Witam.
Jak w temacie kupiłem felgi BBS RK II 504 i nie wiem jakie śruby do nich zastosować.
Sprzedający twierdzi, że są uniwersalne i można zakręcić na oryginalnej śrubie (kula) jak i na śrubie ze stożkiem.
Szukałem ale nigdzie nie znalazłem konkretnej odpowiedzi.
Patrząc po gnieździe trudno jest jednoznacznie ocenić czy ma iść śruba ze stożkiem czy oryginalna z kulą.
Już mam mętlik w głowie.
Proszę o pomoc.
Pozdrawiam
BBS RK II jakie śruby kula czy stożek?
BBS RK II jakie śruby kula czy stożek?
Takich felg nie ma ;]cymburap pisze:Sprzedający twierdzi, że są uniwersalne i można zakręcić na oryginalnej śrubie (kula) jak i na śrubie ze stożkiem.
Generalnia zasada jest taka, że ori lecą na kuli a zamienniki na stożku - po kształcie gniazda organoleptycznie da się określić przylgnie jeżeli masz oba typy na porównanie/widziałeś je wcześniej. Problem może być tylko taki, że sprzedawca po tym co mówił mógł jeździć na nieodpowiednim typie i zniekształcil gniazda
BBS RK II jakie śruby kula czy stożek?
dlatego też ciężko mi było w to uwierzyćTakich felg nie ma ;]
Do tej pory jeździłem na ori Santa Monica więc nie było problemu, śruby oryginalne kulowe,
porównując gniazdo w Santach i owych BBS, oraz zrobieniu "odlewu" z krasteliny , wychodzi, że raczej na pewno
w BBS mają być sruby ze stożkiem.
Wiem, że zdecydowana większość felg aftermarketowych ma gniazdo na stożek, tutaj nie byłem pewny czy nie są to czasem felgi dedykowane, ponieważ rozstaw śrub i średnica otworu centrującego są idealnie pod vw, więc i gniazdo mogłoby być pod kulę, ale tak nie jest, jak wyżej napisałem na 99,9% mają iść śruby ze stożkiem.
Pozostaje teraz kupić takie śruby i czekać na wiosnę
Pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości