To prawda. Nie ma. Do czasueGabeleXxX pisze:A mam pytanie, jak wychodzi 1.8T z LPG?
Podobno z dobrym reduktorem nie ma żadnych problemów?

Moderatorzy: palio, jhosef, VIP
To prawda. Nie ma. Do czasueGabeleXxX pisze:A mam pytanie, jak wychodzi 1.8T z LPG?
Podobno z dobrym reduktorem nie ma żadnych problemów?
No nie koniecznie, zależy wszystko w jakim mieście mieszkasz. Użytkownik Bio takiego posiadał (1.8T ARZ), a tutaj jego wypowiedź na temat spalania(sam jestem trochę zaskoczony, ale widocznie się daeGabeleXxX pisze:Super ten silniczek chodzi, ale jeśli na czystą benzynę, to tylko dla burżuazji.
Trasa, ostatnio auto leciało nad morze. Miejscami było i 150. Spalanie 6,4 - 7.
Po mieście z włączoną klimą 7,8.
Nie ciotuję ale też nie pałuję
[/quote]Trasa, ostatnio auto leciało nad morze. Miejscami było i 150. Spalanie 6,4 - 7.
Po mieście z włączoną klimą 7,8.
Nie ciotuję ale też nie pałuję
Myślę, że jak znajdziesz rozumnego gazownika, a o takich już obecnie coraz łatwiej, to jeśli założysz LPG do 1.8T, to będziesz miał na długo spokój. Oczywiście grunt do dobra instalacja i dobre jej zestrojenie. Bez tego silnik padnie szybko. Jeśli jednak zagazujesz z głową i będziesz dbał o odpowiednią regulację, wymianę filtrów itp. to i taki 1.8T powinien sporo wytrzymać. Ale na pewno nie można porównywać jego odporności na współpracę z gazem z innymi wolnossącymi silnikami 8V z grupy VAG (szczególnie 1.6, czy 2.0).genLODOWAmk2 pisze:ładowanie lpg w taki silnik moze przyniesc sporo problemow... mało jest gazowników którzy wyreguluja to tak aby porzadnie chodziło...
co ty piszesz? 1.8t jest mniej problemowy i tanszy w utrzymaniu niz vr, do tego instalka bedzie drozsza a jak chcesz miec moc to kupujesz 1.8t 180 i dodajesz mu mocy - jezdzisz szybciej niz 2.8genLODOWAmk2 pisze: już bym wolał 2.8 w mk4 niz 1.8T
ciekawie... bardzo ciekawie...maroTdi pisze:co ty piszesz? 1.8t jest mniej problemowy i tanszy w utrzymaniu niz vr,genLODOWAmk2 pisze: już bym wolał 2.8 w mk4 niz 1.8T
Opłaca sięProgrameR pisze:planuje zrobić jakaś przekładkę silnika.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości