[mk3]Puka w filtr powietrza
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
emgrala, nie upieram sie ze to zawory ale jezdzilem autem z wypalonymi zaworami ze ledwo zapalal strzelal w tlumik jak cholera zanim zapalil ale jak juz udalo sie go zapalic to nie odczulem roznicy w osiagach(fiat uno)a to slabe auto i kazdy koń mniej jest odczowalny.a trzas sie zajeb... ale jak napisalem nie upieram sie ze to zawory
moze cos z wtryskiwaczem wtedy moze on lac "na slepo" tzn zalewa i nie daje wtedy kiedy trzeba efekt jest taki ze daje on paliwo wtedy jak zawor zamkniety (strzela w filter) albo daje za durzo wtedy ja otwarty i wtedy strzela w kolektor podobnie jest w gaznikowcach gdy maja luz osiowy na przepustnicy efekt taki sam
- marek2907
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2610
- Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:21
- Lokalizacja: Ostrołęka
- Kontakt:
podłącz go pod VAGa bo coś mi się wydaje że ma zabogatą mieszankę i sprawz czujnik temperatury płynu ten co daje sygnał do kompa silnikaJacenty85 pisze:po rozgrzaniu dodam mu mocniej gazu jak stoi to najpierw się zatrzęsie i dopiero wejdzie na oborty
[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53320][img]http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/forum2.jpg[/img][/url]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]
- Jacenty85
- Forum Master
- Posty: 1019
- Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
wiec tak czujnik temp. już drugi nowy i to nie byle co bo oryginal z ASO po 100 za sztuke. No wiec skoro za bogatą mieszanke to moze sonda co????A czy może być to od złego napięcia paska rozrządu?dodam tez że słabo odpala. Nie pali od draśnięcia tylko musi pare razy obrócić najwiecej na rozgrzanym. Na Vagu ostatnio mi pokazywał brak nastawów podstawowych sygnal poza zakresem ale to usunąlęm i wprowadziłem nowe pare dni pojeździłem ale nie mam teraz dostępu zeby sprawdzić
[[ Dodano: Wto Sie 15, 2006 00:15 ]
[ Dodano: Wto Sie 15, 2006 00:21 ]
[ Dodano: Wto Sie 15, 2006 00:29 ]
a moze kopolka, palec, przewody, swiece?
chyba jest jeden 4 pinowymarek2907 pisze: sprawz czujnik temperatury płynu ten co daje sygnał do kompa silnika
[ Dodano: Wto Sie 15, 2006 00:21 ]
chyba ze przeskoczylJacenty85 pisze:A czy może być to od złego napięcia paska rozrządu?
odepnij i zobaczJacenty85 pisze:No wiec skoro za bogatą mieszanke to moze sonda co????
to raczej na mieszanke chyba ze w najgorszym wypadku zawory ja mowi piotr2,Jacenty85 pisze:Nie pali od draśnięcia tylko musi pare razy obrócić najwiecej na rozgrzanym.
[ Dodano: Wto Sie 15, 2006 00:29 ]
a moze kopolka, palec, przewody, swiece?
kolego Jacenty85 to co opisujesz wskazuje na tą samą przyczyne stukania która występuje u mnie (a jak widzisz w moim profilu tez mam silnik AEX) -- czyli poprostu tzw. "szklanki" czyli popychacze hydrauliczne, poprostu na niskich obrotach bedziesz słyszał lekke pukanie a za jakis spory czas bedziesz slyszal to pukanie takze na wyzszych obrotach. Pojedz do mechaniora i jak bedziesz wymienial pasek rozrzadu to wymien przy okazji popychacze. A to ze trzesie to normalne w tych silnikach, ale jak juz zacznie mozno trzasc to przejrzyj uklad zaplonowy.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
don't running
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 539 gości