M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
EnejVW
Diesel Master
Diesel Master
Posty: 746
Rejestracja: czw cze 30, 2011 14:49
Lokalizacja: SCI

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: EnejVW » śr lut 13, 2013 21:08

przecież marcinas1983, ci już napisał że koło dajesz z tdi



biznes88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 281
Rejestracja: ndz sie 05, 2012 13:23
Lokalizacja: Bochnia

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: biznes88 » śr lut 13, 2013 21:58

Doluz 200zl i kup pompe z Vw LT 2.8tdi (ja taka bede bratu zakladal na wiosne) ;D pasuje p&p
Ostatnio zmieniony sob mar 02, 2013 21:53 przez biznes88, łącznie zmieniany 1 raz.



wiesiu3
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: czw wrz 16, 2010 15:38
Lokalizacja: łódź

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: wiesiu3 » czw lut 14, 2013 00:29

Znalazlem cos takiego:
http://allegro.pl/land-rover-discovery- ... 40768.html" onclick="window.open(this.href);return false;

No i krótka piłka - brać czy nie brać. Cena bardzo rozsądna...
Z aukcji wynika że numery na niej to 0460414069.



Awatar użytkownika
EnejVW
Diesel Master
Diesel Master
Posty: 746
Rejestracja: czw cze 30, 2011 14:49
Lokalizacja: SCI

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: EnejVW » czw lut 14, 2013 08:43

zadzwoń popytaj co i jak i bierz zawsze masz 7 dni na sprawdzenie, wcześniej przygotuj łapę i koło żebyś mógł sprawdzić czy wszystko jest ok



Awatar użytkownika
Orzeł_01
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 299
Rejestracja: sob sie 07, 2010 11:12
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: Orzeł_01 » czw lut 14, 2013 10:16

Ja mam taką jak podałeś w linku: http://moto.allegro.pl/pompa-wtryskowa- ... 78326.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Ta będzie pasowała na pewno. Pod jednym z linków które podałeś jest pompa która kręci się w odwrotnym kierunku.
Ostatnio zmieniony czw lut 14, 2013 10:19 przez Orzeł_01, łącznie zmieniany 1 raz.


Golf mk2 "PANZERWAGEN" Off-Road Swap SYNCRO - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 3#p6148733" onclick="window.open(this.href);return false;.
Audi 80 B4 1,9 M-TDI 1Z

Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: marcinas1983 » czw lut 14, 2013 10:19

wiesiu3 pisze:Z aukcji wynika że numery na niej to 0460414069.
pompa z land rovera serii 200cie... inny dekiel tymingu, i brak dodatkowej dźwigni w górnej obudowie, reszta z tego co mi wiadomo to to samo co pompa z numerem 099.
TDiesel power pisze:zadzwoń popytaj co i jak i bierz zawsze masz 7 dni na sprawdzenie
nie ma nic bardziej wnerwiającego niż pompa z zewnątrz ładna a w środku ruda. Pierwsze co należy sprawdzić po dostaniu takiej pompy z alledrogo to to czy się kręci normalnie kołem od paska rozrządu. Jeśli będzie się blokować, albo nie będzie można nią ruszyć ręką to odsyłamy bo na bank w środku ruda :helm: .


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

tygrxek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: sob lis 20, 2010 19:56
Lokalizacja: Olsztyn

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: tygrxek » sob lut 16, 2013 10:15

Lape poszerzasz u tokarza wiekszy otwor (68mm) (ja dalem 30zl) bo samemu pol dnia bedziesz wiercil...
Do tego robisz timing i gov ...tylko wlasnie zostaje problem z ustawieniem kata wtrysku ...najlepiej na zegar... ja mam maxymalnie docisnieta pompa w strone silnika i przez to miedzy silnikiem a pompa mam bardoz malo miejsca
i potem ciezko dokrecic /podregulowac co kolwiek... wiec najlepsze by bylo kolo z vw polo albo przestawic o 1 zabek rozrzad??

Jak dalismy z marcinasem dluzsze ramie dozownika(z pompy aaz) i mocna sprezynke bez podkladek to moze i auto o wiele bardziej reagowalo z dolu na gaz ale za to silnik krecil d 4200 max ;/ i juz zaczal zamulac od 3800-3900
Po zmianie dzwigni na oryginalna (ogolnie zasada taka ,ze najlepiej jak najmniej przerobek i jest lepiej) i dodaniu poprostu podkladek pod sprezynke pedal gazu reaguje mniej gwaltownie ...w sensie nie ma 0 /1 ...tylko bardziej nabiera sily od 2/3 mocy gazu wiec jest wywazone....dopiero jak powyzej 2/3 wciskasz i ladnie obroty rosna i pompa pieknie kreci do 5000 bez ZAJĄKNIECIA :hmm: ;).....
Choc ostatnio byl klopot tylko do konca nie wiem jaka przyczyna: moze jakas nieszczelnosc w pompie/rurkach dolotowych wylotowych z pompy.... bo na jeszcze zimnym silniku i przy dlugim trzymaniu w czasie jazdy (powy 4000 obr) i raptownym zatrzymaniu auta , pompa sie zapowietrzyla :? .... i bylo holowanko pod dom :(..... wczesniej tez jak bylo malo paliwa w baku i dlugo na wysokich obrotach to silnik przebieral ale za chwile wracalo do normy....musze jeszcze poobserwowac czy w trakcie, kiedy zapodam wysokie obroty przez dluzszy czas to czy przypadkiem nie zbiera sie powietrz juz na wezyku miedzy filtrem a pompa ..moze ty lezy problem a nie w pompie....
Powodzenia i udanego modu .... ja jestem zadwolony.... teraz tez mnie czeka jeszcze montaz wiekszego turbo ..bo wtryski 0,210 naszczescie mialem juz wczesniej...bo naprawde czuc poprawe na nich....



