Golf IV na 17 i seryjny zawias
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
- Death_Proof
- Ma gadane
- Posty: 169
- Rejestracja: sob kwie 07, 2012 20:09
- Lokalizacja: Allstein & Guttstadt
Golf IV na 17 i seryjny zawias
szakulvip ma taki silnik jak jak Ty i jak widać po powyższym temacie sporo doświadczenie w kwesti obniżania.
~VAGSTYLE~
- szakulvip
- Gadatliwa bestia
- Posty: 603
- Rejestracja: pt sty 02, 2009 23:09
- Lokalizacja: WP
- Auto: Audi a4 b8
- Kontakt:
Golf IV na 17 i seryjny zawias
hatchback 3dDeath_Proof pisze:Kombi czy hatchback ?
żeby wyrównać idealnie to tylko gwint, ale jesli zależy ci na komforcie to będziesz zawiedzony, optymalnym rozwiązaniem jest założyc eibach pro kit, są wmiare komfortowe, np h&r są już twardsze. jak masz problem z tyłem to miałem coś podobnego http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=77&t=230270" onclick="window.open(this.href);return false; założyłem na tył tylko eibach i siadł wmiare i już auto wyglądało lepiej.4MK pisze:tył auta stoi wysoko przód jeszcze ujdzie chodzi mi żeby auto stało równo co polecacie:gwint czy sprężyny?
Golf IV na 17 i seryjny zawias
Hatchback ale 5 drzwi i tez może tak zrobię że obniżę tylko tył.
Teraz tylko trzeba znaleźć jakieś springi w dobrej cenie.
Teraz tylko trzeba znaleźć jakieś springi w dobrej cenie.
Golf IV na 17 i seryjny zawias
a co myślicie o takiej opcji jak przód -30 a tył -40 ?? czy jest to dopuszczalne ? może w takim rozwiązaniu usiądzie równiej , ktoś mądry niech wypowie się na ten temat oczywiście chodzi o springi nie gwint
- szakulvip
- Gadatliwa bestia
- Posty: 603
- Rejestracja: pt sty 02, 2009 23:09
- Lokalizacja: WP
- Auto: Audi a4 b8
- Kontakt:
Golf IV na 17 i seryjny zawias
cięzko to osiągnąc spręzynami, sam tak chciałbym mieć do takich "widzi mi się" służy gwint tzn wtedy sobie ustawiasz jak chceszevo997 pisze:a co myślicie o takiej opcji jak przód -30 a tył -40 ??
Golf IV na 17 i seryjny zawias
evo997, nie kombinuj. Między -30 i -40 nie ma różnicy bo sprężyny nigdy nie siadają dokładnie tyle ile mają zapisane. Lepiej przód mieć niżej niż jeździć jak motorówka z zadartym dziobem
Golf IV na 17 i seryjny zawias
oczywiście że lepiej mieć przód niżej ,a najlepiej równo , ale fakt faktem to gwint może dać w 100% taki efekt , a sprężyny i tak zejdą jak sobie będą chciały hehhe , dzięki za pomoc
- Death_Proof
- Ma gadane
- Posty: 169
- Rejestracja: sob kwie 07, 2012 20:09
- Lokalizacja: Allstein & Guttstadt
Re: Golf IV na 17 i seryjny zawias
Duże znaczenie jak auto usiadzie ma stan amortyzatorow. Jezdzilem na setupie Bilstein B4 + Eibach + oryginalny odbój (wszystko nowe) i nie odczulem dyskomfortu w prowadzeniu, a zdecydowanie auto lepiej prowadzilo sie przy predkosciach powyżej 100 km/h, w zakrętach było sztywno. Żadnego bujania.Shmatan pisze:evo997, nie kombinuj. Między -30 i -40 nie ma różnicy bo sprężyny nigdy nie siadają dokładnie tyle ile mają zapisane. Lepiej przód mieć niżej niż jeździć jak motorówka z zadartym dziobem
Kolo to 17 cali VW, po wymianie auto mialo zrobiona geometrie zawieszenia.
~VAGSTYLE~
Golf IV na 17 i seryjny zawias
Panowie co myslicie o tym.
Aby do 17" do golfika 4 włozyć springi -40 na seryjne amory?
coś tego typu
H&R model 29768 HA/VA
Aby do 17" do golfika 4 włozyć springi -40 na seryjne amory?
coś tego typu
H&R model 29768 HA/VA
Golf IV na 17 i seryjny zawias
Amory się rozsypią po sezonie, i akurat na następny sprzedasz springi i kupisz gwint. Podobnie zrobisz z 17" - sprzedasz i kupisz 18".
Też się upierałem że mi 17" i -40 wystarczy ;] generalnie na początek pomysł nie jest zły. Poszperaj u mnie w temacie jak na santach i -40 stał mój golf kiedyś
Też się upierałem że mi 17" i -40 wystarczy ;] generalnie na początek pomysł nie jest zły. Poszperaj u mnie w temacie jak na santach i -40 stał mój golf kiedyś
- szakulvip
- Gadatliwa bestia
- Posty: 603
- Rejestracja: pt sty 02, 2009 23:09
- Lokalizacja: WP
- Auto: Audi a4 b8
- Kontakt:
Golf IV na 17 i seryjny zawias
Jestem zdania, że za obniżenie odpowiadają tylko i wyłącznie sprężyny, kolego chyba ci sie pomyliło bo piszesz wrażenia z jazdy a pierwsze zdanie przytaczasz : "jak auto usiadzie..." podejrzewam, że miałes na mysli stan amorków a komfort jazdyDeath_Proof pisze:Duże znaczenie jak auto usiadzie ma stan amortyzatorow.
- Death_Proof
- Ma gadane
- Posty: 169
- Rejestracja: sob kwie 07, 2012 20:09
- Lokalizacja: Allstein & Guttstadt
Golf IV na 17 i seryjny zawias
szakulvip, to wyjmij amortyzatory z tyłu i zostaw auto na sprężynach, zobaczysz jak to będzie wyglądało. Amortyzator ma ogromną rolę i nie polega ona tylko na tłumieniu drgań.
~VAGSTYLE~
Golf IV na 17 i seryjny zawias
Jak będziecie mieli przednie amory na wykończeniu to będziecie mieli glebę coś ok 50mm. Tak było u mnie, a jak wstawiłem nowe to znowu koza .
Takie pytanie-prędzej siądą olejowe czy gazowe przy samej sprężynie, mam kyb?. Ale chyba nikt nie lata już na olejowych ... .
Takie pytanie-prędzej siądą olejowe czy gazowe przy samej sprężynie, mam kyb?. Ale chyba nikt nie lata już na olejowych ... .
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości