Passat B5FL "sdi" vs. Vectra B 2.5 V6 Irmscher
- Kowal_
- płk Gleba
- Posty: 1732
- Rejestracja: ndz mar 19, 2006 00:06
- Lokalizacja: Gliwice
- Auto: VW Passat CC
- Silnik: CCZA
Passat B5FL "sdi" vs. Vectra B 2.5 V6 Irmscher
Rzadko zdarza mi się "ścigać" bo auto wybitnie do tego nie nadaje, ale w pracy kolega sobie przywiózł z Anglii takową Vectrę z 2.5 V6 (170KM) i zaczął się strasznie spinać jakie to szybkie jego auto nie jest. Generalnie po mnie to spływało, jednakże ów kolega podbijał nawet do ludzi co jeżdżą samochodami, które nie mają nawet 100KM pod maską i pytał o wyścigi, co zrobiło się lekko śmieszne. Padło "idź do Kowala, on ma 170KM". Długo to nie trwało i przylazł i do mnie
Chłopak zajarany niesamowicie, z początku odmawiałem, ale stwierdził, że się boję
Pierwsza próba któregoś dnia po pracy całkowicie spalona, kolega w ogóle nie ogarnął o co chodzi. Widać, że nigdy się nie ścigał. Musiałem mu na drugi dzień wytłumaczyć na czym polega wyścig z rolki na 3 gongi
No i stało się, powrót z pracy jechałem za nim. Objazd, wyjazd na dwa pasy. 40km/h, dwójeczka i trzy klaksony. Planowane było 40-140 "bo zima", wyszło trochę więcej
Na dwójce się wysunąłem do przodu o pół auta, przy zmianie na 3 się delikatnie zbliżył (nie musiał zmieniać biegu), ale na 3 już zacząłem mu odchodzić przez całą długość biegu, na 4 był już z 1,5-2 długości za mną, odpuściłem przy 160-170km/h.
Ogólnie myślałem, że przegram (Vectra 70kg lżejsza), ale rozmawiałem ze znajomym co w Oplach siedzi i napisał mi, że skrzynia jest tam kiepska, a w szczególności trójka.
A mogłem przy okazji przyjąć zakład, który kolega proponował, byłbym 100zł do przodu
U mnie "dizel po czipie", 173KM, 387Nm.
Chłopak zajarany niesamowicie, z początku odmawiałem, ale stwierdził, że się boję
Pierwsza próba któregoś dnia po pracy całkowicie spalona, kolega w ogóle nie ogarnął o co chodzi. Widać, że nigdy się nie ścigał. Musiałem mu na drugi dzień wytłumaczyć na czym polega wyścig z rolki na 3 gongi
No i stało się, powrót z pracy jechałem za nim. Objazd, wyjazd na dwa pasy. 40km/h, dwójeczka i trzy klaksony. Planowane było 40-140 "bo zima", wyszło trochę więcej
Na dwójce się wysunąłem do przodu o pół auta, przy zmianie na 3 się delikatnie zbliżył (nie musiał zmieniać biegu), ale na 3 już zacząłem mu odchodzić przez całą długość biegu, na 4 był już z 1,5-2 długości za mną, odpuściłem przy 160-170km/h.
Ogólnie myślałem, że przegram (Vectra 70kg lżejsza), ale rozmawiałem ze znajomym co w Oplach siedzi i napisał mi, że skrzynia jest tam kiepska, a w szczególności trójka.
A mogłem przy okazji przyjąć zakład, który kolega proponował, byłbym 100zł do przodu
U mnie "dizel po czipie", 173KM, 387Nm.
330KM/450Nm
-
- Użytkownik
- Posty: 463
- Rejestracja: pt gru 12, 2008 00:20
- Lokalizacja: Warszawa
Passat B5FL "sdi" vs. Vectra B 2.5 V6 Irmscher
Jak "skrzynia może być kiepska, a w szczególności trójka"? Jedyne co mi przychodzi do głowy to jakieś beznadziejnie dobrane przełożenie, jakieś wybitnie długie, ale skoro to "tylko trójka" to się gubię
Moja golfina:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=367797
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=367797
- kwadrat
- Forum Master
- Posty: 1483
- Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
- Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
- Auto: 2x Golf
- Silnik: 2x +
Passat B5FL "sdi" vs. Vectra B 2.5 V6 Irmscher
Kowal_ gratki. Ciekawe jakby to z miejsca wyglądało
Chyba wina źle dobranych przełożeń. Nieraz tak jest, że auto ma słabszy jakiś biegmonopolowy pisze:Jak "skrzynia może być kiepska, a w szczególności trójka"?
Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
- Kowal_
- płk Gleba
- Posty: 1732
- Rejestracja: ndz mar 19, 2006 00:06
- Lokalizacja: Gliwice
- Auto: VW Passat CC
- Silnik: CCZA
Passat B5FL "sdi" vs. Vectra B 2.5 V6 Irmscher
Ponoć zamula, nie miałem nigdy do czynienia z tym motorem, ale zmieniają skrzynie żeby to odpychało się lepiej
330KM/450Nm
-
- Użytkownik
- Posty: 463
- Rejestracja: pt gru 12, 2008 00:20
- Lokalizacja: Warszawa
Passat B5FL "sdi" vs. Vectra B 2.5 V6 Irmscher
Tyloma autami człowiek jeździł i jakoś nigdy na to uwagi nie zwróciłem, w takim razie inż. opla musieli nieźle dać ciała Inna sprawa że wyznawcy opla to są nieźli fanatycy, kiedyś kolega miał omegę kombi 2,5 V6 i też uważał je za najszybsze auto na ziemi, do czasu aż stanęliśmy na kresce (wtedy bujałem się AFNem z softem i turbo awx). Po przegranej zaczął opowiadać że z Lotusem Omegą nie miałbym szans
Moja golfina:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=367797
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=367797
Re: Passat B5FL "sdi" vs. Vectra B 2.5 V6 Irmscher
Ladny wynik, pamietam ze meczylem sie z vectra b 2.2 16v- ona 147KM, ja 146KM ale w lzejszej budzie(leon) tak, ze gratuluje bo tak na sucho stawialbym, ze vectra zmiazdzy paska
Focus RS mk3 Nitrous Blue
- Kowal_
- płk Gleba
- Posty: 1732
- Rejestracja: ndz mar 19, 2006 00:06
- Lokalizacja: Gliwice
- Auto: VW Passat CC
- Silnik: CCZA
Passat B5FL "sdi" vs. Vectra B 2.5 V6 Irmscher
Kumpel auta nie ogarnia, ale i tak bym dostał bo jeździ na 16" (205/55), Ja mam 15" i 195/65. Startowanie z taką gumą u mnie to jest śmiech na sali, bardziej gładki asfalt i esp dusi do końca drugiego biegu. Dlatego wyścig z rolki bo ja nie mam trakcji, a on nie umie startować.kwadrat pisze:Kowal_ gratki. Ciekawe jakby to z miejsca wyglądało
Nie tyle dać ciała co zmontować skrzynię nastawioną na komfort na trasie. V6 + niskie obroty przy prędkościach 130-140km/h to kultura, komfort jazdymonopolowy pisze:Tyloma autami człowiek jeździł i jakoś nigdy na to uwagi nie zwróciłem, w takim razie inż. opla musieli nieźle dać ciała
330KM/450Nm
-
- Użytkownik
- Posty: 463
- Rejestracja: pt gru 12, 2008 00:20
- Lokalizacja: Warszawa
Passat B5FL "sdi" vs. Vectra B 2.5 V6 Irmscher
Kowal_, u siebie w MKIV mam vmax (około)
1-40
2-80
3-120
4-160
i tak dalej. Mówiąc że ma kiepską trójkę myślę o sytuacji gdzie np. u mnie na 3 zamiast jechać 120 mogę max 100 albo 140, po prostu nierównomierne rozłożenie przełożeń. Długa skrzynia komfortowa na trasy a "*#cenzura#*" jednego biegu to dwie różne rzeczy
1-40
2-80
3-120
4-160
i tak dalej. Mówiąc że ma kiepską trójkę myślę o sytuacji gdzie np. u mnie na 3 zamiast jechać 120 mogę max 100 albo 140, po prostu nierównomierne rozłożenie przełożeń. Długa skrzynia komfortowa na trasy a "*#cenzura#*" jednego biegu to dwie różne rzeczy
Moja golfina:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=367797
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=367797
- Kowal_
- płk Gleba
- Posty: 1732
- Rejestracja: ndz mar 19, 2006 00:06
