc udziele odpowiedzi na wszelkie pytania chce to zrobić bo niedługo jadę w dłuższą trase.. Dziekuje za poświęcony czas i pozdrawiam Jacek.
MK2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=451131
MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
Mk2 1.3 kat. 55 KM
Mono , a jeżeli chodzi o zapach paliwa to nie czuć. Stawiam na pompe paliwa 3 barową.. ale oby nie.. znajdę czas to dam na sprawdzenie.. dam znać jak rozgryzę te zagadkę.. a pompa mogła paść bo jest elektryczna a niedawno mi regulator napięcia padł w alternatorze.. ;/
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Mk2 1.3 kat. 55 KM
Nie mono tylko wtrysk wielopunktowy DIGIJET. Pompę można podejrzewać, ale raczej właśnie tą niskociśnieniową 0,24 bara w zbiorniku - posłuchaj czy chodzi. Filtr paliwa, pomiar ciśnienia paliwa. Potem przepływomierz pod lupę opisy sprawdzania na forum
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Re: Mk2 1.3 kat. 55 KM
PrawdaPaweł Marek pisze:Nie mono tylko wtrysk wielopunktowy DIGIJET
MK2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=451131
MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
Mk2 1.3 kat. 55 KM
sprawdź też komputer czy nie jest zawilgocony ja miałem ten sam problem i miałem mokry komputer wysuszyłem wyczyściłem i jak ręką odjął . i tak jak wyżej kolega napisał niebieski czujnik temperatury czy jest dobry ewentualnie sondę .
To nie silnik warczy to mruczy historia
Re: Mk2 1.3 kat. 55 KM
Bez beki to może być to.. bo jak narazie mi nie tracił ocy a jak ostatnio przewody podciśnieniowe wymieniałem bo miałem sparciałe to właśnie była tam woda... muszę go wziąć dziś na przejażdzkę ;] a już myślałem że będę miał mocniejszą pompe jak ja nie lubie zimy.. Jak by co będę informował na bierząco :]vwkoro pisze:sprawdź też komputer czy nie jest zawilgocony ja miałem ten sam problem i miałem mokry komputer wysuszyłem wyczyściłem i jak ręką odjął . i tak jak wyżej kolega napisał niebieski czujnik temperatury czy jest dobry ewentualnie sondę .
+
to nie sprawa komputera na podszybiu byłem dziś u mechanika sprawdził mi ciśnienie paliwa no i okazało się że waha się od 1 do 4 barów, jestem troche w szoku bo ta pompa powinna mieć zawsze 3 bary ;] co prawdą jest nadzieja że wejdzie mi tańszy zamiennik i o 1 bar większe ciśnienie od oryginalnej pompy tylko czy średnica będzie się zgadzać ;] bo jak nie to 400 zł nie moje.. ale jak to będzie tylko to dam taką kase bo chce wrzucić car audio takie średniej klasy wygłuszyć i smigać dam wam znać jak wymienie pompe za miesiąć napewno będę po zabiegu wymiany pompy tak, że czekajcie cierpliwie nie zapomnę o was bo ktoś może mieć podobnie to mu się przyda bez zbędnych kosztów pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości