1.8aam brak mocy, problemy z odpaleniem
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
1.8aam brak mocy, problemy z odpaleniem
Witam, piszę temat ponieważ mam z moim autem problem już od dłuższego czasu. Silnik to 1.8 aam, z instalacją gazową. Problem polega na tym że czasem-3,4 razy w tygodniu po odpaleniu auta silnik ma małą moc i słabo przyspiesza, a w przypadku przełączenia na gaz auto nie chce wogóle jechać powyżej 2 tys obrotów tak jakby przy 2 tys nastąpiło odcięcie zapłonu. Wyeliminowanie tego następuje po zgaszeniu silnika i ponowne jego uruchomienie, wtedy auto jedzie bdb na gazie i benzynie. Czasem również mam problem że auto stoi np 4-5 dni a następnie pali idealnie, a czasem postoi 8h jak jestem w pracy i przy próbie odpalenia przygasają zegary i nie może przekręcić silnikiem, po kilku próbach auto odpala. Odrazu napiszę żę aku mam rok czasu cewkę zapłonową 1.5 roku świece 15 tys przebiegu kable kopułka palec ok. Walcze z tym problemem i doszedłem do wniosku że może to czujnik halla, wywołuje iskrę w złym momecie i auto nie może odpalić po postoju a także nie może jechać powyżej 2 tys obrotów. Tak jak wspomniałem po zgaszeniu i odpaleniu jest ok. Proszę o pomoc czy halla może być w tym przypadku winna. Rozrusznik jest ok
[URL=https://matchnow.info] Girls in your city[/URL]
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
1.8aam brak mocy, problemy z odpaleniem
skoro kontrolki przygasają to coś jest nie tak z poborem prądu. Jesli aku jest dobrze naładowany to pozostaje kwestia grubych kabli iodących od klem aku, samych klem , musisz to obejrzeć. W grę wchodzi uszkodzenie rozrusznika który ciągnie nadmiar prądu a słabo działa, np z powodu wydartych tulejek. Czy alternator dobrze ładuje.
Następnie do przejrzenia jest układ wysokiego napięcie czyli kable świece kopułka oraz układ przełaczający z LPG na benzynę, ciężko to wszystko w jednym poście opisywać więkezość rzeczy znajdziesz na forum. Na tym etapie trzeba przegladać wszystko po kolei, bo usterka jest tzw sporadyczna (no może "prawie sporadyczna")
Następnie do przejrzenia jest układ wysokiego napięcie czyli kable świece kopułka oraz układ przełaczający z LPG na benzynę, ciężko to wszystko w jednym poście opisywać więkezość rzeczy znajdziesz na forum. Na tym etapie trzeba przegladać wszystko po kolei, bo usterka jest tzw sporadyczna (no może "prawie sporadyczna")
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
1.8aam brak mocy, problemy z odpaleniem
w rozruszniku tulejki wymieniałem przed zimą w tamtym roku, nawet szczerze mówiąc kupiłem drugi z mk2 i też go przejrzałem tulejki wymienione i problem ten sam. No właśnie dziwne jest to że po zgaszeniu i odpaleniu pracuje poprawnie. Układ przełączający na LPG chyba nie bardzo ponieważ manualnie mogę wyłaczyć i włączyć lpg i nic to nei zmienia, gaszenie silnika i odpalenie powoduje poprawną pracę auta. Aku dobrze naładowany , alternator daje spokojnie 14.4 bez problemu klemy oczyszczone co najlepsze czasem przy -5 pali git a czasem przy +2 jest problem. Czy to pewne że hella nie powoduje jakiś problemów z zapłonem- nie przyspiesza go itp? Dodam że po zdjęciu kabla z cewki rozrusznik nawet przy -25 sobie spokojnie kręci bez oporu, tylko problem jest czasem jakby zapłon był w nieodpowiednim czasie i to nie zawsze.
[URL=https://matchnow.info] Girls in your city[/URL]
1.8aam brak mocy, problemy z odpaleniem
przewody wysokiego napiecia sprawdz mialem niedawno to samo u siebie po wymianie problem znikl jak reka odjal tylko ze u mnie doszlo do tego ze auto w 5 osob nie szlo pod górke nim wjechac ani na rownym przekroczyc 40km/h i zaczalem szukac po kolei i nic nie moglemm znalezc zero przebicia iskry wiec niby te przewody byly ok a jednak cos w nich sie syplo a podmienilem je dlatego ze mialem drugie w garazu
golf chociaż mały prowokuje do zgwałcenia pierwszych stu stron kodeksu drogowego
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=479036 byle mk3
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=169&t=541756&p=6503804#p6503804 zwykly dupowoz na wekendy
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=562191&p=6648397#p6648397 aktualne mk3
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=479036 byle mk3
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=169&t=541756&p=6503804#p6503804 zwykly dupowoz na wekendy
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=562191&p=6648397#p6648397 aktualne mk3
Re: 1.8aam brak mocy, problemy z odpaleniem
rozumiem że jak nie pali dobrze i jedzie to przewody, ale zgaszenie silnika i ponowne uruchomienie to wyklucza bo działa wtedy ok.. sam już nie wiem co toradek108 pisze:przewody wysokiego napiecia sprawdz mialem niedawno to samo u siebie po wymianie problem znikl jak reka odjal tylko ze u mnie doszlo do tego ze auto w 5 osob nie szlo pod górke nim wjechac ani na rownym przekroczyc 40km/h i zaczalem szukac po kolei i nic nie moglemm znalezc zero przebicia iskry wiec niby te przewody byly ok a jednak cos w nich sie syplo a podmienilem je dlatego ze mialem drugie w garazu
[URL=https://matchnow.info] Girls in your city[/URL]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 66 gości