Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
black raven
- Ma gadane

- Posty: 235
- Rejestracja: pt gru 14, 2012 21:17
Post
autor: black raven » śr lut 06, 2013 09:29
Witam
Czy ktoś z Was może mi powiedzieć jakie są objawy kwalifikujących się do wymiany uszczelniaczy zaworowych? Czy wymieniając je należy oprócz nich wymienić coś jeszcze? Ile może kosztować poddanie pacjenta ( 1.9 TDI, ASZ ) takiej operacji?
-
Fafik258
- Forum Master

- Posty: 1096
- Rejestracja: wt mar 16, 2010 23:47
- Lokalizacja: Starogard Gdański
-
Kontakt:
Post
autor: Fafik258 » śr lut 06, 2013 10:14
Co się dzieje?
-
Jarek_NS
- Forum Master

- Posty: 1886
- Rejestracja: sob wrz 06, 2008 19:48
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Post
autor: Jarek_NS » śr lut 06, 2013 11:01
black raven pisze:Witam
Czy ktoś z Was może mi powiedzieć jakie są objawy kwalifikujących się do wymiany uszczelniaczy zaworowych? Czy wymieniając je należy oprócz nich wymienić coś jeszcze? Ile może kosztować poddanie pacjenta ( 1.9 TDI, ASZ ) takiej operacji?
Ile bierze ci oleju? dolot masz suchy czy w oleju?
-
grandi
- Lord GTI

- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
Post
autor: grandi » śr lut 06, 2013 12:18
W golfie był olej w dolocie i kopcił prz odpaleniu na niebiesko , w seacie poprzedniemu włascicielowi żle zamontowali uszczelniacze , zbli trzonki/wepchnęli i brał 1 L na 3 tys , wymiana uszczelniaczy bez zdejmowania czapki i po problemie (erlink koszt 20 zł0
Ostatnio zmieniony śr lut 06, 2013 13:56 przez
grandi, łącznie zmieniany 1 raz.
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie
viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
-
black raven
- Ma gadane

- Posty: 235
- Rejestracja: pt gru 14, 2012 21:17
Post
autor: black raven » śr lut 06, 2013 13:51
Fafik258 pisze:Co się dzieje?
Nic się nie dzieje. Odpala bez problemu, tylko puszcza przy tym lekkiego siwego bąka. Zastanawia mnie tylko to, że dymi troche podczas jazdy na siwo dopóki nie osiągnie 90 stopni ( im bardziej się nagrzewa tym mniej dymi ).
Jarek_NS pisze:
Ile bierze ci oleju? dolot masz suchy czy w oleju?
+- 150ml na tysiąc km. Do dolotu nie zaglądałem więc nie wiem co tam jest.
-
michoswwy
- ...

- Posty: 924
- Rejestracja: ndz lip 08, 2012 16:35
- Lokalizacja: Wyszków
Post
autor: michoswwy » śr lut 06, 2013 15:13
u mnie nie dymi jak chodzi tylko przy odpalaniu nieraz puści dyma ale niebieskiego bo spalany olej to dym niebieski a biały/siwy to bardziej płyn chłodniczy ale u mnie bierze bardzo małe ilości oleju 5tyś od wymiany jeszcze nie trzeba dolewać gdy jest teraz zimno nie puszcza dyma nic zobaczę na wiosnę jak będę dymił to zmienię uszczelniacze można to zrobić bez ściągania głowicy także głowicy się nie rusza w TDI
-
black raven
- Ma gadane

- Posty: 235
- Rejestracja: pt gru 14, 2012 21:17
Post
autor: black raven » śr lut 06, 2013 15:43
A chcąc zmienić uszczelniacze należy zmienić coś jeszcze? Jaki może być koszt takiego zabiegu ( robocizny ) ?
-
Jarek_NS
- Forum Master

- Posty: 1886
- Rejestracja: sob wrz 06, 2008 19:48
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Post
autor: Jarek_NS » śr lut 06, 2013 16:00
Ja myślę że z uszczelniaczami to jeszcze się nie śpiesz. Sprawdź dolot bo może okazać się że olej znika przez turbo i odmę, a wymiana uszczelniaczy poza odchudzeniem portfela niewiele pomoże.
-
grandi
- Lord GTI

- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
Post
autor: grandi » śr lut 06, 2013 16:38
Bez zdejmowania czapki 150 zł , uszczelniacze erling 20 zł komlet uszczelka dekla ? zimering wałka erling 8 zł
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie
viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
-
black raven
- Ma gadane

- Posty: 235
- Rejestracja: pt gru 14, 2012 21:17
Post
autor: black raven » śr lut 06, 2013 18:38
Ale znikanie oleju w takiej ilości jak u mnie występuje to chyba nie jakaś katastrofa ( raczej norma ) ??? Bardziej mnie te dymienie wnerwia.
-
souler
- VWGolf.pl Killer

- Posty: 2515
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
- Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
-
Kontakt:
Post
autor: souler » śr lut 06, 2013 20:52
przecież to może być wina kilku innych rzeczy
Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo
-
Jarek_NS
- Forum Master

- Posty: 1886
- Rejestracja: sob wrz 06, 2008 19:48
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Post
autor: Jarek_NS » śr lut 06, 2013 20:59
Chociażby oleju w dolocie który może dostawać się przez odmę, pierścienie itp.
-
black raven
- Ma gadane

- Posty: 235
- Rejestracja: pt gru 14, 2012 21:17
Post
autor: black raven » śr lut 06, 2013 21:01
Czyli jak rozumiem sytuacja może być poważna?
Zaznaczam że auto nie ma żadnych problemów z mocą.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości