cisnienie paliwa

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

andrzej85.g
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: wt lut 19, 2013 00:04
Lokalizacja: ZKO XXXX

cisnienie paliwa

Post autor: andrzej85.g » wt lut 19, 2013 21:29

witam panowie.jakie powinna podawac cisnienie pompa paliwa vw polo 6n 1.0 mono wtrysk?



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

cisnienie paliwa

Post autor: jeryk10 » wt lut 19, 2013 22:42

pewnie 1,2 bar


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

andrzej85.g
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: wt lut 19, 2013 00:04
Lokalizacja: ZKO XXXX

Re: cisnienie paliwa

Post autor: andrzej85.g » wt lut 19, 2013 22:45

jestes pewien kolego? dzisiaj mierzylem zegarem i mam 3.0



andrzej85.g
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: wt lut 19, 2013 00:04
Lokalizacja: ZKO XXXX

cisnienie paliwa

Post autor: andrzej85.g » wt lut 19, 2013 22:50

objawy sa takie ze na wolnych obrotach troche kuleje a czasem zgasnie a przy dodawaniu gazu nie wchodzi na obroty jakby nie dostawal paliwa.dodam ze zostal zamontowany nowy filtr paliwa i dajej jest ta sama sytuacja :-(



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

cisnienie paliwa

Post autor: Paweł Marek » śr lut 20, 2013 17:59

Jakby regulator ciśnienia nie działał, zobacz na jego membrane i drożność kanału podciśnieniowego od gardzieli wtrysku do regulatora. Wygląda też że pompę paliwa masz od wtrysku wielopunktowego i może to jerst jedyna przyczyna- że regulator nie daje rqady obniżeć jej ciśnienia do właściwego, czyli gdzieś maks 1.2 bara powinno być na węzu dopływowym do wtryku . Zdejm też wąż odpływowy i dmuchnij w niego czy ma przejście do baku bez oporów


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

andrzej85.g
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: wt lut 19, 2013 00:04
Lokalizacja: ZKO XXXX

Re: cisnienie paliwa

Post autor: andrzej85.g » śr lut 20, 2013 18:30

membrama jest zalozona od drugiego auta i dalej bez zmian.wszystko dzialalo ale zalozylem gaz w grudniu i praktycznie od tamtej pory nie jezdzilem na benzynie. dodam tyle ze jak zatkam przelew z wtrysku to silnik chodzi bez problemu.jest mozliwosc ze padl wtrysk?



andrzej85.g
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: wt lut 19, 2013 00:04
Lokalizacja: ZKO XXXX

cisnienie paliwa

Post autor: andrzej85.g » śr lut 20, 2013 18:41

a po drugie nie ma mozliwosci sprawdzenia cisnienia na wtrysku ktore reguluje regulator cisnienia. cisnienie sprawdzane jest na zasilaniu z pompy paliwa.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

cisnienie paliwa

Post autor: Paweł Marek » śr lut 20, 2013 19:45

zgadza się, ale ciśnienie na wężu dopływowym jest zbliżone do wartości ciśnienia we wtryskiwaczu jeśli regulator i wąż przelewowy sa sprawne. Się chyba przyjmuje że może być maksymalnie 1.2 bara. Wyższe ciśnienie świadczy że ten układ regulujący nie działa. Pompa zawsze jest w stanie więcej ciśnienia napompować jesli utrudniony z powodu awarii jest przelew. Niby sie pisze że pompa ma ciśnienie nominalne 1.2 ale zawsze może więcej
3 bary to we wtrysku wielopunktowym.
Więc jeszcze raz : sprawdź czy wąż przelewowy jest drożny, żadncycn większych oporów nie może być a jesli jest drożny to można to nazwac awarią wtrysku być może łatwa do naprawienia


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

andrzej85.g
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: wt lut 19, 2013 00:04
Lokalizacja: ZKO XXXX

Re: cisnienie paliwa

Post autor: andrzej85.g » śr lut 20, 2013 20:41

jak juz wspomnialem silnik dziala poprawnie
po zatkaniu weza odplywowego z wtrysku wiec niedroznosc przelewu nie wchodzi w gre.jutro zamontuje drugi wtrysk i poinformuje o winikach



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

cisnienie paliwa

Post autor: jeryk10 » śr lut 20, 2013 22:06

andrzej85.g, tak na 100% 1.2 bara


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

andrzej85.g
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: wt lut 19, 2013 00:04
Lokalizacja: ZKO XXXX

cisnienie paliwa

Post autor: andrzej85.g » śr lut 20, 2013 22:26

jeryk10. mozesz mi logicznie wytlumaczyc dlaczego mam 3.0 bary? pompa jest oryginalna i nie bylo z nia zadnych problemow.przeciez pompa dostaje napiecie i tloczy paliwo a od cisniena na wtrys jest regulator cisnienia ktory nie steruje praca pompy.jesli sie myle to prosze o sprostowanie :grin:



andrzej85.g
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: wt lut 19, 2013 00:04
Lokalizacja: ZKO XXXX

Re: cisnienie paliwa

Post autor: andrzej85.g » czw lut 21, 2013 18:29

witam.wymienilem dzisiaj wtrysk paliwa i jak reka odjal.wszystko pracuje jak marzenie :bigok: temat zamkniety



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

cisnienie paliwa

Post autor: Paweł Marek » pt lut 22, 2013 20:16

andrzej85.g, czy ja logicznie nie napisałem? We wtrysku jest regulator, jeśli szwankuje czyli nie obniża poziomu do właściwego to jest 3 bary. Odpływ nie daje (nie powinien - i już to wyjasniłeś) oporu dla przepłuwy paliwa, więc musisz to sobie wyobrazić że w tej sytuacji ciśnienie w dolotowym jest podobne jak we wtryskiwaczu. Natomiast zatkanie weza odpływowego spowoduje że ciśnienie będzie takie wysokie jak da rady wytworzyć pompa.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Passat, Polo, Jetta etc.”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości