[GOLF MK2] 16vt 325ps\353nm

Moderator: G0 Karcio

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
maj0nez
VR6 user
VR6 user
Posty: 3235
Rejestracja: pn lis 17, 2008 10:27
Lokalizacja: LOP
Auto: Skoda Octavia 1.8T + DSG
Silnik: AUQ
Kontakt:

Re: [GOLF MK2] 16vt 325ps\353nm

Post autor: maj0nez » sob lut 09, 2013 19:20

Takie dwa nagrania.

[youtube][/youtube]

[youtube][/youtube]

Cichociemny :-)


VW Golf 5 R32 DSG
Szkodnik Skoda Octavia 1 RS 1.8T
Audi S3 8L ABT
Volkswagen Golf 1980r 1.6D

Awatar użytkownika
chudy191989
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 733
Rejestracja: czw wrz 15, 2011 21:14

[GOLF MK2] 16vt 325ps\353nm

Post autor: chudy191989 » sob lut 09, 2013 22:22

pokazuj wykresiki ;)


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=444403" onclick="window.open(this.href);return false;

arwam

[GOLF MK2] 16vt 325ps\353nm

Post autor: arwam » ndz lut 10, 2013 15:09

widzę nowości w temacie a właściciel milczy?



Awatar użytkownika
golfiarz1
Forum Master
Forum Master
Posty: 1293
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 20:02
Lokalizacja: Niemce

Re: [GOLF MK2] 16vt 325ps\353nm

Post autor: golfiarz1 » ndz lut 10, 2013 16:04

arwam pisze:widzę nowości w temacie a właściciel milczy?

nie takie nowosci pomiar byl zrobiony 8 grudnia 2012 wiec juz ponad 3 miesiace temu chcialem sprawdzic co zostalo po ponad roku uzywania autka i niejest zle jest nadal 3 z przodu i nikt niedotkna sie do tego motoru palcem przez ponad 10 tyskm jedynie byly zmienione swiece i olej no i wykres jest z obciazeniowki maha

Obrazek

na wiosne wleca wieksze wtryski i sie go troszke podstroi bedzie troszke lepiej :bajer:

narazie czekam na odbior autka od znajomego i testy 4 motion :grin:


mk2 16vt 325KM 353 NM
1/4 mili best et 12.7

Awatar użytkownika
golfiarz1
Forum Master
Forum Master
Posty: 1293
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 20:02
Lokalizacja: Niemce

[GOLF MK2] 16vt 325ps\353nm

Post autor: golfiarz1 » pt lut 15, 2013 18:06

I kolejny rarytasik w aucie nowki lampy hella na przod wiec temat oswietlenia zamkniety
Obrazek
wiec kolejny rozdzial w aucie zamkniety po hamulcach , zawieszeniu i ukladzie napedowym
zostalo na ten rok ogarnac elektryke podniesc troszke moc i wreszcie odpoczac na przyszly rok ogarnie sie blacharke lakier i wnetrze :bajer:


mk2 16vt 325KM 353 NM
1/4 mili best et 12.7

Awatar użytkownika
toudi
Forum Master
Forum Master
Posty: 1493
Rejestracja: śr lut 02, 2005 09:28
Lokalizacja: dabrowa gornicza
Kontakt:

[GOLF MK2] 16vt 325ps\353nm

Post autor: toudi » pt lut 15, 2013 19:13

ja bym go tam nie pucowal ;) to ma ciagnac nie wygladac;)


[img]http://picasaweb.google.com/malecsc/Plaza#5541992316378824242[/img]

arwam

[GOLF MK2] 16vt 325ps\353nm

Post autor: arwam » pt lut 15, 2013 21:50

golfiarz1, a co do haldex'a nie myślałeś tego zrobić tak jak kiedyś ja chciałem? czyli bez udziału elektroniki, a napęd dopina się samoczynnie tylko wtedy kiedy to jest potrzebne? czyli tylko wtedy kiedy zaczyna pracować pompa wysokiego ciśnienia, a to zaczyna się dziać kiedy koła przedniej i tylnej osi mają różne prędkości...
znacznie prostsze wykonanie, i wieksza nie zawodność. i wtedy tył będzie dopinany tylko wtedy kiedy prżód nie ma trakcji...



Awatar użytkownika
golfiarz1
Forum Master
Forum Master
Posty: 1293
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 20:02
Lokalizacja: Niemce

Re: [GOLF MK2] 16vt 325ps\353nm

Post autor: golfiarz1 » pt lut 15, 2013 21:59

arwam pisze:golfiarz1, a co do haldex'a nie myślałeś tego zrobić tak jak kiedyś ja chciałem? czyli bez udziału elektroniki, a napęd dopina się samoczynnie tylko wtedy kiedy to jest potrzebne? czyli tylko wtedy kiedy zaczyna pracować pompa wysokiego ciśnienia, a to zaczyna się dziać kiedy koła przedniej i tylnej osi mają różne prędkości...
znacznie prostsze wykonanie, i wieksza nie zawodność. i wtedy tył będzie dopinany tylko wtedy kiedy prżód nie ma trakcji...

sterownik juz zakupilem ponad 2 lata jak skladalem silnik wtedy odrazu mial byc haldex niewyrobilismy sie z czasem
wiec juz wlecial plus tego sterownika jest taki ze ma wszystkie zabezpieczenia by sie nieprzegrzal steruje sie plynnie mozna zawracac z recznym ja chcialem tak bo pojedziesz gdzies i na 1 swiatlach z jakims napalencem palisz przednie laczki na 2 swiatlach zapinasz naped i startujesz jak z procy i mina gosci jest jeszcze lepsza do tego mam taki wgrany program ze jak go ze startu zapne na maxa to startuje odrazu spiety na sztywno bez opuznien a ze wzrastajaca predkoscia zmniejsza sie automatycznie spiecie haldexa i powyzej 100 na godzine rozpina sie sam i wtedy cala moc jest od 3 biegu na przedniej osi


mk2 16vt 325KM 353 NM
1/4 mili best et 12.7

arwam

[GOLF MK2] 16vt 325ps\353nm

Post autor: arwam » sob lut 16, 2013 12:19

to samo można osiągnąć wyłączając pompkę niskiego cisnienia.
a sprzęgło wielopłytowe będzie sie tylko wtedy zaciskać jak przednie koła stracą trakcję., zresztą żeby przegrzać napęd to trzeba być wybitnym artystą, bardziej realne w syncro niż w Haldex'ie.


zresztą takie rozpinanie układu przy 100km/h nie wiem jak u Ciebie ale u mnie nie ma najmniejszego sensu bo do około 120-140km/h nie mam trakcji...

to działa na podobnej zasadzie jak synchro przód traci trakcję to tył jest dopinany, a wyłaczenie pompki niskiego ciśnienia spowoduje to że pomkpa wysokiego ciśnienia się nie będzie napełniać tym samym nie ma możliwości żeby się spinał.



Awatar użytkownika
golfiarz1
Forum Master
Forum Master
Posty: 1293
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 20:02
Lokalizacja: Niemce

[GOLF MK2] 16vt 325ps\353nm

Post autor: golfiarz1 » sob lut 16, 2013 13:06

to powiedz teraz jaki uklad trzeba by bylo zrobic by to dzilalao bo wiem jak mozna spinac haldexa na sztywno a ja zrobic tak jak ty to wydumales bo znajomy bedzie wkladal do vr6turbo 4 motion i ma byc tylko do upalania
ja teraz na zimowkach mam trakcje na 5 biegu na letnich mysle bylo by lepiej
wieczorem powinny byc juz 1 testy haldexa :grin:


mk2 16vt 325KM 353 NM
1/4 mili best et 12.7

Awatar użytkownika
aurel
Forum Master
Forum Master
Posty: 1168
Rejestracja: ndz mar 26, 2006 10:56
Lokalizacja: Z krainy Deszczowców
Kontakt:

[GOLF MK2] 16vt 325ps\353nm

Post autor: aurel » sob lut 16, 2013 13:19

arwam pisze:czyli bez udziału elektroniki
wujek zacznij sie bawic w te kabelki bo stoisz w miejscu


UjazdóVWka 2007,2008,2009,
MajóVWka 2009,2010,2011,2012,2013,2015,2016,2017
VAG EVENT 2009,2010,2011,2012,2013,2014,2015,2016,2017
DynóVWka 2012,2013,2014,2015
DUB IT 2012,2013,2014,2015,2016,2017
"Best of"2012,2013
Topornia 2013,2014
Auto Tuning Show 2008, 2009,2013,2014
Moto Event East 2014,2016
Worthersee 2014

arwam

[GOLF MK2] 16vt 325ps\353nm

Post autor: arwam » sob lut 16, 2013 14:10

aurel, daj haldex'a i większy garaż i zobaczymy czy się będzie stało w miejscu.
puki co audi na kabelkach jest i sie ledwo turla :jezor: :jezor: a golf łeb i dupe po samych jajkach urywa :bigok:



golfiarz1,

naprzeciwko suwaka obsługiwanego przezz silnik krokowy masz zaślepkę technologiczną, trzeba tylko dorobić podobny element ale z osadzoną szczelnie iglicą na drobnym gwincie, po to żeby mmożna było regulować przepływ oleju, czym bardziej będziesz przymykał tym przy mniejszej róznicy prędkości kół przedniej i tylnej osi układ będzie mocniej sprzęgany.


nie masz może nigdzie na luzie zbiornika paliwa do MK2 synchro?



Awatar użytkownika
golfiarz1
Forum Master
Forum Master
Posty: 1293
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 20:02
Lokalizacja: Niemce

Re: [GOLF MK2] 16vt 325ps\353nm

Post autor: golfiarz1 » sob lut 16, 2013 17:48

golfiarz1,

naprzeciwko suwaka obsługiwanego przezz silnik krokowy masz zaślepkę technologiczną, trzeba tylko dorobić podobny element ale z osadzoną szczelnie iglicą na drobnym gwincie, po to żeby mmożna było regulować przepływ oleju, czym bardziej będziesz przymykał tym przy mniejszej róznicy prędkości kół przedniej i tylnej osi układ będzie mocniej sprzęgany.


nie masz może nigdzie na luzie zbiornika paliwa do MK2 synchro?[/quote]

juz wiem o co chodzi
niemam zbiornika


mk2 16vt 325KM 353 NM
1/4 mili best et 12.7

Awatar użytkownika
kudlaty9102
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: wt sie 14, 2012 21:35
Lokalizacja: Lubartów

[GOLF MK2] 16vt 325ps\353nm

Post autor: kudlaty9102 » ndz mar 10, 2013 23:44

I wreszcie się udało i wszystko działa. A oto dowody ;D

Zasypany parking:
[youtube][/youtube]

Mokry asfalt:
[youtube][/youtube]



ODPOWIEDZ

Wróć do „Nasze auta - Projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 68 gości