turbo z ATD DO ALH
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
turbo z ATD DO ALH
ja uważam jak wesol ,jak wstawialem do afn-a turbine od awx-a gt1749va to nawet lepiej sie budzila niz orginalna vnt 15 i robilem to kilkukrotnie w afn-ach i ajm-ach ,wiec troche nie rozumiem dlaczego od arl ma takiego laga i dlaczego nie możesz wrócic do pozycji którą miałeś skoro ruszyles dwa obroty to teraz przestaw ją o dwa , i ciekawe czy tuner zmieni ci az tak mape zeby wstawala od 1800
turbo z ATD DO ALH
nie wiem nie znam sie na tym mam przygotowany juz czujnik 3 bar też będzie montowany czytam teraz po forach że po wymianie turba na wieksze jest lag ale chyba nie taki duży...???
może coś z podciśnieniem >?
może coś z podciśnieniem >?
turbo z ATD DO ALH
pisze Ci ze sam robilem pare zamian i nic takiego sie nie dzieje -jak lag od dolu , jak bys wstawil naprwde duze turbo gt22 to jest to mozliwe ale dlatego ze ma duzo wieksza czesc gorącą a te turbiny gt1749v. to roznia sie strona zimna i wirnikiem dlatego z punktu widzenia mechaniki to powinny wstawac tak samo z dolu ,ja bym sprawdził vacumetrem podcisnienie wychodzace z vacupompy dalej przed n75 i za i wtedy bedziesz mial jasnosc czy to podcisnienie
turbo z ATD DO ALH
lag jest masakryczny kolego. Ja u siebie ma turbo ASZ w AUY i w BS wchodzac w test turbiny to cisnienie mam na off mniejwiecej 990 mBar czyli prawie atmosferyczne a na ON kiedy turbina ma pompowac na maxa przy tym tescie mam ponad 1200 mBar czyli skok o jakies 240 mBar. Wszytsko to sie dzieje przy obrotach 1407 obr/min. A to wszystko przy statycznych gdzie nie ma takiego podlania bo to tylko test.
ZObacz co sie dzieje jak startujesz z prawie samego dołu z pedalem gazu w podlodze- jak wstaje suszarka: TO ze po programie nie ma tu nic do tego bo wstawalo tak samo przed programem tyl ze nie dmuchalo na 2400 mbar a na 2200 mbar maksymalnie
http://vaglog.rtnet.pl/wesol-paw_102661.html
ZObacz co sie dzieje jak startujesz z prawie samego dołu z pedalem gazu w podlodze- jak wstaje suszarka: TO ze po programie nie ma tu nic do tego bo wstawalo tak samo przed programem tyl ze nie dmuchalo na 2400 mbar a na 2200 mbar maksymalnie
http://vaglog.rtnet.pl/wesol-paw_102661.html
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
turbo z ATD DO ALH
odzim,
ale to jest turbina od arl gt1749vb a nie gt1749v a zresztą nie wiem czy to ma znaczenie dziwne to że turba w w ogóle nie słychać jak się jedzie jak się jest w BS to skacze z 945 do 955 tylko o 10 zauważyłem że na postoju jak dodaje gazu to w 11 bloku spada ciśnienie nawet do 930 podczas gazowanie dopiero jak da cie mu wiecej gazu to przekroczy to 900 ale kurdę podciśnienie mogło tak nagle siąść przecież przed wczoraj stare turbo normalnie chodziło...
ale to jest turbina od arl gt1749vb a nie gt1749v a zresztą nie wiem czy to ma znaczenie dziwne to że turba w w ogóle nie słychać jak się jedzie jak się jest w BS to skacze z 945 do 955 tylko o 10 zauważyłem że na postoju jak dodaje gazu to w 11 bloku spada ciśnienie nawet do 930 podczas gazowanie dopiero jak da cie mu wiecej gazu to przekroczy to 900 ale kurdę podciśnienie mogło tak nagle siąść przecież przed wczoraj stare turbo normalnie chodziło...
turbo z ATD DO ALH
napisałem gt1749v. czyli wszystkie,
było ok a teraz nie jest - jak najbardziej przeciez wyjmowanie i wkładanie podnsi ryzyko ze cos zle jest zalozone
było ok a teraz nie jest - jak najbardziej przeciez wyjmowanie i wkładanie podnsi ryzyko ze cos zle jest zalozone
turbo z ATD DO ALH
ha, wlasnie ma u siebie program lajtowny by oszczedzac dwumas i półośki( przeguby wewnetrzne)
Tak jak z kolegą piszemy to czy to jest turbo V czy VA czy VB nie am wielkigo znaczenia- czesc goraca tu gdzie spaliny napedzaja wirnika jest taka sama. Róznica jest w czesci zimnej- sprezajacej powietrze- poporstu wirnik jest o kilka milimetrow wiekszy.
Umnie z dolu jest prawie nic neilizniete a jedynie troszje w srodku no i dalej jest juz tak jak byc powinno czyli tyle zeby nie bylo dymu za autem i odpoweidni niuton i moc.
Tak jak z kolegą piszemy to czy to jest turbo V czy VA czy VB nie am wielkigo znaczenia- czesc goraca tu gdzie spaliny napedzaja wirnika jest taka sama. Róznica jest w czesci zimnej- sprezajacej powietrze- poporstu wirnik jest o kilka milimetrow wiekszy.
Umnie z dolu jest prawie nic neilizniete a jedynie troszje w srodku no i dalej jest juz tak jak byc powinno czyli tyle zeby nie bylo dymu za autem i odpoweidni niuton i moc.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
turbo z ATD DO ALH
3 obroty w skrócona
http://vaglog.rtnet.pl/dominiklach_113731.html" onclick="window.open(this.href);return false;
coś jest nie halo tylko co...?
http://vaglog.rtnet.pl/dominiklach_113731.html" onclick="window.open(this.href);return false;
coś jest nie halo tylko co...?
Re: turbo z ATD DO ALH
Sluchaj, a ty to turbo to rozbierales czy tylko odrazu zalozone zostalo do auta. Mozliwe przyczyny ze tka pozno wstaje to tak:
1 na wirnikach sa wywiniete łopatki
2 turbo regenrowane i jest nieudolnie zrobione a sam wirnik chodzi ciezko na ułożyskowaniu( na tulejach)
3 obudowa muszli goracej jest od VB a koras jest od VA lub V co wiadomos kutkuje ze jest nieszczleność bo lopatki musza byc przy samej muszli.Czyli walek ze strony sprzedajacego.
Mom zdnaiem turbo na stól i bedziesz wiedzial na czym stoisz.
1 na wirnikach sa wywiniete łopatki
2 turbo regenrowane i jest nieudolnie zrobione a sam wirnik chodzi ciezko na ułożyskowaniu( na tulejach)
3 obudowa muszli goracej jest od VB a koras jest od VA lub V co wiadomos kutkuje ze jest nieszczleność bo lopatki musza byc przy samej muszli.Czyli walek ze strony sprzedajacego.
Mom zdnaiem turbo na stól i bedziesz wiedzial na czym stoisz.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
turbo z ATD DO ALH
wyczyściłem geometrie przed montażem ale nie było nagaru w środku wszystko płynnie chodziło łopatki są w idelanym stanie zero luzów wyglądem jak nówka jedynie moją gruszkę dałem ale tuner mi pompką ustawił turbo przed zakupem sprawdzałem tam gdzie turbo renenerują próba czy nie puszcza oleju i nic wszystko super wyszło a odnoście regeneracji nie wiem jak poznać na ośće od strony zimnej jest czerwony slad od markera
turbo z ATD DO ALH
wszystko jasne...
turbo okazało się być regenerowane niestety z turbawkami z arl jest problem bo nie ma części zamiennych i przeważnie wkładają wirnik laguny i tak jest i tu także te turba po regeneracji po prostu tak mają...
turbo okazało się być regenerowane niestety z turbawkami z arl jest problem bo nie ma części zamiennych i przeważnie wkładają wirnik laguny i tak jest i tu także te turba po regeneracji po prostu tak mają...
turbo z ATD DO ALH
zawsze i wszędzie pisze że regeneracja to zło nie na darmo garrett wycofał orginalne częsci zamienne ,ciezko ci bedzie na tym turbulum jezdzic od 2500 to jest super lag i tak naprawde to teraz to tylko na kreske możesz sie ustawiać a nie sprawnie sie poruszać ,pozdrawiam
turbo z ATD DO ALH
byłem na korekcie turbo staje 2400 i tak lipa 139 koni tylko wypluł lipa turbo do sprzedania pójdzie kupie za to z asz i 216 a w aukcji napisze że po regeneracji i nic nikt mi nie zrobi dzwoniłem do kilku zakładów co to robią i każdy mówi że z arl jest problem bo nie ma części zamiennych i zawsze gorzej chodzą
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 135 gości