Awatar użytkownika
szarutki
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: pt lut 22, 2013 18:30
Lokalizacja: Gołdap

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: szarutki » pt lut 22, 2013 19:01

mam pytanie jak będzie się zachowywał silnik 1Z z przeszczepioną pompą od AAZ, taką bez żadnych modów ?
Pytam bo mam możliwość zrobienia swapa ale mam coraz większe wątpliwości czy taki zabieg będzie miał sens :rozpacz: ,nie chodzi mi o uzyskanie wielkiej mocy, lecz żeby autko się w miarę toczyło i żeby spalanie było przyzwoite.
Dodam że posiadam 3 pompy wtryskowe, jedna od 1Z, drugą od AAZ, i jeszcze jedną sam nie wiem od czego obecnie działa w moim 1Y o numerach 0 460 494 182 , czy da się z tych cacek zlepić coś samemu ?



wiesiu3
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: czw wrz 16, 2010 15:38
Lokalizacja: łódź

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: wiesiu3 » sob lut 23, 2013 00:11

Podłączam się pod pytanie poprzednika. Miałembrać pompę od landrovera, rozwierciłem już łapę, ale fundusze na pompę pochłonęło wspomaganie.
Czy zakładając pompę od AAZ, bo taka leży w garażu i napewno działa, to nada się do jazdy tak żeby przejeździć ten miesiąc czy dwa?



Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: marcinas1983 » sob lut 23, 2013 01:28

wiesiu3, nada się żeby jakoś przejeździć ten okres czasu.

Ja za to zauważyłem u siebie, że auto jest strasznie czułe na dawkę bez doładowania. Jeśli dam pina, który ma początek łagodny a górę ściętą to turbo rozpędza się ładnie bez problemu i za autem nie ma dymaki, jak dam tylko pina od 1.6TD z początkiem mocniej wciętym i do tego górą zmodzoną to auto do puki nie osiągnie jakiegoś doładowania to się muli, turbo gorzej wstaje a i dymu za mną dużo. Przestawienie kąta statycznego jak i dynamicznego na to nie pomaga. Czyżby 210tki były za małe do m-tdi i po prostu przy odpowiedniej dawce zaczynają zamiast rozpylać to lać i dlatego ten dym :helm: ??


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

biznes88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 281
Rejestracja: ndz sie 05, 2012 13:23
Lokalizacja: Bochnia

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: biznes88 » pn lut 25, 2013 13:51

marcinas1983, tak mi sie tez cos wydaje ze bedzie trzeba inwestowac w 230tki zeby wszystko bylo tip top ;D

Koledzy co do pompy z aaz w 1z to ja tak jezdzilem pol roku mocy co prawda nie bylo duzo (do normalnej jadzy w zupelnosci starczylo) ale spalanie nie przekraczalo 5litrow nawet jak "gazowalem" . . .



Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: marcinas1983 » pn lut 25, 2013 18:22

biznes88, ja już ten problem rozwiązałem... podkręciłem o 1.5 obrotu słoneczko pod sprężyną LDA i problem zniknął... jak zrobi się cieplej to postaram się jakiś filmik nagrać. Na wiosnę na pewno hamownię zaliczę jak będzie jakieś grupowe hamowanie :helm: .


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

biznes88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 281
Rejestracja: ndz sie 05, 2012 13:23
Lokalizacja: Bochnia

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: biznes88 » pn lut 25, 2013 22:34

marcinas1983, tzn wykreciles czy WKreciles?... ja sie tam bawilem tym sloneczkiem tj wkrecilem go zeby sprezyna byla nizej ;p tak czy siak na moje oko wtryski hamuja dalsze rozwiniecie mocy ;pp :bigok:



Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

Post autor: marcinas1983 » wt lut 26, 2013 00:09

biznes88, wykręciłem... tylko poczułem, że chyba Nm z dołu zmalał... może wkręcę słoneczko o pół obrotu i postaram się mocniej wykręcić śrubę na górze dekla LDA, żeby pina wyżej unieść.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości