Wymiatajace 1.6 TD z Polski

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
adam16v
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 388
Rejestracja: pn lip 17, 2006 08:54
Lokalizacja: Łańcut

Post autor: adam16v » wt sie 15, 2006 09:01

Trochim, no to widzę że szybkie syncro się szykuje:)


[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
ventil
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: śr kwie 12, 2006 22:01
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: ventil » wt sie 15, 2006 09:37

Trochim - dobrze myślałeś - mam karoserie od 2WD i cały naped w garażu od syncro ale od MK3 - trochę będzie rzeźbienia ale wszystko jest do zrobienia. Największy problem mam na razie z turbiną która jest większa od oryginalnej z silnika który mam i prawdopodobnie będę musiał robić kolektor na zamówienie. Ponieważ między silnikiem a ścianą grodziową jest dość mało miejsca być może będę musiał ciąć ściankę by zamontować to turbo. Poniżej masz zdjęcie i różnicę - po lewej GT1749 a po prawej GT2052 którą chcę zastosować.
Obrazek
W planach mam założenie stronki netowej gdzie będę w miarę wolnego czasu opisywał wszystkie mody. A tu poniżej bryka do przeróbek juz czeka...
Obrazek
A tu motor i głowiczka czekają...
Obrazek
Obrazek
tak więc trochę pracy jeszcze mnie czeka...



Awatar użytkownika
Trochim
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 517
Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:22
Lokalizacja: betonów
Kontakt:

Post autor: Trochim » wt sie 15, 2006 09:39

czyszczenia i malowania trochę było, a to jeszcze nie koniec przy pomyślnych wiatrach to w październiku może sobie pośmigam. Malowanie auta zostawiam na przyszły rok.

a szybkie ma być :P

[ Dodano: Wto Sie 15, 2006 9:45 am ]
widzę kolorek ten sam :hmm: tylko ja mam pięć furtek

nie wiem czy nie bedziesz musiał podwyzszać tunelu środkowego, zapewne zanasz tą stronkę http://www.dutchdub.com/ tam kolesie wymiatają z goferami


Nissan Patrol K160

Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » wt sie 15, 2006 11:26

wczoraj planowałem kolejne piękne bicie rekordu 200 i przy ciśnieniu 1,2 odpadła mi rura z intercoolera :) zdążyłem złapać fote przy 190 :bajer:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Johny1984
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 709
Rejestracja: pn gru 12, 2005 00:50
Lokalizacja: Łomianki / VaWa
Kontakt:

Post autor: Johny1984 » wt sie 15, 2006 11:27

Trochim pisze:skrzynię od mkII syncro
duudii robi Mk2 reylaka syncro i on właśnie potrzebuje multum rzeczy od syncro!!!
teraz go nie ma - siedzi w raichu , ale jak coś bedziesz miał albo kto inny to dawaj mi znać...


pzdr


[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » wt sie 15, 2006 11:37

szerszeniak wstaw front z grillem i wyrzuc ta kierownice powietrza oryginalna do filtra powietrza. wtedy bedziesz mial lepsze chlodzenie.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
mac79
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: sob sie 05, 2006 22:16
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: mac79 » wt sie 15, 2006 12:16

ventil czy oprucz swapa na AFN'a planujesz jakieś dalsze modyfikacje ?? szkoda że nie pozostajesz na TD'kach, chciałem zobaczyć jakie mody wprowadzisz w AAZ'cie.
Dziwi mnie Twoje przejście na TDI'ka, tam raczej opału nie nalejesz, a przynajmniej strach o pompe......



Awatar użytkownika
szerszeniak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 277
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 21:30
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: szerszeniak » wt sie 15, 2006 12:18

SouleR, dawno u mnie siedzi storzek wiec kierownica powietrza naq nic sie nie przyda do storzka wlot jest z boku auta z błotnika. niepodoba mi sie front z grilem komplatnie bede musiał coś ze zderzakiem pomyśleć moze jeszcze orgilalna dokłaka wróci do łask tylko ze przed wjazdem do domu bede musiał ją sćiągać albo pomyśleć o parkowaniu na drodze


sprzedam pompe wtryskową 1,6TD silnik SB
felgi 15" BBS i całe auto http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1942956

Johny1984
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 709
Rejestracja: pn gru 12, 2005 00:50
Lokalizacja: Łomianki / VaWa
Kontakt:

Post autor: Johny1984 » wt sie 15, 2006 12:31

szerszeniak pisze:moze jeszcze orgilalna dokłaka wróci do łask tylko ze przed wjazdem do domu bede musiał ją sćiągać albo pomyśleć o parkowaniu na drodze
nie masz gwintu to nie martw się...

pzdr


[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].

Awatar użytkownika
ventil
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: śr kwie 12, 2006 22:01
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: ventil » wt sie 15, 2006 17:12

Trochim - piszesz o cięciu tunelu - moze uda się bez tego - wydech planuje zrobic zamiast z jednej 2,5' rury - z dwóch o mniejszym przekroju po lewej i po prawej stronie wału - może uda się mi cos takiego zrobic - widziałem to gdzieś na zdjęciach przeróbki MK3 VR6 na syncro z doładowaniem.
mac79 - moze i bym pozostał przy TD ale okazyjnie kupiłem silnik AFN (1200pln) z pompą wtryskową i turbo - przy takiej cenie nie było się co zastanawiac.



Awatar użytkownika
PiTTer99
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 141
Rejestracja: ndz lip 30, 2006 18:08
Lokalizacja: Otwock
Kontakt:

Post autor: PiTTer99 » śr sie 16, 2006 08:48

ventil - wydaje mi sie ze jednak bedziesz musial pociac tunel , jezeli nie caly to przynajmniej czesc ,po to zeby powiesic lozysko posrednie , ktore powinno byc mniej wiecej w jednej linii z deyfrem i skrzynia......


1985 - Jetta USA 1.6TD
1991 - Jetta Syncro 1.8
1992 - Audi 80 Quattro 2.8
1995 - Golf Syncro 1.8
2001 - Golf 4motion 1.9tdi
2005 - Caddy Life 1.9tdi

Awatar użytkownika
Kapibara
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: śr sty 19, 2005 22:18
Lokalizacja: Płaza/Chrzanów
Kontakt:

Post autor: Kapibara » śr sie 23, 2006 00:28

witam wszystkich po dlugiej przerwie. Widze ze temat na szczescie nei umarl :bigok:

ventil, mi tez sie wydaje ze bedzie trzeba ciac tunel, synchro ma specyficzny tunel inny od zwyklego mk2

Cinek, to juz chyab twoje hobby robienie fotek licznika przy duzych predkosciach eheh, jak tylko bedziesz cos wiedzial o hamulcach to pisz



Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » śr sie 23, 2006 07:25

:bigok:


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Johny1984
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 709
Rejestracja: pn gru 12, 2005 00:50
Lokalizacja: Łomianki / VaWa
Kontakt:

Post autor: Johny1984 » śr sie 23, 2006 20:03

Kapibara pisze:ventil, mi tez sie wydaje ze bedzie trzeba ciac tunel, synchro ma specyficzny tunel inny od zwyklego mk2
koleś ma całą podłogę razem z napędem od syncro na handel... kto pierwszy ten lepszy :hmm:

pzdr


[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].

ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość