Świst przy zmianie biegów golf IV 110km

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

kustra
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: pn gru 03, 2012 18:06

Świst przy zmianie biegów golf IV 110km

Post autor: kustra » pt lut 01, 2013 10:09

Hmm, a myślicie, że jakiś Janusz czy Andrzej z warsztatu da radę coś takiego zrobić? Bo w sumie, jeśli mam dać tą stówę, czy dwie i nie stresować się to wolę tą opcję :)
Chyba nie jest to, aż tak skomplikowane, żeby lokalni fachowcy (sprawiają wrażenie solidnych) coś zepsuli, co?



Awatar użytkownika
Przemek482
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: ndz gru 25, 2011 13:40
Lokalizacja: Lublin

Świst przy zmianie biegów golf IV 110km

Post autor: Przemek482 » pt lut 01, 2013 14:56

Jak wolisz taka opcje to twoja wola hehe Poradzic powininen sobie bo to takie trudne nie jest ps. napisz pozniej ile skasowali.



adam aa22
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 166
Rejestracja: pt lis 17, 2006 13:40
Lokalizacja: Pajęczno
Kontakt:

Świst przy zmianie biegów golf IV 110km

Post autor: adam aa22 » pn lut 04, 2013 20:57

Ja podzielam zdanie kolegi mgralien. W moim ASV po opróżnieniu kata pojawił się dokładnie taki sam objaw tylko może nie tak glosno jak na filmie i na pewno tak nie dymi :grin:
Po kilku miesiącach od opróżnienia kata i tak musiałem turbo przeczyścić. Wirnik też przemyłem solidnie, tylko żebyś czasem nie próbował go skrobać albo papierem czyścić bo straci wyważenie. Po włożeniu przeczyszczonej dmuchawki lekkie gwizdanie jakie było takie jest, także nie radzę wyciągać turbiny jeśli sztanga się nie przycina i logi grupy 011 są ok. Daremna robota..



Awatar użytkownika
Przemek482
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: ndz gru 25, 2011 13:40
Lokalizacja: Lublin

Świst przy zmianie biegów golf IV 110km

Post autor: Przemek482 » wt lut 05, 2013 15:31

lekkie bedziesz ale zobacz na filmiku ze jak spadja obroty jest sofa jak trzeba tkaiego czeogs nie powinno byc ,wiadomo ze bez kata delikatnie ja slychac ale bez przesady,kata tez nie mama i wiem jak jest



Awatar użytkownika
halun1980
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: pn lip 13, 2009 13:24
Lokalizacja: Święta Katarzyna-Wrocław

Świst przy zmianie biegów golf IV 110km

Post autor: halun1980 » czw lut 07, 2013 20:16

Witam, a czy jesli mam kata a auto wlasnie tak samo swiszczy i zaczelo glosniej chodzic jakbym mial dziure w dolocie(wszystko stalo sie w tym samym czasie)to czy to znaczy ze kat sie posypal, ma dziure?



Awatar użytkownika
Przemek482
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: ndz gru 25, 2011 13:40
Lokalizacja: Lublin

Świst przy zmianie biegów golf IV 110km

Post autor: Przemek482 » czw lut 07, 2013 21:50

jesli chodzi o kata to tam w nim dziura to sie nie zrobi jedynie moze sie zapchac a dziura jak jzu to w samej obudowie czy tam na rurach gdzie moze sie zrobic,najlepiej to wejsc pod auto odpalic i obadac sprawe czy wydech puszcza :hmm:



kustra
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: pn gru 03, 2012 18:06

Świst przy zmianie biegów golf IV 110km

Post autor: kustra » ndz lut 10, 2013 15:08

Jadę w tym tyg zrobić logi i się wszystko wyjaśni. Jest chyba brak mocy, "siłowałem" się z passatem b5fl 105km i byliśmy na równi, czego chyba nie powinno być :| ?



Awatar użytkownika
Przemek482
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: ndz gru 25, 2011 13:40
Lokalizacja: Lublin

Świst przy zmianie biegów golf IV 110km

Post autor: Przemek482 » pn lut 11, 2013 01:10

No raczej nie powinno, chyba ze ma zmotane cos w stylu wirus itp. no ale z drugiej strony to roznica mrnych 5 koni to rewelacji nie bedzie znacznej tak ze nie ma co brac pod uwage za bardzo , calkiem padaka by byla jak by objechal cie 90 konnym to wtedy jak najbardziej :hmm: a zobacz czy kierownice w turbo nie sa zapieczone poruszaj palcem za sztange czy ladnie chodiz bez przycinania i odbija na swoje miejsce. to juz bedzie cos troche wiadomo bo reszta to juz tylko logi dynamiczne zostaja zeby cos stwierdzic :hmm:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 117 gości