Mk2 silnik 1V + mody - moje wrażenia i obawy !!

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » sob sie 12, 2006 18:32

zaprzal pisze:sproboj metoda prob i bledow WYKRECIC ta srobe na ktorej opiera sie sprezyna od membrany, na poczatku o 1/4 obrotu lub 1/2
Cjodzi o ten pierścień gwieździsty?? Czy o tą śrubę u góry grzybka??
zaprzal pisze:Zanim turbo sie wkreci musi zakopcic, taki urok TD,
mozesz popracowac nad zmniejszeniem laga, masz seryjny wydech?
zaprzal, o to chodzi że nie ma laga wcisnę gaz i rwie do przodu przy trójne słychać pisk jak opony tracą przyczepność na trzecim biegu jechałem 110 km\h gdyby nie ten zawór to jeszcze by ciągnął, a dymi jak stara lokomotywa. Jak by mi się tył palił ;)
Co do wydechu to chcem robić o średnicy 6 cm mam już rury z nierdzewy firmy Bosal.


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » sob sie 12, 2006 23:36

vw_vandal pisze:Cjodzi o ten pierścień gwieździsty??
o pierścień.
vw_vandal pisze:o to chodzi że nie ma laga
czyli nawet jak cisnienie jest maxymalne to kopci jak lokomotywa?


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » ndz sie 13, 2006 09:12

zaprzal, wczoraj wracałem z pracy wieczorkiem i teraz nie wiem czy byłem zmęczony ale wydawało mi się, że silnik inaczej chodzi głośniej.
zaprzal pisze:czyli nawet jak cisnienie jest maxymalne to kopci jak lokomotywa?
Kopci tak jak wcisnę gwałtownie gaz to zakopci na czarno, a później jak się rozpędza to na siwo i tak przy każdym biegu. Uspokaja się jak jadę stałą prędkością.

Wczoraj w nocy membrankę obróciłem w mniej agresywne położenie już nie kopci ale i nie ma tego buta. Jeszcze spróbuje obrócić membrane w agresywne położenie i ten gwieździsty pierścien wykręcić czy wkręcić?? Bo myśle, że wykręcić ;)

zaprzal, tą podkładkę spiłowałem ale tak o 1,5 mm, więc bolec nie rysuje do końca tego stożka. Może też to źle.
Ciśnienie dałodowania dalej klasuje się na 1.1 bara tak myśle, że może te westagate jest ustawione na większe ciśnienie albo się zaciął i dlatego ten zawór się otwiera. Ale też dziwne bo jak daje gazu wraz z przyśpieszeniem to zawór nie otwiera się i auto ciągnie git ale jak tylko gwałtownie dam gazu do oporu odrazu odcina.

[ Dodano: 13 Sie 2006 09:14 ]
A jeszcze wciskam gaz to odrazu wskaźnik wskazuje 0.9 bara nie dodając gazu w pewnym momencie auto dostaje szwunga i ciągnie , a wskazówka wendruje na 1.1 bara


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » ndz sie 13, 2006 10:47

vw_vandal pisze: Kopci tak jak wcisnę gwałtownie gaz to zakopci na czarno
to naturalne, bo wtedy jest lag
vw_vandal pisze:a później jak się rozpędza to na siwo
ale na siwo dalej jak lokomotywa? dziwne
vw_vandal pisze:ten gwieździsty pierścien wykręcić
jak juz to wykrecic. Ale narazie moze poczekaj bo nie wiadomo czy to napewno to, a zaczniesz dlubac, krecic to pozniej nie dojdziesz do ładu.
vw_vandal pisze:Ale też dziwne bo jak daje gazu wraz z przyśpieszeniem to zawór nie otwiera się i auto ciągnie git ale jak tylko gwałtownie dam gazu do oporu odrazu odcina
przy jakim cisnieniu sie otwiera? napewno porzadnie to ustawiles? ja u siebie pod wkret naciskajacy sprezyne wrzucilem taka małą śrubkę i nic mi sie nie otwiera. Moze sprezyne masz za miekka? Albo wrzuć tam coś co ją mocniej przyciśnie + oczywiście wkrecenie na maxa
vw_vandal pisze:A jeszcze wciskam gaz to odrazu wskaźnik wskazuje 0.9 bara nie dodając gazu w pewnym momencie auto dostaje szwunga i ciągnie , a wskazówka wendruje na 1.1 bara
co to za nagły moment? przy jakich obrotach?

[ Dodano: Nie Sie 13, 2006 10:48 am ]
ps. to normalne, ze po zwiekszeniu ilosci paliwa moze sie zwiekszyc cisnienie. U mnie tez tak bylo. Sprezarka jest napedzana spalinami


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » ndz sie 13, 2006 11:04

zaprzal pisze:co to za nagły moment? przy jakich obrotach?
Właśnie nie mam obrotomierza psia mać. Wpienia mnie to u innych gitara, a umnie zawsze coś !!!
zaprzal pisze:ale na siwo dalej jak lokomotywa? dziwne
Dlaczego dziwne??
zaprzal pisze:jak juz to wykrecic. Ale narazie moze poczekaj bo nie wiadomo czy to napewno to, a zaczniesz dlubac, krecic to pozniej nie dojdziesz do ładu
No dobra na razie tym nie grzebie.
zaprzal pisze:przy jakim cisnieniu sie otwiera? napewno porzadnie to ustawiles? ja u siebie pod wkret naciskajacy sprezyne wrzucilem taka małą śrubkę i nic mi sie nie otwiera. Moze sprezyne masz za miekka? Albo wrzuć tam coś co ją mocniej przyciśnie + oczywiście wkrecenie na maxa
Chodzi ci o tą śrubkę u góry grzybka bo ma jeszcze zapasu.
zaprzal, może jak dawałem pampe do regeneracji to zadurzą dawkę ustawili ale nie by więcej palił.


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » ndz sie 13, 2006 11:10

vw_vandal pisze:Chodzi ci o tą śrubkę u góry grzybka bo ma jeszcze zapasu.
chodzi mi o śrubę na górze zaworu bezpieczenstwa, tego na kolektorze
vw_vandal pisze:co to za nagły moment? przy jakich obrotach?

Właśnie nie mam obrotomierza psia mać. Wpienia mnie to u innych gitara, a umnie zawsze coś !!!
to podaj chociaz mniej wiecej predkosc i bieg
vw_vandal pisze:zaprzal napisał/a:
ale na siwo dalej jak lokomotywa? dziwne

Dlaczego dziwne??
bo albo powinien mniej dymic i na czarno, a jak dymi dalej jak lokomotywa i to na szaro mimo wzrostu cisnienia to raczej moze byc cos nie tak
vw_vandal pisze:zaprzal, może jak dawałem pampe do regeneracji to zadurzą dawkę ustawili ale nie by więcej palił
to sam sobie nic nie ruszales dawka? przy regeneracji facet ci ustawial pompe do seryjnego silnika czy do podkreconego na 1,1 bar?


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » ndz sie 13, 2006 11:43

zaprzal pisze:to podaj chociaz mniej wiecej predkosc i bieg
Jutro dam znać co i na jakich biegach bo teraz jestem w pracy.
zaprzal pisze:chodzi mi o śrubę na górze zaworu bezpieczenstwa, tego na kolektorze
Tą śrube zkręciłem na amen ale nie dawałem podkładek.
zaprzal pisze:bo albo powinien mniej dymic i na czarno, a jak dymi dalej jak lokomotywa i to na szaro mimo wzrostu cisnienia to raczej moze byc cos nie tak
ale co??
zaprzal pisze:to sam sobie nic nie ruszales dawka? przy regeneracji facet ci ustawial pompe do seryjnego silnika czy do podkreconego na 1,1 bar?
On ustawiał do seryjnych parametrów silnika i za plombował dawkę paliwa.


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » ndz sie 13, 2006 12:17

vw_vandal pisze:chodzi mi o śrubę na górze zaworu bezpieczenstwa, tego na kolektorze

Tą śrube zkręciłem na amen ale nie dawałem podkładek.
no to daj podkladki i Twoj problem zostanie rozwiazany, bedzie pompowal do konca obrotow
vw_vandal pisze:ale co??
nie wiem co, ale powinienes to zbadac przed dalszym dlubaniem. 1,1 bar i duzo paliwka to i tak juz sporo
vw_vandal pisze:On ustawiał do seryjnych parametrów silnika i za plombował dawkę paliwa.
to raczej dziwne, bo przy seryjnych ustawieniach pompy nie zrobisz zaslony dymnej przy 1,1 bar, nawet nie powinien zakopcic (seryjnie okolo 0,6bar). Moze sie pomylil i dawka jest jednak wieksza, albo cos jest nie tak


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » ndz sie 13, 2006 12:26

zaprzal, to może ściągnąć tą plombę i zmniejszyć dawkę?? Może któryś z wtrysków leje??
zaprzal pisze:albo cos jest nie tak
ale co coś z pompą??


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » ndz sie 13, 2006 13:03

vw_vandal, nie wiem z czym, ale raczej nie jest to naturalne. Dymi Ci na szaro czy jest to czarny dym tak jak jest niespalane paliwo? Jak nacisniesz pedał na 80% lub 90% tez tak dymi? Jezeli podczas PRZYSPIESZANIA z pedalem wcisnietym tak powiedzmy na okolo 90% (plus minus) docisniesz pedał do podłogi to zwieksza sie dymienie i przyspieszanie czy wzrasta tylko dymienie a przyspiesza w ten sam sposob? Jezeli wzrasta tylko dymienie to znaczy ze paliwa jest za duzo zeby mozna je bylo spalic i wtedy wystarczy zmniejszyc dawke

Nie pasuja tu jednak dwie rzeczy
1. napisales, ze dymi na SZARO
2. napisalas, ze pompa ustawiona do seryjnego silnika. IMHO przy 1,1 bar nie powinna nawet zakopcic a juz napewno nei jak lokomotywa. Seryjna pompa powinna byc tak ustawiona, zeby nawet przy seryjnym doladowaniu nie kopcić jak stara ciężarówka


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » wt sie 15, 2006 10:27

zaprzal, dymi tak jak depnę pedał tak 90% zakopci na czarno (jak sadza) rwie do przodu jak głupi, póżniej ten dym zmienia się może na rzadszy ale chyba dalej czarny. Jak popuszcze gazu np. na 3 biegu i jadę tak 70 km\h to nie dym ale jak znów mu depnę kopci ale rwie do przodu !! Wraz z dymem przyśpiesza i to nie mało :).
Pompę dawałem do regeneracji i tak myśle że on regulował ją jak pod seryjny silnik.
zaprzal, z zaworem bezpieczeństwa zrobiłem jak pisałeś i teraz gitara :) Dzięki ale co zrobić z tym dymem może podjechać do frajera i niech ustawi dobrze dawkę??


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » wt sie 15, 2006 10:32

dawke sobie mozesz sam regulowac ;) z tym deptaniem 90% to chodzilo mi o to zeby W TRAKCIE PRZYSPIESZANIA docisnac pedal do podlogi i wtedy zobaczyc czy zacznie szybciej przyspieszac czy TYLKO wiecej dymic


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » czw sie 17, 2006 16:07

zaprzal, to tak jak depnę do podłogi dymi jak cholera ale i też przyśpiesza nawet zauważyłem, że jak jadę 40 km\h i zmienie na 4 bieg to pomału ale przyśpiesza w cześniej tylko kolibotało budą i spadał z obrotów. Na jutro umówiłem się w serwisie Bosha. Koleś powiedział, że sprawdzą zapłon a pompę da na stół i dawkę ustawią na 1.1 bara. Skasują mnie ok 120 zł ale myślę, że nie dużo ???


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 137 gości