Gaśnie po ruszeniu wiązką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

pawlitoooo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: sob lip 03, 2010 20:11
Lokalizacja: Pruszków

Gaśnie po ruszeniu wiązką

Post autor: pawlitoooo » śr lut 06, 2013 14:52

Witam serdecznie posiadam golfa 3 1.8 AAM 97r. i dzisiaj zauważyłem że podczas włączonego silnika po ruszeniu tą wtyczką bądź wiązką auto zgasło i było słychać jakieś cykanie. Wiązka zaznaczona jest na zdjęciu po prawej stronie. Mam pytanie czy to coś to jest wtyczka rozkręcana z przewodami czy te przewody są połączone przeztą wtyczke na stałe. 2 pytanie czy jeżeli przewód odmy zaznaczony na górze czerwonym kołkiem jest popękany i dziurawy to czy ma to wpływ na pracę silnika? przepraszam za jakość zdjęcia gdyż tylko takie udało misię znaleść w internecie. Pozdrawiam Obrazek



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Gaśnie po ruszeniu wiązką

Post autor: rysiektr » pt lut 08, 2013 19:23

Ta wiązka co zaznaczyłeś, to główna wiązka silnika, może jest źle zakręcona albo któryś kabel się przełamał, jak odma jest dziurawa to silnik może nie równo pracować bo będzie zasysał "lewe" powietrze


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

pawlitoooo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: sob lip 03, 2010 20:11
Lokalizacja: Pruszków

Gaśnie po ruszeniu wiązką

Post autor: pawlitoooo » pn lut 11, 2013 22:17

Dziękuje Ci kolego bardzo serdecznie za odpowiedź, widze że strasznie mało chętnych do pomocy, a chodziło mi tylko o podpowiedź chociażby taką jak Twoja. Co do tej wiązki to jest ona skręcana jak śruba? czyli można ją rozkręcić i skręcić potem? a czu można np. napsikać tam we styki ISOLu? i skręcić spowrotem? i jeszcze jedno pytanie odnośnie tej odmy, czy jesteś pewien że przy tych dziurach silnik łapie lewe powietrze i ma to wpływ na pracę silnika? bo właśnie prubuje wyeliminować problem delikatnych nierównych prac silnika. Jest to bardzo delikatne ale daje się odczuć. Wymieniłem już świece, przewody, kopółkę, palec, przewód gumowy pomiędzy serwo a kolektorem bo był pęknięty a problem jest dalej dlatego zapytałem odnośnie tej odmy. Pozdrawiam i dziękuje jeszcze raz.



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Gaśnie po ruszeniu wiązką

Post autor: rysiektr » pn lut 11, 2013 23:11

Wiązka jest łączona na silniku na takim okrągłym zakręcanym złączu, jak złapiesz za to złącze i przekręcisz to ją rozepniesz. Możesz tam napsikać jakiegoś WD 40.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Gaśnie po ruszeniu wiązką

Post autor: jeryk10 » wt lut 12, 2013 09:38

sprawdź waz gumowy od serwa który jest przy kolektorze ssącym lubi pękać i silnik pracuje nie równo pęknięta odma w tym silniku nie odgrywa aż takiej roli zęby silnik miał nierówne obroty


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

pawlitoooo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: sob lip 03, 2010 20:11
Lokalizacja: Pruszków

Gaśnie po ruszeniu wiązką

Post autor: pawlitoooo » wt lut 12, 2013 18:31

Dzięki Panowie za podpowiedzi co do wężyka to właśnie pisałem, że wymieniłem bo był pęknięty ale to nic nie dało. :( pozdrawiam.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk3 (1991- 1997)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości