1.6TD brak przyśpieszenia po 3tys. obr
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
1.6TD brak przyśpieszenia po 3tys. obr
Witam. więc tak. silnik ok rok po remoncie, pompa 1.9td (bost pin,dawka). turbo garrett t3 (1,7bar) skrzynia 4T. intercooler.tłumnik całkowity przelot kwas 6cm, filtr storzek.
Jadąc pod góre (na ok 1km szczyt wyżej o 150m) czyli taka dość górka, bieg 5. Gaz do spodu. i od 1tys-3,2tys idzie pieknie. ale po 120Km/h koniec przyśpieszania. ciśnienie turbo cały czas 1.7bar ale brak przyśpieszania, co mu brakuje? każda podpowiedz pomocna.
Mając wcześniej inną pompe i turbo t2 było identycznie ale myślałem że małe turbo i się dławi.
Jadąc pod góre (na ok 1km szczyt wyżej o 150m) czyli taka dość górka, bieg 5. Gaz do spodu. i od 1tys-3,2tys idzie pieknie. ale po 120Km/h koniec przyśpieszania. ciśnienie turbo cały czas 1.7bar ale brak przyśpieszania, co mu brakuje? każda podpowiedz pomocna.
Mając wcześniej inną pompe i turbo t2 było identycznie ale myślałem że małe turbo i się dławi.
Ostatnio zmieniony ndz lut 24, 2013 17:08 przez chris4286, łącznie zmieniany 1 raz.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14293
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
1.6TD brak przyśpieszenia po 3tys. obr
kolego nie mam przyżądu. ale na -10 pali bez ssania niezle, może troche go zatłucze przez 5 sek.
-
- Użytkownik
- Posty: 443
- Rejestracja: czw wrz 30, 2010 16:40
- Lokalizacja: Ruda Śląska
1.6TD brak przyśpieszenia po 3tys. obr
to właśnie wskazuje na wczesny kąt wtrysku skoro wajchy nie musisz wyszarpywać ,,,cownij troszkę pompę od silnika i pod górkę pałerchris4286 pisze:ale na -10 pali bez ssania niezle,
było:syrena 105.mercedes123.golf2 1,3.sierra2,3 d.reno111,6reno kango 1,4 pb.vw golf3 1,9 tdi. audi 80 tdi.vw polo 1,9 d peugeot 307 1,6 hdi. kilka innych umkło uwadze a teraz ford fokus mk 2 2,0 tdci 136 ps już 170ps i 400 niutków oraz audi a2 1,4 tdi 105,9ps 232,8nm
- Michał_1977
- _
- Posty: 14293
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
1.6TD brak przyśpieszenia po 3tys. obr
O to właśnie chodzi.berthold61 pisze:to właśnie wskazuje na wczesny kąt wtrysku skoro wajchy nie musisz wyszarpywać
Dokładnie.Suszara,żeby dawała solidnie bez zamułki w górze musi mieć odpowiednią ilość spalin pod odpowiednim ciśnienie,co raczej jest niemożliwe,przy wczesnym wtrysku.chris4286 pisze:czyli ze by go stopowało wczesnym?
1.6TD brak przyśpieszenia po 3tys. obr
jutro się tym zajme i dam znać. jest jakieś ustawienie "na oko" żeby było dobrze czy lepiej zaopatrzyć się w przyżąd?
- Michał_1977
- _
- Posty: 14293
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
1.6TD brak przyśpieszenia po 3tys. obr
Jeżeli pompa seria,to najlepiej zegarem lub lampą,a jak modzona,to tylko na słuch.
1.6TD brak przyśpieszenia po 3tys. obr
a możliew jest że jak raz próbowałem dać jeszcze troche wiekszą dawke paliwa to więcej już mocy nie było i jak by się dławił. można dać za dużo?
- Michał_1977
- _
- Posty: 14293
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
- Michał_1977
- _
- Posty: 14293
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
1.6TD brak przyśpieszenia po 3tys. obr
Dziś troche grzebałem, efekty.
jak pompe dałem o ok 1mm w tył patrząc na ten wypust to zaczął przerywać i utykac więc nie był zły kąt.wróciłem do tego co było. założyłem bost pina z 1.6TD i jeszcze troche dawke i jest lepiej ale musze założyć MBC bo przy 3,5tys mam 2Bar. ale teraz 1,60zł/h pod tą góre więc lepiej bo było 1,20zł/h
jak pompe dałem o ok 1mm w tył patrząc na ten wypust to zaczął przerywać i utykac więc nie był zły kąt.wróciłem do tego co było. założyłem bost pina z 1.6TD i jeszcze troche dawke i jest lepiej ale musze założyć MBC bo przy 3,5tys mam 2Bar. ale teraz 1,60zł/h pod tą góre więc lepiej bo było 1,20zł/h
1.6TD brak przyśpieszenia po 3tys. obr
koledzy a ile mogę wykrzesać koni i momentu tak zeby było bezpiecznie? czy jak założe końcówki DN0SD 265 będzie lepiej sobie radził?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości