wyciek płynu chłodniczego koło czujnika temperatury
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
wyciek płynu chłodniczego koło czujnika temperatury
GOLF III, 95.
Pojawił się wyciek, temperatura nie dochodzi do 90 stopni, skacze od 30 do 75, raz więcej raz mniej.
Po za tym mimo wycieku (!!) pojawiło się więcej płynu chłodniczego w zbiorniczku.
Pytanie:
zdjęcie:
http://sphotos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... 5293_o.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
wyciek jest za tą śrubą nad czujnikiem żóltym- co będzie trzeba wymienić?
2) dlaczego pojawiło się więcej płynu chłodniczego w zbiorniczku? ( nakrętka od środka jest brudna ).
Pojawił się wyciek, temperatura nie dochodzi do 90 stopni, skacze od 30 do 75, raz więcej raz mniej.
Po za tym mimo wycieku (!!) pojawiło się więcej płynu chłodniczego w zbiorniczku.
Pytanie:
zdjęcie:
http://sphotos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... 5293_o.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
wyciek jest za tą śrubą nad czujnikiem żóltym- co będzie trzeba wymienić?
2) dlaczego pojawiło się więcej płynu chłodniczego w zbiorniczku? ( nakrętka od środka jest brudna ).
pozdrówka
Fujimoto.
Fujimoto.
wyciek płynu chłodniczego koło czujnika temperatury
kolego ja w mk3 wymieniłem ten kruciec i czujnik przy okazji groszowe sprawy często lecą te krućce czujniki siadają. koszt ok krućca nie pamiętam 20zł a czujnik oryginał chyba 55zł
Pisar
Re: wyciek płynu chłodniczego koło czujnika temperatury
Pisar81uy pisze:kolego ja w mk3 wymieniłem ten kruciec i czujnik przy okazji groszowe sprawy często lecą te krućce czujniki siadają. koszt ok krućca nie pamiętam 20zł a czujnik oryginał chyba 55zł
Jak wygląda wymiana tego króćca? wystarczy tę śrubę odkręcić od bloku i spuścić płyn?
Jak nazywa się ten króciec bo na allegro go nie widzę
pozdrówka
Fujimoto.
Fujimoto.
wyciek płynu chłodniczego koło czujnika temperatury
tak dokładnie spusc płyn i odkrec go i to wszystko
wyciek płynu chłodniczego koło czujnika temperatury
kolego też przejżałem allegro nie moge takiego znaleść co ty masz idź do sklepu moto i kup w sklepie a nie tam szukasz na allegro. pamiętaj że one są mało wytrzymałe
Pisar
- prezesik25
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2901
- Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
- Lokalizacja: ELE Łęczyca
- Kontakt:
wyciek płynu chłodniczego koło czujnika temperatury
... i nie dociągaj śrub od króćca max ile pary w łapie, bo znów pęknie i będzie ciekło.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14218
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
wyciek płynu chłodniczego koło czujnika temperatury
Sprawdź drożność wężyka przelewowego do zbiorniczka i jego króćca w samym zbiorniczku.fujimoto pisze:Po za tym mimo wycieku (!!) pojawiło się więcej płynu chłodniczego w zbiorniczku.
Ja ostatnio miałem to samo.Płynu za dużo,a przelewem nic się nie lało.Drucikiem przepchnąłem ten króciec i po problemie.
W takim przypadku układ nie odpowietrza się i może wzrosnąć ciśnienie,przez co powstają wycieki.
wyciek płynu chłodniczego koło czujnika temperatury
to ciekawe po co wstawiają w miejsce otworów metalowe tulejki? prędzej gwint zerwiesz w głowicy dlatego przede wszystkim z umiarem trzeba dokręcaćprezesik25 pisze:... i nie dociągaj śrub od króćca max ile pary w łapie, bo znów pęknie i będzie ciekło.
kruciec Topran 8,5 zł tak więc z allegro to więcej przesyłka wyniesie
swojego czasu zastanawiałem się na lekkim powiększeniem tego otworu bo przelot jest mały ale może tak musi być
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
wyciek płynu chłodniczego koło czujnika temperatury
devill4, nie masz racji, tulejki są z badziewnej blaszki w podróbach, dociągniesz za mocno i rozwalasz króciec. fujimoto, doradzam ci kupno tego króćća w ASO, nie będzie wiele drożej (wiele sklepów też taniej sprowadzi oryginały niż w ASO, i będziesz miał spokój z tym). Jeśli koniecznie chcesz zamiennik - to absolutnie nie Toprana który ci najpewniej w każdym sklepie zaproponują. Taki się rozpada po dwóch latach nadalej.
Co do ilości płynu na razie sprawa nie jest jasna, być może układ się zapowietrza z powodu tej nieszczelności, a może po prostu nie bierzesz pod uwagę że poziom płynu na gorącym silniku zawsze jest z centymetr wyższy niż na zimnym.
Co do ilości płynu na razie sprawa nie jest jasna, być może układ się zapowietrza z powodu tej nieszczelności, a może po prostu nie bierzesz pod uwagę że poziom płynu na gorącym silniku zawsze jest z centymetr wyższy niż na zimnym.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości