turbo z ATD DO ALH

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
odzim
...
...
Posty: 2156
Rejestracja: pn mar 12, 2007 11:59
Lokalizacja: Radom

turbo z ATD DO ALH

Post autor: odzim » wt sty 29, 2013 00:01

dwajeden pisze:a zmieniając turo ze 130 ASZ do mojego jest jakaś poprawa mocy oczywiście u tunera
niestety juz duzo nie wycisniesz z tego motoru(nie licząc slupka ) bez wiekszych zmian (wtryski masz pewnie od asv skoro masz 140 ps) samo turbo nic nie da diesel na powietrzu nie jeździ -niestety heheheh


Obrazek

Awatar użytkownika
dwajeden
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: ndz kwie 01, 2012 13:33

turbo z ATD DO ALH

Post autor: dwajeden » śr sty 30, 2013 18:34

chyba nie ma wyjścia... szukam nowej turbiny byłem dziś pod autem już z delikatnym oporem zmienna chodzi... 3 razy czyszczona a na końcu wypiaskowana i nic ręce opadają katalizatora też nie ma,...



Awatar użytkownika
odzim
...
...
Posty: 2156
Rejestracja: pn mar 12, 2007 11:59
Lokalizacja: Radom

turbo z ATD DO ALH

Post autor: odzim » śr sty 30, 2013 22:24

dwajeden pisze:chyba nie ma wyjścia... szukam nowej turbiny byłem dziś pod autem już z delikatnym oporem zmienna chodzi... 3 razy czyszczona a na końcu wypiaskowana i nic ręce opadają katalizatora też nie ma,...
ale to ta twoja turbina jakas lewa jest albo masz uklad wtryskowy kiepski ze wali ci sadza na turbine ,az tak czesto to sie garretty nie zapiekaja , a jak sie jezdzi dynamicznie to w ogóle nie ma problemu z zapiekaniem sie kierownic a raczej ze zapiekaniem sie sztangi w gruszce poprzez jej odwrotne ulozenie i przez to rdzewienie wymiana na nowa daje spokój na pare lat koszt nie duzy org z 150 pln i godzina roboty ze zmiana


Obrazek

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9266
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

turbo z ATD DO ALH

Post autor: wesol » śr sty 30, 2013 22:41

wtryski musza sikać. Tu wymiana na kkk nie pomoze. Zamiast pakowac sie w nowe turbo wolalbym zalozyc 216.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
dwajeden
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: ndz kwie 01, 2012 13:33

turbo z ATD DO ALH

Post autor: dwajeden » czw sty 31, 2013 17:33

więc tak wtryski z asv nie leją sprawdzane na stole na 100% u pompiarza stare wtryski lały ciężko zapalał teraz do razu... a jazdz zawsze dynamiczna 3tys zmieniam biegi i zawsze jak wracam pod górę pełny but odnośnie gruszki nówka w wakacje kupowałem... może już uszczelniacze w turbinie auto miesięcznie robi około 600km a niekiedy 1500 zależy od jazdy zawsze dynamicznie teraz jechałem i niby lekkie przeładowanie przy 2tys obrotów potem juz sie stabilizuje ale to kwestia czasu ale już jak wczoraj byłem pod autem wyciągłem gruszę jak dochodzi do góry to czuć już opór a na dole ok



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9266
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

turbo z ATD DO ALH

Post autor: wesol » czw sty 31, 2013 18:40

nic nie przychodzi na mysl. skoro w turbini enie ma wrzerów a pierscien jest prosty nie jakis sfatygowany to tylko wtryski maja tu kluczowa role co do zasyfiania kierowniczek. Chyba ze po wymianie wtryskow ten program nie ma uwzglednione tego i podlewa ropskiem niemilosiernie. Batorego za sobą nie masz??


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
dwajeden
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: ndz kwie 01, 2012 13:33

turbo z ATD DO ALH

Post autor: dwajeden » czw sty 31, 2013 19:35

jest jak mocniej dam po gazie albo szybkie przyspieszenie na niskich obrotach to pości bąka albo szybki start z jedynki to widzę chmurę w lusterku....



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9266
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

turbo z ATD DO ALH

Post autor: wesol » czw sty 31, 2013 20:52

no to moze byc tak jak pisalem ze podlewa za duzo i to powoduje w pozniejszym czasie zapiekanie sie kierownic.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
odzim
...
...
Posty: 2156
Rejestracja: pn mar 12, 2007 11:59
Lokalizacja: Radom

turbo z ATD DO ALH

Post autor: odzim » czw sty 31, 2013 23:53

ja mialem taki program na alh z wtryskami asv tyle zena 130 wystrugany ,jak chcesz to podrzuć logi tylko pelne to zobacze i porównam z moimi starymi jak to u ciebie wyglada -dawki wtysku ,doladowanie turbiny ,napiecie na nastawniku to te najwazniejsze - i napisz kto Ci program robił bo to tez wazne


Obrazek

Awatar użytkownika
dwajeden
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: ndz kwie 01, 2012 13:33

turbo z ATD DO ALH

Post autor: dwajeden » pt lut 01, 2013 19:18

powiedz mi które blogi mam zrobić...

hej turbo kupione od kolegi co auto rozwalił turbo jest od ASZ 130 czy macie namiary na kogos co ma tanie przejściówki??


mogę jeszcze od niego kupić oryginalny waż pasowało by to do mnie jedna stronę tym normalnie dał na spinkę a droga na opaskę tylko chyba że wąż jest za szeroki ?

aha oznaczenie turbiny to GT 1749VB co jest a arl czy asz?



Awatar użytkownika
dwajeden
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: ndz kwie 01, 2012 13:33

turbo z ATD DO ALH

Post autor: dwajeden » pn lut 04, 2013 17:49

turbo kupione z ARL 150 km na przyszły tydzień montaż i korekta...



Awatar użytkownika
odzim
...
...
Posty: 2156
Rejestracja: pn mar 12, 2007 11:59
Lokalizacja: Radom

Re: turbo z ATD DO ALH

Post autor: odzim » pn lut 04, 2013 21:46

dwajeden pisze:turbo kupione z ARL 150 km na przyszły tydzień montaż i korekta...
no to teraz wymieniaj te wtryski na 216 i wal pod 180-190 PS bo teraz to mozesz tylko z 10 -15 kucy wystrugać z tego co masz


Obrazek

Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

turbo z ATD DO ALH

Post autor: italiano_83 » pn lut 04, 2013 21:56

odzim pisze:no to teraz wymieniaj te wtryski na 216 i wal pod 180-190 PS
Trochę się odzim rozpędziłeś, na tej pompie nie wydoli na taką moc :wink:


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Awatar użytkownika
dwajeden
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: ndz kwie 01, 2012 13:33

turbo z ATD DO ALH

Post autor: dwajeden » pn lut 04, 2013 22:23

powiecie mi warto zakładać czujnik 3 bar przed korekta wykorzysta to faktycznie bo podobno to co mam tylko pokazuje do 2500 i potem nawet nie będę wiedział jak turbo będzie przeładowało ?? tuner mi tak zaproponował ?

tylko mam ta starą wersję i nie wiem czy może byc ta wersja z końcówką c ona jest mniejsza...



Zablokowany

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości