[MK3] Wymiary bolca w pompie wtryskowej 1.6 TD

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pn sie 14, 2006 00:15

http://cgi.ebay.de/Golf-2-3-TD-Tuning-S ... dZViewItem

tu tez mozna kupic jak kogos interesuje


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
Dj Darecki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2252
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
Lokalizacja: NEB-raska
Kontakt:

Post autor: Dj Darecki » pn sie 14, 2006 00:25

rutek pisze:pret stalowy fi 12
hmm drogie te pręty stalowe :)
rutek pisze:przerobka zwyklego pina
Raczej ta opcja odpadnie bo i tak ciężko bedzie dostać takiego :(
rutek pisze:czy mam rozumiec ze boost-pin z 1.6 to "okrojona" wersja 1.9
raczej bosta z 1.9 okroili z większej mocy heheh

Pozdro


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]


[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]

rutek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: pn lip 17, 2006 11:42
Lokalizacja: Breslau

Post autor: rutek » pn sie 14, 2006 07:21

" hmm drogie te pręty stalowe :)"
kwasiak fi 12 wcale tani nie jest, niestety. innej sali nie ryzykowalbym. ew dobrej klasy nierdzewka.

[ Dodano: 14 Sie 2006 09:07 ]
tak to mogloby wygladac po wstepnym wymiarowaniu. pytanie tylko co ma byc na dole. kompletnie nie wiem jak wyglada dolna czesc pina. jaki gwint? jakiej dlugosci? z tego co widze to jest tam chwyt do klucza na dole ale nie wiem czy w formie podkladki czy jest to jednolita czesc pina?
Obrazek


"Skoro w człowieku liczy się przede wszystkim wnętrze,
to czemu w Playboy'u nie drukują zdjęć rentgenowskich?"

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pt sie 25, 2006 16:32

fotka pinu z profilu znaleziona na vwdiesel.net:

Obrazek

moj jest jakby troche inny:

Obrazek

a tutaj "tuningowy" z niemieckiego e-baya:

Obrazek


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » pt sie 25, 2006 17:05

BTW
rutek pisze:" hmm drogie te pręty stalowe :)"
kwasiak fi 12 wcale tani nie jest, niestety. innej sali nie ryzykowalbym. ew dobrej klasy nierdzewka.
dobrej klasy nierdzewka to 4H13 i zahartowana do 50HRC
lub magiczna o oznaczeniu w wersji amerykańskiej 440 C (b.droga) w polskim oznaczeniu chyba jakoś H18, mozna ja
zahartować do 60HRC i mamy wtedy najlepszą stal nierdzewną (ale cięzko jest zahartować bez jej uszkodzeń,
materiał musi być stosownie gruby żeby było z czego zerbać wtedy byłaby lepsza od tzw. hirurgicznej ! :-)

[ Dodano: Pią Sie 25, 2006 17:07 ]
czy ktoś już robił i wytoczył sobie to co trzeba ?
Ostatnio zmieniony pt sie 25, 2006 18:37 przez RobertP, łącznie zmieniany 1 raz.



rutek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: pn lip 17, 2006 11:42
Lokalizacja: Breslau

Post autor: rutek » pt sie 25, 2006 18:13

fajosko ze ktos sie tym zainteresowal.
1. ktos moze podac jaki jest rodzaj i mniej wiejej dlugosc gwintu?
2. jaki jest cel umieszczenia stozka mimosrodowo? czy ten mimosrod jest konieczny? jesli nie to bardzo uprosciloby to obrobke.
2. ile osob chcialoby cos takiego miec? jak zbierze sie kilka (tak z 5-6) to koszty beda znosne. jak bede wiedzial ile, to skocze i sie popytam. versja pro (ze stozkiem mimosrodowym) musialaby byc robiona na obrabarce cyfrowej, a co za tym idzie bylaby drozsza, jesli natomiast przesuniecie stozka nie jest wymagane to mozna to pyknac na zwyklej tokarce a wtedy to juz tylko problem z materialem (stal narzedziowa).


"Skoro w człowieku liczy się przede wszystkim wnętrze,
to czemu w Playboy'u nie drukują zdjęć rentgenowskich?"

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pt sie 25, 2006 18:25

jak juz robic to wersje "pro" wtedy przyda sie tez do 1.6 ;) poza tym takie boost piny sa jeszcze w pompach innych aut, peugeoty, fiaty ducato i.t.p


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » pt sie 25, 2006 18:36

rutek pisze:to mozna to pyknac na zwyklej tokarce a wtedy to juz tylko problem z materialem (stal narzedziowa).
jeśli chodzi o narzędziewe stale to
WCL-ka(narzędziowa do pracy na gorąco)koło 35zł/kg, a wcale nie jest ani nierdzewna, ani najdroższa więc nie robiłbym z takiej bo będzie rdzewieć
jest jeszcze powszechnie dostępna ST3SX- zwykła "marchew" jak mówią mechanicy
ale też kicha bo rdzewieje :(

