OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
Moderatorzy: G0 Karcio, zlos, VIP
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
Ja waliłem w golfie 2.8 na seryjnym sprzęgle od R32 z odcinki cały sezon przy mocy ok 500km i plus 600nm i tak ponad 20tyś działało do końca sprawnie, a potem zastąpił je helix.
www.proturbo.com.pl
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
Ściągał ktoś w 2.0 TFSI kolektor dolotowy ? Jestem ciekawy ile tam zbiera się syfu na kanałach i zaworach.
Niby w turbo się nie osadza ale w to nie wierzę...
Tutaj jest tego sporo:
http://www.vwclub.co.za/phpbb3/viewtopi ... &p=1657020" onclick="window.open(this.href);return false;
Niby w turbo się nie osadza ale w to nie wierzę...
Tutaj jest tego sporo:
http://www.vwclub.co.za/phpbb3/viewtopi ... &p=1657020" onclick="window.open(this.href);return false;
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
Typowe dla TFSI, jednak nikomu nie udało się podnieść mocy tylko czyszcząc doloty...
TFSI ma bogate AFR, więc niedopałki wachy są normą. GTI/R20 potrafi bardzo ładnie zadymić z wydechu nawet pomimo 2 restrykcyjnych katalizatorów
TFSI ma bogate AFR, więc niedopałki wachy są normą. GTI/R20 potrafi bardzo ładnie zadymić z wydechu nawet pomimo 2 restrykcyjnych katalizatorów
Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
No ale paliwo to już jest temat w komorze spalania, a na kanałach i zaworach osadza się olej i jego pochodne, pochodzący z odmy. Ja tam w TFSI wyczyszczę od razu tak samo jak to robiłem w R36. Zawsze to pewniej będę się czuł, że zrobiłem wszystko na 100%. A ten TFSI, którego grzebię ma już 130 tys przelotu. Zresztą porobię fotki i wkleję.
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
130 kilo na TFSI to słuszna cyferka
Czyszczenie to i ja mam w genach, doceniam
Czyszczenie to i ja mam w genach, doceniam
Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
Taki standard robię czyli duży IC, wydech 3 cale, wydajny dolot i liczę na 340-360KM w tym aucie (Leon Cupra, manual). Więcej chyba nie da rady bez wydajniejszej pompy wysokiego ciśnienia.
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
W R20 360-370 koni na OEM pompie paliwa to był maks. Ale o ile wiem to i turbina też się wtedy kończyła... Ponoć dałoby radę parę koni więcej, ale dużym kosztem wytrzymałości.Passat944 pisze:Taki standard robię czyli duży IC, wydech 3 cale, wydajny dolot i liczę na 340-360KM w tym aucie (Leon Cupra, manual). Więcej chyba nie da rady bez wydajniejszej pompy wysokiego ciśnienia.
Nie mogłem się powstrzymać:
Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
Nie wiem czy ktoś odnotował historyczny powrót VW do WRC czyli zwycięstwo Polo R WRC w Rajdzie Szwecji. Za kierownicą francuz Sebastien Ogier, w chwili obecnej lider klasyfikacji przed Loebem:
Dla miłośników, chyba jedyny rajdowy zaklatkowany Golf R na świecie, tegoroczne zapoznanie na rajdzie Monte Carlo, od 1.38 jest Golf (za kierownicą Andreas Mikkelsen):
[youtube][/youtube]
Dla miłośników, chyba jedyny rajdowy zaklatkowany Golf R na świecie, tegoroczne zapoznanie na rajdzie Monte Carlo, od 1.38 jest Golf (za kierownicą Andreas Mikkelsen):
[youtube][/youtube]
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
Jest R32
BYŁ: GOLF MKVII R 2.0 DSG 2015 STG 2
BYŁ: Audi S3 8V1 S-Tronic 2014
był: Golf R 2.0 DSG STG 3 by CS
BYŁ: GOLF MKVII R 2.0 DSG 2015 STG 2
BYŁ: Audi S3 8V1 S-Tronic 2014
był: Golf R 2.0 DSG STG 3 by CS
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
Jeśli będzie mieć cenę golfa R plus koszt podniesienia mocy na 360 kunia to będzie mieć spore zainteresowanie; ale wiemy, że mesiowe AMG fury wycenia się wg widzimisia...LEWART pisze:nowa klasa-A 45 AMG
Anyway: brawa dla AMG za zrobienie męskiego silnika z 2 litrów.
Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
AMG dorównało do poziomu CompSportu. 2.0 360km i 450Nm tak samo jak w CDLzlos pisze:Anyway: brawa dla AMG za zrobienie męskiego silnika z 2 litrów.
Jest R32
BYŁ: GOLF MKVII R 2.0 DSG 2015 STG 2
BYŁ: Audi S3 8V1 S-Tronic 2014
był: Golf R 2.0 DSG STG 3 by CS
BYŁ: GOLF MKVII R 2.0 DSG 2015 STG 2
BYŁ: Audi S3 8V1 S-Tronic 2014
był: Golf R 2.0 DSG STG 3 by CS
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
Widział ktoś gdzieś gadżety R32 typu smycze, kubki, koszulki itp w jakiś sklepach czy na aukcjach ?
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
Passat944 Sam mozesz sobie zamowic wybierajac kolor, styl lub obrazek Twojego R. Ja tak robilem I jestem zadowolony. Wybór w necie duży: kubki, smycze, naklejki, ramki pod tablice itp
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
ja na allegro kiedyś kupiłem koszulkę z logo R32.
www.proturbo.com.pl
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości