czujnik pompy wspomagania
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
czujnik pompy wspomagania
Witam wszystkich
Jak wielu uzytkownikow AKL mam problem z falujacymi obrotami. Zauwazylem ze na postoju gdy obroty faluja i pokreci sie troche kierownica obroty wracaja do normy, wiec pomyslalem ze moze to byc wina czujnika przy pompie wspomagania. W archiwum znalazlem ze oznaczenie tego czujnika to 1J0 919 081 ale ze zdjec w necie widze ze ma on inna wtyczke niz ta u mnie.Znalazlem najbardziej pasujacy wizualnie o oznaczeniu 6N0 919 081A ale prosil bym o potwierdzenie, golf jest z 99 roku pozdrawiam
Jak wielu uzytkownikow AKL mam problem z falujacymi obrotami. Zauwazylem ze na postoju gdy obroty faluja i pokreci sie troche kierownica obroty wracaja do normy, wiec pomyslalem ze moze to byc wina czujnika przy pompie wspomagania. W archiwum znalazlem ze oznaczenie tego czujnika to 1J0 919 081 ale ze zdjec w necie widze ze ma on inna wtyczke niz ta u mnie.Znalazlem najbardziej pasujacy wizualnie o oznaczeniu 6N0 919 081A ale prosil bym o potwierdzenie, golf jest z 99 roku pozdrawiam
czujnik pompy wspomagania
Najpierw wyczyśc przepustnice i zobacz czy pomoże ,u mnie czyszczenie pomogło .
Re: czujnik pompy wspomagania
dzieki ale to nie przepustnica, nie pisalem tego wczesniej ale mam na VAG'u blad 577 zwarcie do masy (to jest wlasnie czujnik pompy) a skutkiem tego jest blad 533 czyli Regulacja biegu jałowego poza specyfikacją
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4119
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
czujnik pompy wspomagania
W SR sa 2 rodzaje pomp wspomagania a co za tym idzie 2 rodzaje czujnika.
Jezeli uwazsz ze to wina czujnika to odlacz od niego wtyczke i zobacz czy sie poprawi.
Czujnik jest tylko po to by dac sygnal do ECU by ten podniosl obroty biedu jalowego wtedy gdy pojawia sie obciazenie w ukladzie wspomagania.
Jezeli nie krecisz kierownica to czunik nie podaje sygnalu wiec wtedy przy odpietej wtyczce obroty powinny byc stabilne.
Blad ten moze tez swiadczyc o uszkodzeniu izolacji przewodu i powstawaniu zwarcia do masy auta.
Jezeli uwazsz ze to wina czujnika to odlacz od niego wtyczke i zobacz czy sie poprawi.
Czujnik jest tylko po to by dac sygnal do ECU by ten podniosl obroty biedu jalowego wtedy gdy pojawia sie obciazenie w ukladzie wspomagania.
Jezeli nie krecisz kierownica to czunik nie podaje sygnalu wiec wtedy przy odpietej wtyczce obroty powinny byc stabilne.
Blad ten moze tez swiadczyc o uszkodzeniu izolacji przewodu i powstawaniu zwarcia do masy auta.
Re: czujnik pompy wspomagania
dzieki za wyczerpujaca odpowiedz odlaczylem na postoju czujnik i obroty sie uspokoily. wiec jednak czujnik
Re: czujnik pompy wspomagania
no to odpowiem sobie sam dla potomnych w MK4 z 99 roku jest czujnik 6N0 919 081A. taki mi sprzedali w ASO i jest identyczny z tym zepsutym. temat do zamkniecia.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 85 gości