- Lokalizacja: Gliwice
- Auto: VW Passat CC
- Silnik: CCZA
Passat B5FL "sdi" vs. Vectra B 2.5 V6 Irmscher
monopolowy, tak u mnie wygląda 40-140
" onclick="window.open(this.href);return false; wychodzi ~12 sekund
tutaj " onclick="window.open(this.href);return false; ~14 sekund, trójkę wrzuca przy 110, ja już wtedy zaczynam szukać czwórki
" onclick="window.open(this.href);return false; wychodzi ~12 sekund
tutaj " onclick="window.open(this.href);return false; ~14 sekund, trójkę wrzuca przy 110, ja już wtedy zaczynam szukać czwórki
330KM/450Nm
-
- Użytkownik
- Posty: 463
- Rejestracja: pt gru 12, 2008 00:20
- Lokalizacja: Warszawa
Passat B5FL "sdi" vs. Vectra B 2.5 V6 Irmscher
Po prostu skrzynia relatywnie dłuższa (bo bezwzględnie to Ty w dieslu masz dłuższe przełożenia), nie jest kwestia "kiepskiej trójki" tylko po prostu cała skrzynia ciągnie dłużej. Taka specyfika auta, nie można mówić że jeden bieg jest gorszy od drugiego. Zobacz że prędkość obrotowa po zmianie biegu schodzi do podobnego poziomu przy 1-2 i 2-3. Dłuższa skrzynia i tyle, z kiepską trójką nie ma nic wspólnego
Moja golfina:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=367797
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=367797
Passat B5FL "sdi" vs. Vectra B 2.5 V6 Irmscher
Kowal_, Bedzie okazje stane z Tobą, Wandal dostał po dupie, ty masz troszkę wiecej kucyków od niego chętnie zobacze co potrafi
Passat B5FL "sdi" vs. Vectra B 2.5 V6 Irmscher
Wyznawcy opla to maniacy, Fałweja tez maniacy, jak i bmw, więc wszyscy to maniacy. X25 silnik fajny jest, kulturalny ssak ale moment ma benzyniaka, więc ten kill był oczywisty, masz prawie dwa razy więcej momentu
Mnie zawsze zastanawia dlaczego fani diesla nie zmierzą się z uturbionym benzyniakiem ++++ w tej samej pojemności...he, wtedy by się działo
Mnie zawsze zastanawia dlaczego fani diesla nie zmierzą się z uturbionym benzyniakiem ++++ w tej samej pojemności...he, wtedy by się działo
- Kowal_
- płk Gleba
- Posty: 1732
- Rejestracja: ndz mar 19, 2006 00:06
- Lokalizacja: Gliwice
- Auto: VW Passat CC
- Silnik: CCZA
Passat B5FL "sdi" vs. Vectra B 2.5 V6 Irmscher
to nie są moje słowa, kolega tak przekazał, nie wiem co dokładnie miał na myślimonopolowy pisze:nie jest kwestia "kiepskiej trójki"
też dostanę, masz przynajmniej 200kg mniej.Hz pisze:Kowal_, Bedzie okazje stane z Tobą, Wandal dostał po dupie, ty masz troszkę wiecej kucyków od niego chętnie zobacze co potrafi
bajki o magicznym momęcie to nie mi opowiadać..Jaworess pisze:kulturalny ssak ale moment ma benzyniaka, więc ten kill był oczywisty, masz prawie dwa razy więcej momentu
330KM/450Nm
-
- Użytkownik
- Posty: 463
- Rejestracja: pt gru 12, 2008 00:20
- Lokalizacja: Warszawa
Passat B5FL "sdi" vs. Vectra B 2.5 V6 Irmscher
A co do uturbionych - stawałem z octavią 1.8T po sofcie Kolega dostał 400zł i 10pkt za tego killa
Moja golfina:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=367797
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=367797
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości