TEMPERATURA Golf 1.9 D 92r
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
TEMPERATURA Golf 1.9 D 92r
Ostanio pisałem posta na forum o przegrzamym silniku i jaki to ma skutki na pozniejsza jadze dziekuje za odpowiedzi..... Ale powstał mi kolejny problem TEMPERATURA ,wiem ze bylo o niej juz pisane mnóstwo postów uwierzcie mi za piatek i sobote wlasnie skonczyłem je czytać i mam pewne wątpliwości
Otóż wcześniej mialem zle połączony przewód do pompy na dole srodek tego weżA ponoc był tak wyrobiony ze jak dawałem klekotowi gazu to wywalał przewód zmienili mi na nowy
Zmienili mi również termostat płyn i niby wszystko ok temperatura leciutenko wiecej niz 90C* kolo 97C* jak samochód stał i go odpowietrzali włącza sie wiatrak.
Ale podczas jazdy temperatura dochodzi mi do 100C* i stoi jak słup dalej nie idzie czy to dobrze tak powinno być ??? dodam ze wczesniej tego nie miałem miałem 90 i koniec zakres termostatu jaki mi założyli jest 87C*(otwarcia) ponoc taki ma byc według katalogu .Jestem wlasnie na drodze wymiany termostatu o mniejszym zaresie 80C*(przy tej sie otwiera panowie sprawdzaja przed założeniem ) czy to rozwiązało by problem tak wysokiej temperatury . Jak jechałem sprawdzałem jak pisalu tuaj ludzie na forum zeby patrzec na kable czy są siepłe czy nie robi sie sprężenie wszystko jest oka .Pome poprzednio mi wymienili na nowa (w sensie innną pewnie ale nic jej nie słychac nic nie piszczy stuka cicho)
TO JAKA WLASCIWIE POWINNA BYC TA TEMPERATURA DLA DIESLA
Na postoju
Na trasie
Przy wiekszym przeciążeniu silnika
Otóż wcześniej mialem zle połączony przewód do pompy na dole srodek tego weżA ponoc był tak wyrobiony ze jak dawałem klekotowi gazu to wywalał przewód zmienili mi na nowy
Zmienili mi również termostat płyn i niby wszystko ok temperatura leciutenko wiecej niz 90C* kolo 97C* jak samochód stał i go odpowietrzali włącza sie wiatrak.
Ale podczas jazdy temperatura dochodzi mi do 100C* i stoi jak słup dalej nie idzie czy to dobrze tak powinno być ??? dodam ze wczesniej tego nie miałem miałem 90 i koniec zakres termostatu jaki mi założyli jest 87C*(otwarcia) ponoc taki ma byc według katalogu .Jestem wlasnie na drodze wymiany termostatu o mniejszym zaresie 80C*(przy tej sie otwiera panowie sprawdzaja przed założeniem ) czy to rozwiązało by problem tak wysokiej temperatury . Jak jechałem sprawdzałem jak pisalu tuaj ludzie na forum zeby patrzec na kable czy są siepłe czy nie robi sie sprężenie wszystko jest oka .Pome poprzednio mi wymienili na nowa (w sensie innną pewnie ale nic jej nie słychac nic nie piszczy stuka cicho)
TO JAKA WLASCIWIE POWINNA BYC TA TEMPERATURA DLA DIESLA
Na postoju
Na trasie
Przy wiekszym przeciążeniu silnika
- vw_vandal
- Forum Master
- Posty: 1818
- Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
- Lokalizacja: Świerzno
- Kontakt:
Chłopaki skąd bierzecie te temp. macie jakieś wskaźniki?? gr3gi, co masz zalane płyn czy wode??
gr3gi, nie wiem czy ci pomogę ale ja mam założony termostat 87 stopni i mam mk2. Nie mogę ci określić dokładnie w jakich temperaturach co się dzieje. U mnie czy jadę czy stoję wskazówka utrzymuje się na środku (czyli 90 stopni). Jak stoję w korku i naprawdę jest gorąco to wskazówka wedruje pod 3\4 (czyli jest to prawie 110 stopni) i włancza się pierwszy bieg wentylatora i schładza to znów do środkowej podziałki. Kiedyś mierzyłem temp. termometrem piecowym. Przy 87-88 włączył się duży obieg przy 102 włonczył się wentylator (1 bieg). Moim zdaniem u ciebie jest wszystko w pożądku, a termostat zostaw 87 stopni bo 80 stopni w zime nie będzie dogrzewać auta.
Woda wrze przy 90 stopniach a płyn przy 100 stopniach oraz to jest układ zamknięty.
gr3gi, nie wiem czy ci pomogę ale ja mam założony termostat 87 stopni i mam mk2. Nie mogę ci określić dokładnie w jakich temperaturach co się dzieje. U mnie czy jadę czy stoję wskazówka utrzymuje się na środku (czyli 90 stopni). Jak stoję w korku i naprawdę jest gorąco to wskazówka wedruje pod 3\4 (czyli jest to prawie 110 stopni) i włancza się pierwszy bieg wentylatora i schładza to znów do środkowej podziałki. Kiedyś mierzyłem temp. termometrem piecowym. Przy 87-88 włączył się duży obieg przy 102 włonczył się wentylator (1 bieg). Moim zdaniem u ciebie jest wszystko w pożądku, a termostat zostaw 87 stopni bo 80 stopni w zime nie będzie dogrzewać auta.
Woda wrze przy 90 stopniach a płyn przy 100 stopniach oraz to jest układ zamknięty.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]
- marek2907
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2610
- Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:21
- Lokalizacja: Ostrołęka
- Kontakt:
Woda wrze w temperaturze 100 stopni tak mnie uczyli na fizycevw_vandal pisze:Woda wrze przy 90 stopniach
[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53320][img]http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/forum2.jpg[/img][/url]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]
Kolego ja mam plyn Borygo Q+ czy cos takiegovw_vandal pisze:Chłopaki skąd bierzecie te temp. macie jakieś wskaźniki?? gr3gi, co masz zalane płyn czy wode??
gr3gi, nie wiem czy ci pomogę ale ja mam założony termostat 87 stopni i mam mk2. Nie mogę ci określić dokładnie w jakich temperaturach co się dzieje. U mnie czy jadę czy stoję wskazówka utrzymuje się na środku (czyli 90 stopni). Jak stoję w korku i naprawdę jest gorąco to wskazówka wedruje pod 3\4 (czyli jest to prawie 110 stopni) i włancza się pierwszy bieg wentylatora i schładza to znów do środkowej podziałki. Kiedyś mierzyłem temp. termometrem piecowym. Przy 87-88 włączył się duży obieg przy 102 włonczył się wentylator (1 bieg). Moim zdaniem u ciebie jest wszystko w pożądku, a termostat zostaw 87 stopni bo 80 stopni w zime nie będzie dogrzewać auta.
Woda wrze przy 90 stopniach a płyn przy 100 stopniach oraz to jest układ zamknięty.
[ Dodano: 13 Sie 2006 18:13 ]
Własnie wrociłem z krakowa i jak jechałem na trasie to mi pokazywał 100C* jak zatrzymalem sie na parkingu zeby sprawdzic czy przypadkiem nie dzieje sie cos dziwnego wlaczyl sie normalnie wentylator i tem spadła do 95C* i tak cały czas mam ??
Uzywam plynu chlodzącego Boryqo Q+ no w srode bede mial inny jeszcze termostat o zakresie mniejszym bo teraz mam 87C* otwarcie i on na 100% jest dobry bo sprawdzali kolesie na zakładzie gdzie dałem samochod do sprawdzenia .
Aha bo czytam ze wentyl ma 2 biegi no powiem ze 1 bieg mi sie włącza ok 97 C* sprawdzałem a drugi ??????
Czy ta temperatura nie jest jednak za wysoka moze faktycznie zmierze ja sobie termometerem ale jak przejechałem ok 40KM to jak zatrzymalem sie na postoju to jak powoli odkrecałem zbiorniczek wyrównawczy to był SSSSSSYYYK i tyle nic mi nie wyniło tylko SSSYK cieplego powietrza
dzisiaj mierzylem termometrem do 150C* porzyczylem i robilem sobie testySouleR pisze:moze ci zle pokazuje.zmierz sobie temperature w zbiorniczku na postoju. powinna byc ok. 86-88 stopni. mi pokazuje okolo 100 stopni zawsze i sie nie przejmuje bo termometr pokazal wlasnie 86-88 na postoju.
jak jest na desce temperatura 91 tyle mam w zbiorniczku
jak mu dawalem w dupe na desce 99 100C* w zbiorniczku 97C* 98C* wlacza sie wentyl i temperatura maleje do ok 93C* 95C*
Tylko jeszcze jedno dlaczego jak jade po trasie to ta temperatura 98C* 100C* jest caly czas ??? i nie spada wczoraj zauwazylem ze jak wlaczylem nagrzewanie wsrodku to troszke spadla
Ogólnie jak piłuje go nie wiem czy mozna to tak nazwac 120KM/h to ta temperatura 98C* 100C* czasem ciut wiecej i pozniej jak juz przestane pilowac spada do 95-97
temperatura
u mnie jest ten sam problem jak jade szybcie to temperatura rośnie ale jak zatrzymam auto (sprawdzałem w zimie) wąż na dole zimny poczekam troche wąż sie ciepły robi i włącza się wentylator, jezdze już tak ponad pół roku i nic sie nie dzieje. spóbuje jeszcze wymienić wskaźnik temperatury bo wymiana czujnika na jakiś za 20 zł spowodowała że zaczął wskazywać jeszcze więcej więc wróciłem do orginalnego. jak ktoś dojdzie co to może być stawiam flaszkę
jak by nie było będzie bardzo miło :P
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 143 gości