Nastawnik dawki paliwa.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Nastawnik dawki paliwa.
Witam wszystkich w 2013 roku !!
Decyzja już zapadła. Sprzęgło będę zmieniał na g60. Nie pali mi się bardzo bo mój dwumas nie jest jeszcze w agonalnym stanie ale daje o sobie znać przy pedale w podłodze podczas przyśpieszania.
W związku z tym jeśli ktoś ma koło zamachowe do sprzedania w dobrym stanie i w dobrej cenie to piszcie na forum lub priv-a.
Decyzja już zapadła. Sprzęgło będę zmieniał na g60. Nie pali mi się bardzo bo mój dwumas nie jest jeszcze w agonalnym stanie ale daje o sobie znać przy pedale w podłodze podczas przyśpieszania.
W związku z tym jeśli ktoś ma koło zamachowe do sprzedania w dobrym stanie i w dobrej cenie to piszcie na forum lub priv-a.
Nastawnik dawki paliwa.
Witam ponownie!
Koledzy dziękuję wszystkim którzy naprowadzili mnie na faktyczną usterkę w moim MK IV. Kilka dni temu wymieniłem sprzęgło na sztywne z jednomasowym kołem zamachowym od golfa III 1Z. Efekt jest niesamowity!!!
Po pierwsze sprzęgło działa pięknie, chodzi płynnie i dużo lżej niż moje stare w którym tarcza było mocno rozklekotana. Nie czuć absolutnie żadnych drgań ani na karoserii ani na lewarku zmiany biegów jak to niektórzy pisali w sieci. Poza tym nie ma żadnych uślizgów przy momencie 350 NM.
Po drugie ustąpiły objawy lekkiego falowania obrotów co było powodem mojego zainteresowania i błędnym podejrzeniem na nastawnik stąd nazwa tematu. Nawet odpalanie w mim odczuciu się poprawiło bo praktycznie za każdym razem odpala na dotyk. Tylko w temp około 0 stopni czasem musi dosłownie jeden raz obrócić wałem i załapuje. Jak jest zimniej albo cieplej odpala na dotyk i od razu pracuje równiutko aż miło posłuchać .
Po raz kolejny okazało się, że dzięki pomocy użytkowników forum VW zaoszczędziłem sporo kasy .
Dziękuje wszystkim jeszcze raz!
Temat uważam za zakończony.
Koledzy dziękuję wszystkim którzy naprowadzili mnie na faktyczną usterkę w moim MK IV. Kilka dni temu wymieniłem sprzęgło na sztywne z jednomasowym kołem zamachowym od golfa III 1Z. Efekt jest niesamowity!!!
Po pierwsze sprzęgło działa pięknie, chodzi płynnie i dużo lżej niż moje stare w którym tarcza było mocno rozklekotana. Nie czuć absolutnie żadnych drgań ani na karoserii ani na lewarku zmiany biegów jak to niektórzy pisali w sieci. Poza tym nie ma żadnych uślizgów przy momencie 350 NM.
Po drugie ustąpiły objawy lekkiego falowania obrotów co było powodem mojego zainteresowania i błędnym podejrzeniem na nastawnik stąd nazwa tematu. Nawet odpalanie w mim odczuciu się poprawiło bo praktycznie za każdym razem odpala na dotyk. Tylko w temp około 0 stopni czasem musi dosłownie jeden raz obrócić wałem i załapuje. Jak jest zimniej albo cieplej odpala na dotyk i od razu pracuje równiutko aż miło posłuchać .
Po raz kolejny okazało się, że dzięki pomocy użytkowników forum VW zaoszczędziłem sporo kasy .
Dziękuje wszystkim jeszcze raz!
Temat uważam za zakończony.
Re: Nastawnik dawki paliwa.
1. Zestaw sprzęgła Sachs 3000 332 001 kupiłem w swojej miejscowości za 430 zł ale w necie można znaleść za 390 zł plus wysyłkaja4rqu pisze:kolego ile Cie wyniosla wymiana?
2. Koło zamachowe od golfa 3 TDI 1Z 90 KM o numerze VW 037 105 273C kupiłem na alledrogo za 80 zł razem z wysyłką
3. N90206103 to są te duże - śruby do koła zamachowego 6szt 20 zł były dostępne w mojej miejscowości
4. N10101001 te są do docisku - 6szt 25 zł razem z wysyłką, zamawiałem w serwisie bo nie mogłem nigdzie dostać
5. Wymiana kosztowała mnie trochę pracy i jedną sobotę. Mechanik wziąłby 200 max 250 zł w mojej okolicy.
Razem wychodzi 555 zł w moim przypadku.
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Nastawnik dawki paliwa.
Ciekawe co na to ci ,którzy nie polecają wymiany dwumasy na zwykły zamach bo ''wszystko im sie trzęsie i brak komfortu ,a poza tym mechanik powiedział że skrzynia się szybciej rozleci " ciekawe czemu we wszystkich ze sztywnym kołem się nie rozlatuje pewnie jakaś wzmocniona i przystosowana do zwykłego zamachuadam aa22 pisze:Koledzy dziękuję wszystkim którzy naprowadzili mnie na faktyczną usterkę w moim MK IV. Kilka dni temu wymieniłem sprzęgło na sztywne z jednomasowym kołem zamachowym od golfa III 1Z. Efekt jest niesamowity!!!
Po pierwsze sprzęgło działa pięknie,
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Nastawnik dawki paliwa.
Panowie trzymajcie się tematu - bo już o tej zmianie z dw na 1m to są setki stron na forum
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 670
- Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Nastawnik dawki paliwa.
Pozwolę sobie odkopać temat .
Aktualnie mam 1z wtryski AFN, pompę AFN, nastawnik HDK 248 program CiahCiah. Wczoraj jak bawiłem się nastawnikami na ori z afn dawkę 8.0 mg samochód mimo modów był mułowaty i palił po mieście w granicach 10L i na biegu jałowym w trybie serwisowym pokazwyało 1L-1.2L na godzinę. Dałem nastawnik HDK 248 i dawkę 2.6-2.8mg czasami skacze do 2.4 mg. Samochód rakieta i nic nie dymi mimo gazu w podłodze. Spalanie w trybie serwisowym pokazuje 0-2-0.4L na godzinę. Pytanie czy na takiej dawce mogę jeździć na codzień czy podbić ją nieco ?
Aktualnie mam 1z wtryski AFN, pompę AFN, nastawnik HDK 248 program CiahCiah. Wczoraj jak bawiłem się nastawnikami na ori z afn dawkę 8.0 mg samochód mimo modów był mułowaty i palił po mieście w granicach 10L i na biegu jałowym w trybie serwisowym pokazwyało 1L-1.2L na godzinę. Dałem nastawnik HDK 248 i dawkę 2.6-2.8mg czasami skacze do 2.4 mg. Samochód rakieta i nic nie dymi mimo gazu w podłodze. Spalanie w trybie serwisowym pokazuje 0-2-0.4L na godzinę. Pytanie czy na takiej dawce mogę jeździć na codzień czy podbić ją nieco ?
- ja4rqu
- Gadatliwa bestia
- Posty: 635
- Rejestracja: czw kwie 22, 2010 15:14
- Lokalizacja: Okolice Przemyśla
Nastawnik dawki paliwa.
fabryczna jest w granicach 4. jeżeli nic Ci się nie dzieje czyli nie dymi nie schodzi wolno z obrotów nie szarpie itp to możesz jeździć. Koledzy na forum jak czytałem schodzili poniżej 2mg ale to już hardcore
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 670
- Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Nastawnik dawki paliwa.
Poniżej 1.6 była nie równa praca silnika A tak idzie idalnie. A jak wygląda spalanie miej więcej na takiej dawce ?
- VW_seller
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2625
- Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
- Lokalizacja: okolice kutna
Nastawnik dawki paliwa.
to liche te mody ,u mnie na dawce nawet 9.0mg/r jezdzi jak rakieta a mam tylko wtryski z afn i soft by homemade nic nie dymi nic nie szarpie ,dawki w vagu w normie a w zasadzie idealne. na dawce 1.6mg/r to juz wogole pocisk ale szkoda opon i spalanie o 1.5l wyższe przy deptaniu.KLICHO pisze:Wczoraj jak bawiłem się nastawnikami na ori z afn dawkę 8.0 mg samochód mimo modów był mułowaty
nie możliwe to jest ,sprawdzałeś ? czy tylko tak sądzisz ? ,nie wypisuj bzdzur bo pózniej ktoś przeczyta i będzie miał burze buzgów.KLICHO pisze: i palił po mieście w granicach 10L
ty znowu z tym nastawnikiem super extra tjuningowanym ? ja ci z 1z hdk 111 wsadze i bedzie tak samo ,to że wychylenie ma większe to każdy to pilnikiem do paznokci ogarnie.KLICHO pisze:Dałem nastawnik HDK 248 i dawkę 2.6-2.8mg czasami skacze do 2.4 mg. Samochód rakieta i nic nie dymi mimo gazu w podłodze
na to nie patrz bo to prawdy nie pokazuje ,to służy do czego innego ale nie bede się rozpisywałKLICHO pisze:Spalanie w trybie serwisowym pokazuje 0-2-0.4L na godzinę
to normalne ,to auto typowo na trasy .wiochy a nie do deptania ,producent nie przewidział że ktoś będzie po tylu latach jeszcze grzebał przy tych trupkach.KLICHO pisze:Poniżej 1.6 była nie równa praca silnika A tak idzie idalnie. A jak wygląda spalanie miej więcej na takiej dawce ?
naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 670
- Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Nastawnik dawki paliwa.
VW_seller, '
Tak zalałem tak aby było równe 20L w baku Jazda po mieście 100km tylko i wyłącznie, energiczna bez butowania wyszło około 10L spalania.
Ori pompa AFN i nastawnik HDK 196 ori z AFN dawka była 8.0mg i tak wyszło. Zbiłem do 3.0-3.2 też pojeździłem 100km tylko miasto ten sam styl jazdy spalanie zmniejszyło się o dobre 2L. Ale też zdecydowanie odżyło stało się dużo zrywniejsze.
Ale dałem jest "Nie zmodyfikowany, ori nastawnik HDK 248 wyczyszczony z reni 1.9 DTI z pompy o końcówce 983" dawkę jak napisałem 2.6-2.8mg czasami skacze do 2.4 mg i spalanie po mieście ten sam styl wychodziło mi nieco ponad 7.0L nadal bez dymnie. Ale też poprawiła się reakcja na gaz. Nie w sensie łoo ale teraz rwie do przodu tylko lekko dotykam od razu reakcja.
Tak zalałem tak aby było równe 20L w baku Jazda po mieście 100km tylko i wyłącznie, energiczna bez butowania wyszło około 10L spalania.
Ori pompa AFN i nastawnik HDK 196 ori z AFN dawka była 8.0mg i tak wyszło. Zbiłem do 3.0-3.2 też pojeździłem 100km tylko miasto ten sam styl jazdy spalanie zmniejszyło się o dobre 2L. Ale też zdecydowanie odżyło stało się dużo zrywniejsze.
Ale dałem jest "Nie zmodyfikowany, ori nastawnik HDK 248 wyczyszczony z reni 1.9 DTI z pompy o końcówce 983" dawkę jak napisałem 2.6-2.8mg czasami skacze do 2.4 mg i spalanie po mieście ten sam styl wychodziło mi nieco ponad 7.0L nadal bez dymnie. Ale też poprawiła się reakcja na gaz. Nie w sensie łoo ale teraz rwie do przodu tylko lekko dotykam od razu reakcja.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 670
- Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Nastawnik dawki paliwa.
Bardzo możliwa że ta reakcja na gaz była spowodowana że HDK 196 mógł być zabrudzony a tego nie sprawdziłem. Ale RSW na nastawniku z AFN było 0.720V a na z reni 0.760V
- VW_seller
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2625
- Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
- Lokalizacja: okolice kutna
Nastawnik dawki paliwa.
efekt placebo , nie da sie 2 razy tak samo założyc nastawnika lub jak się da to będzie szczęście , mało miarodajne posuniecie.KLICHO pisze:Nie w sensie łoo ale teraz rwie do przodu tylko lekko dotykam od razu reakcja.
tu tak samo ,ja i 0.800v ustawawiałem i chodzi tak samo ,mówi ci wydaje ci się albo to daje tyle co nic ,nastawnik z reni to jeden ciort co z 1z czy z afn , jedynie może być mniej wyjechany(lepsza cewka ,palec rsw nie wyrobiony na ośce ) i przez to może być ciut lepiej ,dla mnie to i tak efekt placeboKLICHO pisze:Bardzo możliwa że ta reakcja na gaz była spowodowana że HDK 196 mógł być zabrudzony a tego nie sprawdziłem. Ale RSW na nastawniku z AFN było 0.720V a na z reni 0.760V
zabrudzenie nie ma nic do pałowania silnika ,no chyba że by był zasyfiony na maxa gdzie kawałki zaschnietego paliwa walały sie po nastawniku wszędzie gdzie się da to co innego ,ale lekkie zabrudzenie może mieć każdy ,nastawnik działa też na zasadzie łapacza syfów i metali.
naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 670
- Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Nastawnik dawki paliwa.
Tak tu się zgadzam Możliwe że efekt placebo. Szkoda że nie dam rady sprawdzić na hamowni różnice między nimi. Ogólnie czytałem że im wyższy model tym lepiej jest skalibrowany nastawnik.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 140 gości