[golf 3 kombi] tłumik końcowy
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- xiyal
- Mały gagatek
- Posty: 101
- Rejestracja: ndz gru 18, 2005 12:04
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
- Kontakt:
[golf 3 kombi] tłumik końcowy
Witam,
muszę wymienić tłumik końcowy w swoim autku. Jakich firm tłumiki polecacie a jakich unikać?
dodam jeszcze, że silniczek to 1.8 AAM (75KM) + gaz
Pozdrawiam
xiyal
muszę wymienić tłumik końcowy w swoim autku. Jakich firm tłumiki polecacie a jakich unikać?
dodam jeszcze, że silniczek to 1.8 AAM (75KM) + gaz
Pozdrawiam
xiyal
-
- Mały gagatek
- Posty: 97
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 20:41
- Lokalizacja: roztocze
- Kontakt:
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Tlumik Asmetu do MK3 TDI (1Z) w moim przypadku albo jakis wybrakowany albo wada fabryczna - konieczne mody nowego tlumika przy instalacji, do tego zaczep przyspawany kilka cm za daleko co spowodowalo ze tlumik wisi krzywo - wykonanie srodek ok ale reszta klapa.. osobiscie nie polecam - ja bynajmniej nie kupie..Bondas pisze:ale mozna i Asmet polski zamiennik ja juz mam taki 5 lat i jeszcze z rok pochodzi a kosztuje znacznie taniej
Pozdro
Gitner
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Do wiadomości kogo interesują ceny , bo zmieniałem ostatnio tłumiki u siebie i tak to wyglada, brałem Bosala z tańszej serii VFM:
-środkowy tłumik 115zł
-końcowy tłumik 170zł
tłumiki sa aluminiowane, idealnie wyprofilowane , świetnie pasuja, zero kombinacji z przeginaniem rur , pasowaniem itp , poprostu zakładasz skrecasz i zero kombinacji , wszystko elegancko pasuje, co nie zawsze sie udaje przy naszych rodzimych tłumikach. Zobaczymy tylko jak wyglada żywotność tego tańszego Bosala.
-środkowy tłumik 115zł
-końcowy tłumik 170zł
tłumiki sa aluminiowane, idealnie wyprofilowane , świetnie pasuja, zero kombinacji z przeginaniem rur , pasowaniem itp , poprostu zakładasz skrecasz i zero kombinacji , wszystko elegancko pasuje, co nie zawsze sie udaje przy naszych rodzimych tłumikach. Zobaczymy tylko jak wyglada żywotność tego tańszego Bosala.
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]
Niedawno musiałem u siebie zrobić cały wydech, pierw zrobiła się dziura w końcowym (ładny basik był ), a z tydzień później strzelił łącznik (brzmiał jak muscle car to już nie był fajny basik, słychać mnie było w promieniu pół kilometra). Po oględzinach okazało się, że środkowy też trup (był z 92r, cały pordzewiały), kat był na szczęście dobry. Jako że za dużo kasy nie miałem, poprosiłem o jakieś w miarę tanie i dali mi polskie firmy Ferroz. Wyglądają dość solidnie, końcowy fajnie brzmi (poprzednio był oryginał VW i był ciut cichszy, ten basuje na jałowym, w czasie jazdy jest tak samo cicho jak na oryginale), nie mam pojęcia ile potrzymają, to się okaże. Z wad - głupie jak but zakończenie końcowego tłumika, wygląda jak trąbka ala Grat Uno.
A tak z ciekawości, w ogóle ile tłumik żyje? Ja mam w aucie wybity rok produkcji auta ('93) na tłumikach i mają się jeszcze całkiem dobrze. No ale może jednak był mniej cofany licznik niż mi się wydaje.Bondas pisze:mozna i Asmet polski zamiennik ja juz mam taki 5 lat i jeszcze z rok pochodzi a kosztuje znacznie taniej
Konto usunięte.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 357 gości