[ Dodano: Pią Sie 25, 2006 18:40 ]
rutek pisze:versja pro (ze stozkiem mimosrodowym) musialaby byc robiona na obrabarce cyfrowej,
jest troszkę takich firm co to robią i wcale nie jest aż tak drogo (w Olsztynie znam 2)
ale jakby się dowiedzieli co to jest i do czego to ma służyć to pewnie by skasowali ;-)



Awatar użytkownika
wrubciu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: pn lip 10, 2006 20:43
Lokalizacja: okolice Chojnic
Kontakt:

Post autor: wrubciu » pt sie 25, 2006 19:44

rutek,
rutek pisze:jaki jest cel umieszczenia stozka mimosrodowo? czy ten mimosrod jest konieczny?
konieczne może i nie jest ale obracajac BOOST PINa można go ustawic raz mniej a raz bardziej pochylonym "zboczem" i moża tez w ten sposób płynnie regulowac czy dawka ma sie zwiekszac delikatnie czy bardziej agresywnie i ustawic według uznania.
Tak mi sie wydaje na "chłopski rozum" jak by co to mnie poprawcie.

[ Dodano: 29 Sie 2006 23:44 ]
Widze że nic nowego sie nie ruszyło w temacie, dzis z samej ciekawosci rozkrecilem sobie membrane na pompie. no zastałem to co sie spodziewałem, prosty boost pin bez stozka, ale przynajmniej wiem że działa ta cała membrana bo przynajmniej jest rysa na bolcu :D Co prawda kiedys maiłem ochote zeszlifowac troche ten bolec ale jak zobaczyłem to na wlasne oczy to chyba to by byla troche precyzyjna robota jak na zwykla szlifieke kątowa i trzeba bedzie sie rozglądac za innym boost pinem.
Czy ktos juz gadał z jakims tokarzem??? Ja postaram sie na dniach opytac ile by koszkowal taki materiał na bolec ale znajomy tokarz nie bedzie mogł raczej zrobic minosrodu i bolec bedzie musiał by symetryczny. :-(
Poniżej fotki jak to u mnie wygląda, moze na cos komus przyda..... :)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » śr wrz 06, 2006 23:51

kilka ciekawych boostpinów:

Obrazek


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
wrubciu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: pn lip 10, 2006 20:43
Lokalizacja: okolice Chojnic
Kontakt:

Post autor: wrubciu » czw wrz 07, 2006 10:38

No ciekawe te BOOST PINy
A ja powiem tyle: niech sie dzieje co chce pręt kwasoodporny już mam i zaraz jade do tokarza i niech toczy..... Bedzie wyglądał mnie wiecej jak ten trzeci od lewej. Ryzyk fizyk zobaczymy jak to wyjdzie. :bajer:



Awatar użytkownika
wojtaz83
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: pn maja 08, 2006 07:39
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: wojtaz83 » czw wrz 07, 2006 11:28

ja mam w swoim 1.9td ten 2 od lewej do szlifniecia jest :( bo jak sami widzicie nie jest w stozek tylko ma dwie plaszczny wychylenia lipa ale tyle dobrze ze asymetryczny. A tak na marginesie te dwa od prawej to chyba samorobki :)



Awatar użytkownika
wrubciu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: pn lip 10, 2006 20:43
Lokalizacja: okolice Chojnic
Kontakt:

Post autor: wrubciu » czw wrz 07, 2006 12:03

No i lipa, byłem u tokarza, a ten mnie odprawił z kwitkiem......może za bardzo mu sie nie chciało robic :chytry: ale powiedzaił że pret kwasoodporny bedzie za miekki na takie coś....hmmmm moze ma i racje ja sie za bardzo na metalach nie znam, ale z drugiej strony pytam sie was wszystkich czy ten BOOST PIN przenosi aż tak wielkie obciażenia, że musi byc aż tak twardy ???? Cy ten mały bolec co robi tą ryse mocno na niego naciska że pret kwasoodporny tego nie wytrzyma???
Co o tym myślicie????
A tak na marginesie mi sie wydaje, ze te wszystkie na zdjeciu to samoróbki tylko niekture troche lepsze......



RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » czw wrz 07, 2006 15:18

wrubciu pisze:No i lipa, byłem u tokarza, a ten mnie odprawił z kwitkiem......może za bardzo mu sie nie chciało robic :chytry: ale powiedzaił że pret kwasoodporny bedzie za miekki na takie coś....hmmmm moze ma i racje ja sie za bardzo na metalach nie znam
a wiesz z jakiej stali kwasoodpornej ten pręcik ? jaki symbol ma ta stal , dowiedz sie ?
jaki kawałek tego pręta jest (jakie ma wymiary) ile waży mniej wiecej ?
pewnie masz najzwyklejszą polską lub francuską ... (obie niezbyt markowe) :-)
jak pisałem najlepszą inajtwardszą stalą nierdzewną jest w oznaczeniu amerykańskim 440C (6kg blacha kosztuje 350$) i nie jest łatwa do zdobycia w Polsce !
jeszcze jest dobra kwasówka w odcieniu szarym ale symboliki nie znam (wiem że sprowadzana jest m.in. z Japonii do jednym znajomych mi zakładów mięsnych)
obydwie są b.twarde i trudno obrabialne !



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 209 gości